• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Zoals ik alz zei zocht ik jou eerst maar jij was niet thuis dus bedacht ik me dat wij Rae nog een excuus schuldig zijn." Zeg ik lachend. Ik hou haar hande vast en trek haar een beetje terug naar mij toe.

    Atreyu

    Ik kan het niet helpen, maar het heeft iets vertederends en ik besef nog een keer hoe speciaal Fedea is.
    "Hoe kan de kitten die ik je voor kerst wilde dát overtreffen?" denk ik luidop. Meteen besef ik wat ik gezegd heb en sla mijn hand voor mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Een kat? Voor kerstmis?"
    Ik glimlach naar Trey en wapper met mijn hand, dat de schim weer moet weggaan.
    Vreemd genoeg, verdwijnt ze weer.
    "Wow..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Oh," zeg ik lachend "ik denk dat dat wel al goed gemaakt is."
    Hij trekt me naar zich toe en ik voel vlinders tegen mijn buikwand beuken. Dan besef ik dat ik al plannen gemaakt had met Liam en zeg snel tegen Rae.
    "Ga je vanavond mee uit eten? Dit keer lopen we niet weg."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga eten :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Geen kat, een kitten," verbeter ik haar. Ze was er altijd al over bezig geweest hoe schattig ze die diertjes vond en ik kan best wel wat gezelschap gebruiken in de loft als zij er niet is. Wanneer ze met haar hand naar de schim wappert verdwijnt het.
    "Wow..." zegt ze.
    "Ja zeg dat wel," kan ik alleen maar beamen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Waar wil je trouwens eten?" Vroeg ik. Ik zat er over na te denken Eleanor en Juléan mee te vragen. Even was ik in gedachten en keek toen weer op,

    Rhiannon
    "Ik ga graag mee" antwoord ik.
    "En waar wil je inderdaad eten?" vraag ik.
    Ik glimlach en kijk naar Liam en Camargue, ze zien er leuk uit samen.

    Fedea

    Ik grinnik en verdwijn weer voor een paar seconden in zijn ogen. Ik geef mezelf een mentale klap in mijn gezicht, en kijk weer naar het boek. "De schim duidde deze alinea aan," zei ik zacht, en ging met mijn vinger over de bladzijde, zoekend naar iets wat ons kon helpen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hoooii!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Hey :)]

    [*verveling*]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Muhhh, still no post from Fayan... ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [En ik ben boos op Elise --]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [MY GOD. Weekend! Finally. Okay, I'm feeling sick, maar ik ga nú een post in elkaar zetten voor Juléan en JaiRy, forgive me D: I'll be here all evening :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen