• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oeehhh, i'll keep you on that one!! Yay, weekend!! En beterschap natuurlijk (; ]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 20:10 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Met een snelle beweging trok ik eindelijk dat laatste, kleine stukje stof van haar lijf en na wat gesjor aan mijn boxer waren we uiteindelijk allebei naakt.
    Ik legde haar benen rond mijn heupen, keek haar even kort aan met een grijns voor ik haar opnieuw vol lust zoende en binnen drong. Ik wilde niet meer wachten, kon mezelf maar amper inhouden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Nadat we beide verlost waren van onze laatste kledingstukken, legde hij mijn benen rondom zijn heupen, wierp me een korte grijns toe en zoende me voordat hij naar binnen drong. Een zachte kreun gleed uit mijn keel, drukte hem steviger tegen me aan met mijn benen en zoende hem gewillig. Een rilling gleed door mijn lijf heen terwijl ik mijn heupen zachtjes meebewoog met de zijne. Ik hield het tempo lichtjes in, zowel hem als mezelf plagende tot het uiterste. Hij voelde zo goed aan, sterker nog het gevoel wat hij me gaf was buitengewoon perfect.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 0:30 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Hey, that's not all evening! (; ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik volg Fedea's vinger over de pagina's, mee op zoek naar iets dat ook maar de kleinste aanwijzing kan betekenen. Slechts enkele woorden springen in het oog

    Slechts omde zoveel jaaren word een dierenvorst gebooren. Degeenen die beweeren hen al gezien te hebben zweeren dat zij steeds omgeven zijn door een ridder die voor hen elke pijl zou opvangen. Op deeze heeren hebben zij naamelijk een betooverend effekt. Of zij echter nog over andere duivelse krachten beschikken is niet bekend. Men vermoede dat hun zachtaardige persoonlijkheid een gewiekst afleidingsmaneuver is, laat hen vooral niet bij u in de buurt komen of zij zullen u bezweeren met hun verleidelijk uiterlijk.


    "Een dierenvorst?" ik probeer uit hoe de woorden klinken. Ik kan er niet aan doen maar ik herken Fedea in deze beschrijving, en vreemd genoeg mezelf ook. Ik ben echter ook nuchter genoeg om te beseffen dat de achterdochtigheid en angst voor deze zogenaamde vorsten typisch tot die tijdsgeest behoorde en ik me daar geen zorgen hoef over te maken.
    "Het is niet veel," zeg ik zacht "maar het voelt juist aan."

    Camargue

    Wanneer ik Rae's blik tussen Liam en mezelf zie glijden moet ik blozen.
    "Waar wil je eten?" stellen ze me beide de vraag. Ik haal mijn schouders op, smak even alsof ik zo te weten kom waar ik zin in heb en denk even na.
    "Italiano?" vraag ik met een typisch zuiders handgebaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik knik.
    'Leuk, ik ben dol op Italiaans!' zeg ik enthousiast.
    Italiaans was mijn lievelings eten, pasta en pizza, yummie.

    Fedea

    "Juist?" Ik geef hem het boek.
    "Als je soms denkt dat dat over mij gaat, dan heb je het fout.
    Ik ben geen dierenvorst of wat het ook mag zijn."
    Misschien zeg ik dat meer tegen mezelf dan tegen hem.
    Ik was gewoon een gewone tiener met een gewoon leven.
    Het was onmogelijk dat ik... dat was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kan me even moeilijk in haar plaats stellen. Ik weet dat ze anders is dan de meeste meisjes, en dan wel op een positieve manier. Waarom wil zij dat niet inzien? Toegegeven, wat in het boek staat is niet meteen wat je in gedachten zou hebben. Ik sla een arm om haar heen en leg mijn hoofd tegen het hare.
    "Wat je ook bent, of niet bent, ik zal altijd van jou zijn," zeg ik fluisterend.
    Zodra ik de woorden uitgesproken heb weet ik dat ze waar zijn en gewichtiger dan ik ze bedoeld had om de een of andere reden.

    Camargue

    Rae stemt meteen in. Ik kijk Liam aan en kan het niet laten hem een kusje op de wang te geven. Even zou ik helemaal vergeten waar ik ben. Plots wordt mijn aandacht getrokken door Rae, zonder reden.
    "Misschien moeten we maar eens een vriendje zoeken voor jou," zeg ik lachend terwijl ik haar zacht por. Het is me een raadsel hoe iemand die zo knap als haar is en zo'n geweldig karakter heeft nog steeds single is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem even aan.
    "Trey, het hoeft niet. Je moet echt niet denken dat wat in dat boek staat waar is.
    Dat ding is eeuwen oud." Ik schuif een beetje op.
    "Misschien is het beter als ik naar huis ga."
    Ik neem mijn tas en sta op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Fé," zeg ik met een zachte stem, hopend dat ze niet hoort hoe die op punt van breken staat. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen haar nu te proberen tegen houden. Ik begrijp niet waarom ze me plots van haar afduwt.
    "Ik wandel wel even mee tot je thuis bent."
    Ik ga mijn jas halen en geef er niet om of ze het nu wil of niet. Ik zou het mezelf nooit vergeven mocht haar onderweg iets overkomen. Ze is er met haar gedachten niet bij, dan is een ongeluk snel gebeurt.
    Ik moet even slikken bij deze gedachte. Wanneer ook zij haar jas aanheeft, leg ik mijn hand op haar onderrug en duw haar zacht naar buiten. De hele weg is het stil.
    Aan haar deur neem ik haar nog eens stevig vast en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Ik sms je nog wel, oké?" zeg ik terwijl ik haar bezorgd aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sla op mijn voorhoofd.
    "Mijn gsm ligt nog bij je thuis."
    Mijn andere hand rust op de deurknop.
    En mijn kleren van gisteren lagen daar ook nog. Damn, mijn ouders gingen flippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zal ik hem nog langsbrengen?" vraag ik. Het zou geen enkele moeite zijn maar ik vraag het toch omdat ik niet goed weet of ze het wel zou appreciëren mocht ik gewoon terug met het ding aan haar deur staan.
    Terwijl ik wacht op antwoord leg ik mijn hand op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik weet niet... Mijn kleren liggen ook nog bij jou..."
    Mijn woorden verdrinken in de tranen die in mijn ogen opwellen en voor ik het weet sta ik te huilen.
    Op de duur weet ik gewoon niet meer wie ik ben, wat ik ben en wat ik nog moet geloven,
    om nog maar te zwijgen over die schimmen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik trek haar tegen me aan wanneer in huilen uitbarst. Ik zeg niets, woorden kunnen nu even geen troost brengen. Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven en streel door haar haar. Wanneer ze een beetje lijkt te kalmeren vraag ik
    "Wil je terug mee of breng ik alles naar hier?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik veeg mijn tranen weg en snik nog eens.
    "Misschien is het beter als ik nog even bij jou blijf.
    Mijn ouders gaan vragen beginnen stellen en..."
    Ik hap even naar adem en kijk naar de lege straat.
    "Ik ga wel mee terug."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.