• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Ik hou van je, Trey," zeg ik als ik eindelijk iets over mijn lippen krijg.
    Ik durf hem niet goed aan te kijken, waarom weet ik niet.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

"Ik hou van je, Trey," zegt Fé na een tijdje.
    Mijn verstand zegt me dat het nog vrij vroeg is om dit te kunnen zeggen, mijn hart overstemt dat geluid. Ik voel de vlinders in mijn buik sprongetjes maken en het bloed in mijn aderen weet niet welke kant het op moet van vreugde. Ik til haar kin zachtjes op met mijn wijsvinger en kijk haar glimlachend in de ogen.
    "Ik hou van je, Fé," zeg ik op het zelfde toontje als dat van haar voor ik een kusje op haar lippen druk.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik grinnik als hij me probeert te imiteren, maar het blijft toch lief.
    Liefdevol kus ik hem terug.
    Die liedjes die ik in gedachten had daarstraks, zijn echt wel voor morgen.
    Ik probeer het in te houden, maar uiteindelijk geeuw ik toch.

Atreyu

Fé geeuwt en ik ga even rechtzitten. Ik laat mijn ogen door mijn kamer glijden, op zoek naar mijn boxershort, Fé's onderbroekje en mijn t-shirt. Wanneer ik de drie gevonden heb, sta ik op en ga ze oprapen. Mijn boxershort doe ik al aan en wanneer ik weer bij Fé in bed kruip geef ik haar de andere twee kledingstukken.

Fedea

Het shirt krijg ik zonder problemen aan, maar mijn slipje gaat iets moeilijker, ik krijg mijn heupen amper omhoog.
    "Moet dat echt?" vraag ik half-lachend, half-geeuwend

Atreyu

Grinnikend neem ik het broekje terug uit haar handen. Ik duik ermee onder de dekens en help haar een handje. Dan ga ik weer naast haar liggen. Ze geeuwt en ze is zo schattig als ze dat doet.
    "Hé," fluister ik "nog niet slapen, ik wil je nog niet missen."
    Soms mag je even egoïstisch zijn.

Fedea

Tegen mijn zin hou ik mijn ogen open.
    "Oke, zolang ik maar niet meer moet rechtstaan ofzo, blijf ik wel wakker."
    Ik wrijf even in mijn ogen om wakker te blijven.

Atreyu

Ik draai me op m'n zij zodat ik Fé in de ogen kan kijken. Mijn arm sla ik om haar heen en ga helemaal tegen haar aan liggen. Ik geef haar kleine kusjes.
    "Weet je," zeg ik bedachtzaam "ik heb al met heel wat meisjes seks gehad," en plots besef ik dat dat niet iets is om trots op te zijn "maar jij bent de eerste met wie ik de liefde bedreven heb."

Fedea

Op het eerste deel weet ik niet goed hoe ik moet reageren,
    maar dan komt er weer iets überliefs uit.
    "En dit was mijn perfecte eerste keer."
    Ik druk een kus op zijn lippen.

Atreyu

Ik kan geen mooier compliment krijgen dan de woorden die net uit Fé's mond kwamen. Ik lig stil te genieten met haar in mijn armen. Nu zouden ze me mogen vastbinden, ik zou er niet om geven.
    "Het wordt nog beter," fluister ik dan speels in haar oor.

Fedea

Ik grinnik.
    "en waarom verschiet ik niet van dat antwoord?"

Atreyu

"Omdat jij de enige bent die me zo goed kent," antwoord ik op haar vraag alsof ze vroeg hoeveel twee plus twee is en vier mijn antwoord is.
    Ik leg mijn hand op haar wang en laat mijn duim haar gezicht strelen. Ik druk een kusje op haar lippen.
    "Je bent zo mooi," fluister ik wanneer ik mijn ogen net geopend heb. Ik hoop dat ik nooit aan haar prachtige gezicht wen.

Fedea

Ik kan er niet aan doen, maar moet blozen.
    "Ja, tuurlijk. We hebben net seks gehad, en jij gaat me even wijsmaken dat ik er goed uitzie."
    Ik ga glimlachend met mijn hand door mijn haar.

Atreyu

Ik negeer Fedea's commentaar en neem haar hand in de mijne. Glimlachend kijk ik haar aan zeg dan uiteindelijk toch
    "Niet tegenspreken, prinses."
    Ik geef een kusje op haar hand en word overvallen door een slaperig gevoel. Ik vecht om mijn ogen open te houden.

Fedea

"Mimimimi," imiteer ik hem grinnikend.
    Dan zie ik dat hij ook moe wordt.
    "Zie je wel."