• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik laat mijn hoofd in mijn handen zakken.
    "Het is alles dat we hebben, Fé." zeg ik wanhopig. Ik had er geen idee van wie er bedoeld wordt in het boek en of ik het wel serieus moet nemen. Ik haal mijn portefeuille uit mijn broekzak en zoek naar mijn bibliotheekpas. Wanneer ik die gevonden heb besluit ik prompt het boek te ontlenen en het thuis te lezen ookal krijg ik hoofdpijn van die oude spellingswijze.
    "Komop, we gaan naar huis," zeg ik een beetje knorrig terwijl ik het boek in mijn handen neem. Aan de balie leen ik het uit. Buiten is het gelukkig droog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik loop snel achter hem aan, aangezien ik hem niet kan bijhouden.
    Glimlachend neem ik het boek van hem over, en houd het tegen mijn buik, voor ik mijn jas weer dichtrits.
    Ik hou mijn armen rondom mijn buik, dat het er niet uitvalt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar is Cam nu? Dan kan Liam komen (:]

    Atreyu

    We stappen weer op de motor en rijden naar de loft. Terwijl Fedea al naar binnen gaat, zet ik de motor in de garage. Ik sta nog een sigaretje te roken als ik een smsje van Irial krijg
    "Maandag om 9 uur alles klaarzetten bij Poisoned Bubbles."
    Ik knik even, dan is Fedea toch op school en duw mijn sigaret uit onder mijn voet. Dan ga ik ook naar boven.
    "Heb jij huiswerk?" vraag ik aan Fé "dan lees ik dat boek wel."

    [Cam is bij Rae.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Liam gaan naar Rae (: ]

    Liam

    Toen er niet werd open gedaan besloot ik maar naar Rae te gaan. We hadden haar alleen achter gelaten dus dat verdiende wel een excuus. Ik liep verder naar haar huis en klopte daar aan.

    Fedea

    Ik ruik dat hij weer gerookt heeft, maar ik heb geen zin er wat van te zeggen.
    Door dat schimmen-voorval zijn we beiden een beetje kregelig.
    "Ehm, ik heb geen idee, eigenlijk."
    Waar had ik gisteren mijn tas ook alweer neergegooid?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik merk dat Fé haar neus optrekt en loop naar de badkamer terwijl zij haar schooltas zoekt. Ik doe wat tandpasta op mijn tandenborstel en begin te schrobben. Wanneer ik klaar ben ruik ik aan mijn trui, die ruikt ook naar de rook. Ik doe hem uit en neem een andere in mijn kamer die ik snel aandoe. Ik heb het plots heel koud.
    In de woonkamer neem ik het boek en laat me ermee zuchtend in de zetel ploffen.

    Camargue

    Er wordt op de deur geklopt net wanneer Rae wil antwoorden.
    "Ik ga wel," zeg ik vrolijk en spring recht.
    Wanneer ik de deur met een zwaai open, zie ik Liam staan. Alsof ik hem al eeuwen niet gezien heb vlieg ik hem om de hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Tot mijn verbazing doet Camargue de deur open en terwijl ze in mijn armen vliegt zie ik Rae staan. "Hey." Fluister ik in Cam haar oor. "Ik was je ana het zoeken." Mompel ik er achter aan.

    Fedea

    Ik loop voorbij de zetel.
    "Heb jij enig idee waar ik dat ding gisteren heb gelegd?" vraag ik lachend.
    Ik loop naar de keuken, hoewel de kans klein is dat hij daar ligt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Heb je al bij de tafel gekeken?" vraag ik half luisterend.
    Dit boek zou me snel vervelen, dat merk ik nu al. Ik ben ongeveer vijf pagina's ver en ik versta er bijna niks van. Ik zucht en blader verder tot ik bij een stuk kom dat er nog ietwat interessant uitziet.

    Camargue

    Ik laat mijn vingers in zijn nek glijden en fluister terug
    "Je hebt me gevonden."
    Ik laat hem los en trek hem naar binnen. Plots blijf ik stiltaan wanneer ik tot het besef kom dat hij hier waarschijnlijk niet voor mij is.
    "Wat doe je hier eigenlijk?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk aan tafel, onder tafel en op elke stoel.
    "Gevonden," zeg ik terwijl ik de tas van een stoel pluk.
    Ik zet me naast hem in de zetel en bekijk het boek dat hij vastheeft.
    "Misschien dat dit al een beetje vooruit helpt."
    Ik neem het boek over, blader door tot waar hij de voetnoot had gezien,
    blader dan wat terug tot aan het begin van het hoofdstuk en druk een kus op zijn wang nadat ik het boek heb teruggegeven.
    "Dan moet je niet alles lezen..." Ik glimlach en ga even met mijn hand door zijn haar, terwijl ik mijn agenda neem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kan mezelf wel slaan als Fedea logisch nadenkt en doorbladert naar het hoofdstuk met de voetnoot. Ik voel haar hand door mijn haar gaan en glimlach even.
    "Dankje," zeg ik gemeend waarna ik een kusje op haar wang druk.
    Ik ben er echt niet bij met mijn gedachten en moet elke zin wel drie keer lezen voor ik doorheb wat er echt staat. Na een half uurtje ben ik het moe, leg het boek neer en neem mijn gitaar waarmee ik een beetje begin te improviseren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik maak snel enkele oefeningen die af moeten zijn tegen maandag, en neem het boek op dat hij net heeft neergelegd.
    Door zijn gespeel, kan ik me niet echt concentreren, maar ik doe mijn best.
    Het middelnederlands maakt het nog eens extra moeilijk,
    en ik doe mijn uiterste best om bij de zaak te blijven. Ik schrik me weer te pletter als het beest weer opduikt, en het lijkt zijn snuit tegen mijn hand te duwen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kijk net op naar Fé wanneer ik de schim weer naast haar zie zitten. Ik zet mijn gitaar aan de kant en ga naast haar zitten om haar gerust te stellen. Ik zit pas neer wanneer ik zie dat het zijn snuit tegen haar hand duwt.
    "Wat doet het nu?" vraag ik verbaasd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik heb geen idee."
    Gefascineerd kijk ik het dier aan. Eigenlijk heeft het wel iets moois en magisch.
    Ik vergeet het boek compleet, en dat schimmen zien die je aanraken niet bepaald iets is voor gezonde mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.