• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha, nou dan even handjes thuis ;P
    Maar het zou wel schelen, als ze gaan zoeken naar info over de schim kunnen ze zo ook achter de geschiedenis komen van de faunielen en floraten, wat het betekend etc. En hetis voor julean en eleanor wat makkelijker om later bij de rest te voegen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Mjah, maar aangezien andere mensen ook niets weten over de Faunielen en Floraten, twijfel ik of dat wel op internet gaat staan dan.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Misschien omdat die mensen nooit echt hebben hoeven zoeken naar die info?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Idk. Straks eens vragen aan Elise ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ok!
    En het moet natuurlijk niet oppervlakkig zijn, niet dat als ze schim oid intikken ze meteen de hele geschiedenissen vinden. Eerst vinden ze wat nutteloze dingen maar pas na veel zoeken vinden ze steeds meer info.. Oid, i was just thinking (; ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Doodsestilte..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik was gaan eten ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb eitjes op staan, yum yum (: en (on)geduldig aan het wachten op een Juléanpost ;P ]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 12:46 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik zat eigenlijk met het idee in mijn hoofd dat Fedea tijdens een optreden van Atreyu uit het publiek wordt ontvoerd, dus dan de maandag- of dinsdagavond. Trey & Fé kunnen nu misschien inderdaad naar de bibliotheek en dat er dan eentje in boeken zoekt en eentje op de computer?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okidoki ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Wanneer Fedea haar telefoon terug aan de kant legt kijk ik haar even aan.
    "Waarom wachten tot morgen? Laten we nu alvast gaan," zeg ik na enig denken. Ik heb twee hele goede redenen hiervoor; ik wil niet dat ze zich zorgen maakt en ik ben zelf veel te nieuwsgierig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik knik.
    "Ja, dat- dat is een goed idee."
    Nerveus ga ik op zoek naar mijn jas,
    en ik heb helemaal niet door dat ik enkel Trey's shirt aan heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik raap nog snel even mijn spullen bij elkaar -portefeuille, sleutels, gsm- en ga dan achter Fé aan om mijn jas te halen. Wanneer ik haar zie staan ben ik compleet sprakeloos. Het eerst geluid dat ik kan maken is een lach.
    "Eh, zou je geen broek aandoen?" vraag ik terwijl ik de tranen uit mijn ogen wrijf "ik zie je ook graag rondlopen, maar het is nogal koud buiten," voeg ik er lachend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem even aan en kijk dan naar mijn benen.
    "Ow..." Verdwaasd loop ik weer naar de slaapkamer,
    waar ik even gil en begin te huilen.
    Dat stomme beest is er weer en ik krijg er de kriebels van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als ik Fedea hoor gillen verdwijnt mijn lach als sneeuw voor de zon. Ik laat alles vallen wat ik mijn handen heb en ren naar de slaapkamer toe. Daar zie ik meteen wat er aan de hand is. Ik ga naar haar toe en neem haar in mijn armen, haar hoofd trek ik tegen mijn schouder aan en troostend wieg ik haar heen en weer.
    "Het zal je nooit iets doen, Fé," zeg ik geruststellend "ik zal je altijd beschermen."

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.