• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Plots komt de serveerster weer opdagen met de vraag of we nog wat willen. Ze kijkt enkel Liam aan en knipoogt naar hem. Ik verlies mijn geduld met dat mens.
    "Ja, ik zou willen dat je iemand probeer te versieren die wel beschikbaar is!" antwoord ik arrogant. Om zeker te zijn dat ik mezelf duidelijk gemaakt heb, leg ik mijn hand op Liam's wang en draai zijn gezicht naar me toe. Hartstochtelijk druk ik mijn lippen op de zijne.
    Ik kijk het meisje weer aan en zeg
    "Begrepen? Oké dankje, dag."
    Normaal is het niks voor mij om zo te doen, maar ik kon mezelf niet bedwingen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 18:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    'Camar denkt dat ik in één avond 3 jongens kan krijgen, en als dat niet zo is krijg ik een tripje naar New York van haar,' zeg ik lachend 'Dus het lijkt me al gegarandeerd dat we over een tijdje in het vliegtuig zitten.'
    En ik glimlach.

    Liam

    "Ja, ik zou willen dat je iemand probeer te versieren die wel beschikbaar is!" Ze drukt haar lippen op die van mij. en kust me hartstochtelijk. Ik kus terug want ja? Wat zou ik anders moeten doen. Ik moet lachen om haar overdreven reactie. De blondine loopt boos weg en ik kijk Cam met een scheve grijns aan.

    Moose


    "Hoezo dat?" Ik kijk haar verbaast aan. "Ik denk dat je nooit naar new-york komt." Lach ik. "Ik denk dat er minstens 3 jongens naar je toe komen." Beken ik.


    [Ik ben eten!]

    Camargue

    Met een scheve grijns zit Liam me aan te kijken. Gegeneerd verberg ik mijn hoofd in mijn handen.
    "S-sorry," zeg ik terwijl ik de tranen probeer te bedwingen "ik weet niet wat me bezielde."
    Ik durf Liam niet aankijken en voel de neiging naar buiten te lopen. Helaas kan dat niet ongemerkt gezien ik tussen Liam en Rae in zit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik lach.
    'Ja, da-ag, ik heb nog niet één jongen aan d haak geslagen, in mijn hele leven, en die duurt al zo'n 1500 jaar, behalve dan die leuke Engelsman in 1600, waar ik iets van 2 jaar mee heb gehad tot hij werd vermoord,' zeg ik 'Ik ben hopeloos.'

    [Weet je dat we bijna dit hele topic al bezig zijn met naar de italiaan gaan xd]

    Fedea

    Ik sluit mijn ogen en kreun zacht.
    Ik sla mijn benen rond zijn middel en trek hem zo dichter tegen me aan.
    "Doe het," fluister ik hijgend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En dat we al 4 topics over twee dagen in het verhaal doen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [^Faal xd]

    Atreyu

    Ik hoor haar kreunen terwijl ze haar benen rond mijn middel slaat.
    "Doe het," hijgt ze in mijn oor.
    Dat hoeft ze me geen tweede keer te vragen. Ik ga even rechtzitten zodat ik haar broekje makkelijker kan uitdoen. Ik doe het heel langzaam en blijf haar aankijken. Wanneer het uit is ga ik terug op haar liggen en kus haar. Heel voorzichtig, bang dat ik haar pijn zal doen, glijd ik in haar terwijl ik haar hals kus. Dan kijk ik haar aan terwijl ik mijn heupen traag op en neer beweeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik vind het wel schattig." Zeg ik en lach zachtjes. "Het geeft niet hoor." Ik kus haar voorhoofd en wacht op een reactie.

    Moose

    "Ik weet zeker dat dat niet waar is." Zeg ik koppig. "Vanavond zullen er heel veel mannen naar je toe komen." Beloof ik.

    Rhiannon
    Inmiddels is mijn bord leeg.
    'Zijn jullie ook al bijna klaar?' vraag ik aan Liam en Camargue.
    'Ik weet zeker dat ik gelijk heb,' zeg ik dan tegen Moose.
    Ik lach naar hem en neem mijn laatste slokje drinken.

    Fedea

    Ik kijk mijn ogen even dicht als het pijn doet, maar ik wil niet dat hij stopt.
    Ik sla mijn benen strakker rond zijn middel, en kijk hem bijna smekend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moose.

    "Nou als je dat zo zeker weet dan wil ik ook wel een deal met jou sluiten." Ik kan een grijns niet bedwingen en wacht af. 'Ga maar vast.' Zegt Liam en hij omhelst zijn Cam.

    Rhiannon
    'Wat voor een deal?' vraag ik, en ik kijk hem aan.
    Ik kijk even naar Liam en Cam die het niet kunnen laten om klef te doen.
    Ik strijk even mijn hand door mijn platinum-blonde haar, en kijk Moose weer aan.

    Moose

    "Dat bedenk ik nog wel." Zeg ik plagend en trek mijn jas aan. "Hoelang denk je dat ze weg zijn?" Buiten steek ik opnieuw een sigaret op en wacht op de andere.