• Het gaat over piraten ja, maar zelfs als je er bijna niks van weet kan je gewoon meedoen. Probeer het gewoon eens, ikzelf weet ook niks over die periodes, enkel dingen die ik toevallig heb gezien in POTC. (; En niemand zal je kwaad aankijken als je een klein foutje maakt door je personage bijv. een mobiel te laten pakken.
    Inspringen kan/mag altijd! We verzinnen er wel wat, geven je korte samenvatting en helpen je natuurlijk ook met in de RPG komen (;


    Lang geleden was er een kapitein, zo barbaars en zo harteloos, dat zelfs de stoerste mannen hem uit de weg gingen. Kapitein Olivier Dalton, hij had zijn eigen schip, de Medusa, en zijn eigen bemanning die hij als grof vuil behandelde, maar ze bleven, bang voor wat er zou gebeuren als ze vertrokken. Ze kregen bijna niks en als ze niet luisterden konden ze beter maken dat ze wegkwamen, want Olivier stond bekend om zijn gruwelijke straffen. Zweepslagen, kielhalen, laten vechten om leven en dood tegen een ander bemanningslid voor zijn vermaak, ze voor schut zetten door ze op te dragen vrouwenkleren aan te trekken en dergelijke. Cameron Sand, kapitein van de Posideon's Mermaid kon hem niet uitstaan, was ziedend van jaloezie en ze werden rivalen. Nooit gingen ze elkaar uit de weg, gingen juist altijd de strijd met elkaar aan, toch won er nooit iemand. Op een dag veranderde alles, Olivier zag wat hij aanrichtte met zijn harteloosheid. Huilende vrouwen die hun kleine kinderen probeerde te sussen, de stoerste mannen die hem smeekte om genade. Van de een op de andere dag zag hij het in, het achtervolgde hem in zijn slaap, maar hij dacht dat het wel weg zou gaan, het schuldgevoel. Het nare gevoel bleef, de nachtmerries gingen niet weg dus nam hij een noodzakelijk besluit. Hij stuurde zijn bemanning weg, vastberaden een nieuwe start te maken, hij liet zijn aartsrivaal achter. Er was één ding dat hij niet achter liet, hetgeen wat wel tegen zijn barbaarsheid kon en hem niet zou laten vallen, zijn schip de Medusa. Hij zocht een nieuwe bemanning en was milder dan ooit te voren, misschien zelfs té soft.

    Hij ontdekte dat een van zijn bemanningsleden geen man was, maar een vrouw. Hij liet haar blijven. Niet veel later werd hij verliefd op haar, maar het was niet wederzijds, toch bleef hij vriendelijk. De vrouw van zijn dromen werd verliefd op een ander, liet hem in de kou staan en vanaf dat moment kwamen zijn slechte kanten weer omhoog. Hij werd jaloers en verbande de man waar ze verliefd op was van het schip en het deed hem niks toen hij zag hoe stuk zij daar van was. Later kwam de man, door wat je een wonder kan noemen, toch weer aan boord. Olivier liet hem deze keer toch blijven, maar hij was niet meer zo aardig als hij geweest was. Zelfs tegen de vrouw waar hij verliefd op was geweest deed hij vreselijk, hij was weer net zoals vroeger. Snauwde zijn bemanning af, was weer een echte piraat en kende geen genade meer.

    Nu, met zijn nieuwe bemanning en weer zijn oude karakter terug, is hij op zoek naar een schat. Hij weet niet precies wat het is of hoe het eruit ziet, maar het blijkt geweldig te zijn en te liggen op een onbewoond, geheimzinnig eiland midden in de oceaan. Hij is vastberaden de schat te vinden, zijn aartsrivaal Cameron Sand voor te zijn. Toch zijn er kleine dingen die hij over het hoofd ziet.
    Hij gaat er namelijk niet vanuit dat er toch een volk blijkt te wonen op het eiland, verwacht niet dat er een verrader in zijn bemanning zit en dat zijn aartsrivaal het juiste moment om toe te slaan afwacht.


    De verhaallijn in het kort.
    Het gaat over de bemanningsleden en kapitein van de Medusa die op zoek zijn naar een schat. Eén van de bemanningsleden is een verrader (Tristan Wright) in dienst van aartsrivaal Cameron Sand, hij houdt zijn opdrachtgever op de hoogte met een postduif, stuurt hem berichten over de koers en informatie over wat er gaande is op de Medusa. Als ze eenmaal op het eiland aankomen, waarvan ze dachten dat het onbewoond zou zijn, blijkt hun een verrassing te wachten. Er woont een vreemd volk dat hun niet vertrouwd, de bemanningsleden moeten hun vertrouwen zien te winnen, maar hoe gaan ze dat doen als blijkt dat Cameron Sand, samen met zijn bemanning, al eerder op het eiland is aangekomen en het vreemde volk al helemaal voor zich gewonnen heeft?

    Lijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rol+rang: (Bemanning Medusa, kok. Avaloniër, krijger etc.)
    Extra:
    (Je mag er zelf dingen bij verzinnen zoals verleden enzo)

    Persones (Als je vragen hebt hierover, stel ze dan gerust)
    Bemanning Medusa:
    Kapitein Medusa: Vluuv – Olivir Dalton – 24
    Endure – Abby (Abigail Rosaline Valence) – 19
    Leave - Genesis Elisabeth Thrown - 20 (ontvoerd door Ace)
    Capitivity - Helena Vylore - 20

    Sid - Natambu Mmba - 25
    MoonyLove - William Davis - 18
    C18 - Ace Franklin Johnson -24

    GoogleIt - Ticimo Carabét - 26

    Bemanning Poseindon's Mermaid:
    Kapitein: C18 - Sygmund Yakov Engel - 28
    Verrader: Sid – Tristan Wright – 22
    Sid - Leopold Smiths - 24
    Vluuv - Bee - 19
    Fae - Mallory Farrah Pierce - 19

    Maitresse - Andrew Kelvin Ronalds - 23

    De Aveloniërs:
    Stamhoofd: Zoeken we nog! (eigenlijk weer --'')
    Zusje stamhoofd: Endure - Ayiana Kateri Chestio - 21
    MoonyLove - Katy Griffin - 14
    Leave - Nivera Izil Mazi - 19

    SomeMusic - Zoltan Donovan Osweld - 27[/q]
    Maitresse - Nawizi Ceta - 17
    MustacheMe - Phani Cinta Carabét - 11

    'Regels'
    Ik wil niet echt regels opgeven, maar heb liever wel dat jullie je hieraan houden of het onthouden.

    - Doe alsjeblieft je best om een redelijk stukje neer te zetten, dus niet 1 regel en dan denken ‘klaar’. Mocht je geen inspiratie hebben voor langer stuk, meld het dan gewoon. En nee, je hoeft niet 800 woorden te schrijven, zelf niet als anderen dat wel doen, maar 5 regels moeten je vast wel lukken.
    - Wil je je personage kwijt of stoppen? Zeg het dan, dan brengen we je personage even om het leven :P
    - De meesten vinden het niet prettig als je beslist wat hun personages doen, dus vraag het voor de zekerheid of ze het erg vinden of niet.
    - Je hoeft echt niet elke dag meteen te reageren op elke post, maar wacht alsjeblieft niet een week met posten. Ga je weg? Meld het dan en stuur je personage even op pad, laat hem/haar bijvoorbeeld verdwalen in de rimboe.
    - Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn en als je een ‘speciaal’ personage wilt, vraag het dan even, ik sta open voor interessante personages die het verhaal leuker maken.
    - Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, bekijk desnoods de RPG Handleiding site voor tips. Weet je nog steeds niks? PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    - Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    - Er zijn een hoop personages nodig, maak er gerust meer en je kan ook voor niet bestaande personages schrijven natuurlijk! En kijk ook een beetje welke 'groep' nog weinig personages heeft en dergelijke!

    Nogmaals; Niet echt regels, maar meer dingen om jullie aan te herinneren [;

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moooi! :]
    Hoe moet ik ze eigenlijk laten inspringen?


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Voor je piraat: De Medusa crew komt net bij elkaar op het strand voor een "vergadering" (Lees: Olivier gaat bevelen uitdelen c: )
    Voor je Avaloniër: Loop door het dorp, kom terug van het jagen, benader Aiyana met een vraag over van alles en nog wat c:

    Joshephine Bellafonte
    Roepnaam: Josephine
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:


    Zoals een Lady betaamt zit Josephine weinig in de zon. Ze heeft een bleke huid, lichte blonde haren en lichte blauwe ogen, met een zweem paars. Al zou haar moeder graag zien dat ze nog wat aan zou komen, ze heeft een slank, maar vrouwelijk figuur.
    Likes: Mensen commanderen, verzorgd worden, thee drinken, lezen, wandelen, en sinds kort wandelingen maken langs de zee.
    Dislikes: Gecommandeerd worden, gebroken nagels, vuiligheid, haar verloofde Ferdinand.
    Love-life: Tijdens de korte tijd dat Josephine op de Medusa zat (meer daarover bij verleden) is ze verliefd geworden op Ace. Door haar stand en de talloze waarschuwingen van haar moeder op te passen met mannen heeft ze er echter nooit werk van gemaakt. (@Leave: Dit gaat nog voor fijne drama zorgen tussen Jos en Gen _O_)
    Verleden: Joshephine is altijd verschrikkelijk verwend, en heeft altijd haar zin gekregen. Haar ouders hebben haar echter nooit echte liefde gegeven, en het grootste deel van de tijd was Joshephine in handen van de bediendes. Samen met haar beste vriendin Maxime en nog wat andere dames van een damesclub vertrok ze op een dag naar Frankrijk om daar kennissen, familie en vrienden op te zoeken. Maar de dames kwamen nooit terug.
    In een storm ging hun schip ten onder, en samen met een klein groepje kon Josephine aan boord van een reddingsboot aan de verdrinkingsdood ontsnappen. Heel veel geluk hadden ze echter niet: Ze kwamen terecht op de Medusa. Nadat de dames daar een voor een of overleden, of in een schimmig havenstadje verdwenen renden Maxime en Josephine, ondertussen allebei hopeloos verliefd op een van de piraten, weg van het schip om nooit meer terug te komen. Maxime had moeten gezien hoe haar grote liefde werd vermoord en was daarom in shock. Zodra de dames beiden veilig terug waren in Engeland werden ze van elkaar gescheiden, Maxime naar en gesticht en Josephine terug naar huis, om te wachten tot er een echtgenoot voor haar zou zijn.
    Lang hield ze het echter niet uit, doordat ze steeds maar terug bleef denken aan haar tijd op de Medusa- En dan vooral haar tijd met Ace. Daarom heeft ze besloten zich aan hetzelfde avontuur te wagen als waar ze Abby over heeft horen vertellen: Zich vermommen als man en op zoek gaan naar het piratenschip van Olivier.

    Ohkay dankje!
    Ik ga nu even snel douchen, dan zal ik zo even posten :)


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Yo, dit wordt een vette soap hier _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    I knooow _O_
    Stiekem een van de redenen waarom het me eigenlijk wel geniaal leek Josephine terug te brengen :x

    Shooot!
    Ik heb bij Nanéh per ongeluk neergezet dat ze bemanning was van Meduse mar ik bedoelde Poseindon's Mermaid. Is het een probleem als ik dat verander?

    Tayé - Aveloniër
    Nadat ik wat zweet van mijn lichaam had afgewassen in het kleine riviertje, liet ik me opdrogen in het gras. Ik had wel weer genoeg getraint voor vandaag, bovendien was ik moe en er klaar mee. Redens genoeg om te stoppen dus. Toen ik inmiddels weer was opgedroogt en uitgerust stond ik op om wat rond te dwaalen. Zin om naar het dorp terug te gaan had ik nog niet, misschien zo wel.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:37 ]


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Nee, dat kun je gerust nog aanpassen c:
    Oh crap I should really go to sleep now

    Yeaahh, gelukkig :]
    Ah ik ook, maar ik moet ook nog leren dus dat word weinig slapen.
    Maar jij kan het aan om te gaan slapen :)


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Guys, sorry dat ik nu pas weer terug reageer! Maar ik ben eindelijk terug van weggeweest! D: Dus om het goed te maken, probeer ik wel een lang stuk te schrijven. Trouwens, Endure, Asilah staat nog niet in de lijst.
    @Masked: Vindt je het trouwens erg dat ik Asilah jou heb laten 'ontmoeten'? :'D Anders wist ik niet echt wat ik kon doen en hij had toch nog even niets te doen, dus daarom. (:


    Asilah Layla Salomn - rechterhand Captain Oliver
    Asilah was uit het bootje gestapt, en was eigenlijk blij dat ze geen opmerkingen meer hoorde slingeren naar elkaar, want ook al leek de Captain het niet erg te vinden, zijzelf had zich zowat dood geërgerd aan Tristan. Al had Asilah wel haar vraagtekens erbij neergezet over het zwaard, waarschijnlijk miste ze wat informatie hierover. En dat was vast niet het enigste, dus had ze besloten de Captain nu extra in de gaten te houden. Ze wist dat ze wat erbij moest weten te komen over vanalles, wat er nu eigenlijk gaande was en waarom we naar dit eiland moesten. Hij wilde het zelfs niet aan Asilah vertellen...
    Toen de Captain zei dat ze eten moesten zoeken, ging Asilah dat doen, maar ze kon er niets aan doen haar vraagtekens en nieuwsgierigheid bij de Captain te zetten. Ze zou er wel achter komen. Ooit. Ze konden haar niet zomaar afschepen, niemand kan dat. Met snelle stappen liep ze van Olivier vandaan de andere kant het bos in en zocht iets wat ze überhaupt konden eten. Allerlei soorten bessen kwam ze wel tegen, maar de meeste waren giftig en als ze er een paar wilde plukken, zaten er op sommige plekjes die ze ook niet echt vertrouwde, dus had ze na een halfuurtje nog maar een klein zakje vol met verschillende soorten eetbare bessen. Ook kwam ze een tros bananen tegen in een boom en haalde haar zwaard tevoorschijn om die eraf te snijden met een beweging, toen Asilah deze opving, stopte zij het ook gelijk in de zak en bedacht ze zich dat het ook wel handig zou zijn als ze wat water zou hebben en dit zou kunnen vullen met haar flacon. Toch zou ze binnen een kleine 30 minuten terug moeten zijn op het strand, maar waagde het toch maar en ging op zoek naar een meertje of überhaupt water.

    Het kleine tasje bungelde op haar rug en Asilah keek om zich heen, maar zag alleen maar bos, waardoor ze een paar bladeren kapot kapte om zo beter te kunnen zien. Niet verder dan een paar meter was een klein riviertje, maar er was ook een persoon, dus verstopte ze zich gelijk achter een boom. Wie weet waar hij, want het was een jongen, vandaan kwam - misschien een bewoner van het eiland of het was van iets anders, je weet maar nooit. Zij keek nog een keer voorzichtig om en lette op zijn uitdrukking en bouw, want als hij haar zou zien zou ze misschien moeten vechten. Hij had bruin half lang haar en bruine ogen, een ietwat getinte huid met een ontbloot bovenlijf. Ze schatte hem ergens in de twintig. Voorzichtig probeerde zij haar zwaard weer te pakken, maar toen ze dit deed, kwam dit tegen een boom aan en daarna een paar bladeren wat een snijdend geluid maakte en ze stond een paar meter van hem af. Ze hoopte hard dat hij het niet gehoord had, maar schoot voor de zekerheid snel omlaag en probeerde zich onzichtbaar te maken voor deze onkenbare jongen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee joh, beter dan dat ie een beetje loner rond loopt :]

    Tayé
    Al een paar minuten hoorde Tayé wat anders dan stilte. Al had hij nog niet kunnen bepalen of het een dier was of een van de lompe indringers. Jagen konden ze niet en veel manieren hadden ze ook niet, hij snoof minachtend. De andere vonden het leken het al minder erg te vinden, maar hij.. Dit keer wist hij zeker dat het geen dier was en zijn blik schoot in de richting waar het geluid vandaan kwam. 'Kom achter die boom vandaan' waarschuwde duidelijk. Wie of wat het ook was, het had zich in iedergeval goed veraden. Hij maakte zich een beetje breder en richten zijn pijl in een vlugge beweging op de boom waar het geluid vandaan kwam. Niet dat hij daar veel mee zou kunnen, maar iets beters had hij even niet bij zich. Tayé probeerde in te schatten wat of beter gezegt wie zich achter de boom verschool, maar tot zijn ergenis kon hij het zien zonder dichterbij te komen.


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Jeaj, drama ^^
    Arg, ik zou eigenlijk moeten leren voor een proefwerk aardrijkskunde, maar ik moest gewoon even naar mijn lieve laptop.
    Ze keek me zo lief aan vanaf mij bureau =C


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nieuwe personages zijn oké, sorry dat ik er weinig ben. zit vanaf nu elek dag tot 4 uur op school om tekening af te krijgen + toetsweek in aantocht waar ik voor moet leren + gewone toetsen + huiswerk. Aargh,s tressen dus.
    Jullie kunnen gewoon doorspelen.
    Als jullei niks te doen hebben, Sid's personages zijn nogal lonely volgens mij, Nate, Leopold en Tristan (Tristan is terug bij PM, mensen van PM kunnen hemg aan ebgroeten ofzo? xd) want anders moet ze steeds emt zichzelf RPG'en en dat is geloof ik niet geweldig Ö

    En ik zoek stamhoofd, Archer wil die rol nl. helaas niet :x Iemand die graag best wat stukken weet te schrijven en er ook regelmatig is. (Niet dat je elke dag hoeft te posten, maar eht zou fijn zijn als je niet plots 2 weken afwezig bent, kan wel eens gebeuren als je druk hebt emt school zoals ik nu, maar meld het dan even)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Op zich wil ik wel stamhoofd worden.. :x]

    Asilah Layla Salomn - rechterhand Captain Oliver
    Asilah probeerde nog zo voorzichtig mogelijk te zijn, maar niets was minder waar. Ze was weer te roekeloos geweest waardoor ze nu ontdekt werd en deze jongen trok nu al gelijk haar nieuwsgierigheid. Misschien op de manier hoe hij praatte, maar het kon ook zijn dat hij haar zo snel al had gevonden. 'Kom achter die boom vandaan.' Het had dreigend geklonken, maar zij was niet bang voor deze loze dreiging van hem. Echter zat ze wel na te denken over wat ze nu moest doen, opstaan of vluchten. Vluchten is voor lafaards, dus koos ze voor het eerste. Langzaam stond ze op, maar wel met zwaard in de aanslag. Haar donker bruine en blonde gekleurde haren vielen iets mysterieus over haar schouders en ogen heen en ze wees de punt van haar zwaard naar hem toe. Haar ogen stonden dreigend, maar toch scheen er een warme bruine gloed in door. 'Wie ben je?'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.