• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee, vertel nou, ik wil best een deal met je sluiten maar dan moet je wel zeggen wat voor een deal,' zeg ik.
    Inmiddels sneeuwt het buiten en ik kijk bewonderend naar boven, ik hou van sneeuw.

    Moose

    "Hmm.." Denk ik hardop. "Als ik gelijk heb dan ga jij met mij naar de film goed?" Ik moet lachen als ik haar naar de sneeuw zie staren.

    Rhiannon
    'Als een soort ... date?' vraag ik een beetje onzeker, nog steeds starend naar de lucht.
    Als ik mijn hoofd naar hem draai zie ik dat hij naar me kijkt, en ik bloos.

    Moose

    "Ligt eraan." Ik kijk naar mijn schoenen niet wetend wat te doen of wat te zeggen. Het liefst wil ik dat Liam en Cam komen,

    Rhiannon
    Als ik hem naar zijn schoenen zie staren voel ik me schuldig.
    'Sorry dat had ik niet moeten vragen,' zeg ik 'En ze komen vast zo wel.'
    En ik kijk weer naar de lucht, er komt steeds meer sneeuw uit vallen.

    Moose.

    "Nee ik had anders moeten reageren." Ik glimlach even naar haar. De sneeuw valt nu nog sneller uit de lucht. Ik neem nog maar een hijs van mijn sigaret om mezelf een houding te geven.

    Rhiannon
    'Ik wist niet dat jij een roker was,' zei ik.
    En ik draai even mijn hoofd om binnen te kijken, Camargue en Liam zitten nog steeds aan tafel.
    Dus ik kijk naar Moose, onze blikken kruisen elkaar en ik lach naar hem.

    Moose

    "Nee ik ben eigenlijk meer een partysmoker." Ik neem een laatste hijs en trap dan mijn sigaret uit. Ik blaas de laatste rook uit mijn longen en kijk haar aan. "rook jij?"

    Rhiannon
    'Nee,' zeg ik, een kort antwoord, maar heel duidelijk.
    'Zullen we even gaan kijken of Liam en Camargue eindelijk klaar zijn?' vraag ik.

    Moose.

    Oke duidelijk Rae hielt niet van rokers. Een punt minder voor Moose. Ik knik. "Ja kom." Ik loop naar de deur als Camargue en Liam die net open doen.

    Atreyu

    Ik zie haar ogen dichtgaan. Ondanks dat haar benen zich opnieuw rond mijn middel klemmen hou ik even op. Ik kus haar op een lieve manier en kijk haar dan even aan.
    "Gaat het?" vraag ik zacht terwijl ik mijn hand op haar wang leg.

    Camargue

    "Het geeft niet hoor," zegt Liam waarop ik een kusje op mijn voorhoofd krijg. Ik zucht en verberg mijn gezicht in zijn hals, nog steeds kapot van schaamte.
    Ik hoor hoe Rae en Moose alvast vertrekken en moet me bedwingen hen niet nieuwsgierig na te kijken. Ik blijf nog even met Liam zitten en dan vertrekken we ook.
    Net wanneer Liam en ik naar buiten komen wil Moose ons komen halen.
    "Sorry voor het wachten," zeg ik met een lachje "Gaan we naar Poisoned Bubbles?" vraag ik dan "Daar is de auditie maandag en ik ben nieuwsgierig hoe het eruit ziet."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik en glimlach.
    "Het doet geen pijn, echt niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Klinkt goed." Ik neem Cam haar hand vast. "Weetje dat je echt schattig bent als je zo jaloers bent." Ik kus haar nek en loop verder.

    Moose

    Ik kende de plek niet en was erg benieuwd.

    Atreyu

    Bezorgd kijk ik haar aan, niet wetend wat ik moet doen. Uiteindelijk kus ik haar opnieuw en hervat mijn trage tempo van daarnet tot ze aan het gevoel gewend is. Mijn lippen laten de hare niet los om haar van het eerste akelige gevoel af te leiden.

    Camargue

    Liam neemt mijn hand vast en vertelt me nog een keer hoe schattig ik ben als ik jaloers word. Na een kusje in mijn nek loopt hij verder. Ikzelf weet hoe ik me op dat moment voelde en vind er niet veel schattig aan. Ik kon haar echt iets aandoen.
    Ik lach naar Liam terwijl de bar in zicht komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik begin zachtjes te hijgen en sluit mijn ogen weer.
    Zacht hou ik hem vast en kreun af en toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.