• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Levi Lahote
    Mijn wekker gaat af en ik open mijn ogen. '10 mei' Schreeuw ik blij en sla direct daarna mijn handen weer voor mijn mond, omdat ik mijn ouders niet wakker wil maken. Ik druk de wekker uit en spring uit mijn bed. Ik kijk even mijn kamer rond en mijn ogen blijven hangen op de grote poster waar; 'Connected by Dance' op staat. 'Ik ga mijn dromen waar maken' Zeg ik tegen mezelf, pak een stel kleren uit de kast en loop naar de badkamer. Als ik bijna bij de badkamer ben, zie ik Mara aan de andere kant van de gang lopen en we kijken elkaar uitdagend aan. 'Ik ga eerst!' Roepen we tegelijk en rennen naar de badkamer deur. Ik grijp snel het handvat vast en trek eraan, maar hij gaat niet open. 'Jammer jongens!' Hoor ik mijn vader vanuit de badkamer roepen. 'Nee, pap! Komop!' Roepen Mara en ik tegelijk en draaien ons om, om naar onze kamers te lopen. Na ongeveer 10 minuten hyper in mijn kamer gezeten te hebben, loop ik weer richting de badkamer. Zonder enig spoor van mijn vader of mijn zusje Mara, dus ik loop naar binnen en doe de deur op slot. Nadat ik mijn kleren opgehangen heb aan een haakje, stap ik onder de douche, zet ik de kraan aan en hoor ik het water via de buizen naar beneden vallen. 'Het is echt zo, vandaag gaat het gebeuren' Zeg ik tegen mezelf, als ik uit de douche ben gestapt en aangekleed en wel naar beneden loop. Ik ontbijt, stop mijn koffer nog wat voller, neem afscheid van mijn ouders en loop samen met Mara naar buiten. We lopen samen naar de bushalte waar we nog ongeveer tien minuten moeten wachten. 'Waar is je koptelefoon?' Vraagt Mara en ik kijk verschrikt. 'Shit! Nee! Dat meen je niet' Denk ik en kijk Mara aan. 'Ik ben zo terug! Hou de bus tegen als hij komt!' Roep ik, drop mijn spullen bij Mara en ren richting huis. Als ik voor het huis sta, komen mijn ouders naar buiten met mijn koptelefoon in hun handen. 'We dachten al, wanneer zou je dat nou door krijgen?' Zeiden ze lachend. 'Geef nou maar' Zeg ik en grits mijn koptelefoon uit hun handen. 'Doeg!' Roep ik terwijl ik weer terug ren en nog net de bus in kan glippen. 'Eindelijk! Onderweg!' Mompel ik zacht en ga naast Mara zitten.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik hoor mijn wekker gaan en druk hem nog een keer uit. Na een paar minuten gaat mijn wekker opnieuw en stap ik uit bed.
    "Vandaag is de dag," mompel ik tegen mezelf. Nog half in slaap loop ik naar de badkamer en gooi koud water in mijn gezicht. Ik poets mijn tanden en trek leuke kleren aan, daarna borstel ik mijn haar een loop naar benden. Daar zie ik mijn ouders aan de keukentafel zitten.
    "Goedemorgen!" zeg ik opgewekt.
    "Vandaag gaat het gebeuren, ik ga naar Danskamp!" We praten nog even gezellig aan de eettafel totdat mijn moeder zegt dat ik op moet schieten om de bus te halen. Ik pak mijn koffer die al klaar stond, mijn handtas en geef mijn ouders een kus.
    "Dag pap, dag mam," zegt ik vlug en ik loop de deur uit.

    Wanneer ik bij de bushalte aankom zie ik een oudere dame staan die ik vriendelijk gedag zeg. Dan komt de bus bij de halte en stap ik in. Ik zoek een plaatsje bij het raam, zet mijn iPod aan, doe de oordopjes in mijn oren en bereid me voor op het grote avontuur.

    Als ik wakker wordt en op mn wekker kijk, zie ik dat ik me verslapen heb. 'Shit' zeg ik zacht. Ik spring uit bed richting de badkamer, ga snel onder de douche en kleed me aan. M'n ouders zijn al naar hun werk. Ik loop snel naar beneden, en ga eten. Als ik klaar ben ren ik weer naar boven om al m'n spullen te pakken. als ik de deur uit wil lopen kijk ik nog snel in de spiegel. Oh wacht, mn haar vergeten. Snel borstel ik mn haar en ren de deur uit.
    Als ik bij de bushalte aankom ben ik nog net optijd. ik ga ergens in het midden zitten, en pak een tijdschrift om te lezen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mara Lahote

    Samen met mn bro Levi zit ik nu in de bus. Ik ben zo ontzettend blij. Levi luistert wat muziek en ik zit een beetje te kloten op mn Ipod. Steeds komen er chagerijnige mensen binnen en gaan er weer chagerijnige mensen uit de bus. Ze moeten waarschijnlijk werken. Maar ik ga lekker naar een dancecamp. De hele f*cking zomer lang. Ik trek de koptelefoon van Levi's hoofd af.
    "He, waar was dat nou voor nodig??"
    Ik kijk hm uitdagend aan en hou de koptelefoon ver bij hem verwijderd. "Ik verveel me," zeg ik.
    "Geef mn koptelefoon terug." Levi grijpt ernaar, maar grijpt mis, waardoor hij bijna voorover valt. Ik kan er wel om lachen. Terwijl Levi overeind komt, begint hij weer te praten: "Het is echt te vroeg, ik wil nu gwn nog even bijkomen en muziek luisteren. Wat is daar mis mee??"
    Ik twijfel even. Van dat moment maakt Levi gebruik, hij pakt zn koptelefoon weer af van mij en gaat weer muziek luisteren. Ik zucht.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mitchel Sawyer

    Ik had mijn spullen in gepakt in een koffer en een trainings tas. Ik had er zin in maar was ook nerveus. In mijn eigen dansklas was ik de beste. Het klonk misschien arrogant maar het was gewoon zo. Ik haalde diep adem en stapte toen de bus in. Ik was de laatste want toen ik zat reden we weg. Ik keek uit het raam en zag hoe mijn vertrouwde omgeving langzaam verdween en plaats maakte voor het nieuwe avondtuur waar ik nu alleen aan begonnen was.

    Levi Lahote
    Ik zet mijn koptelefoon weer op en luister naar een nieuw liedje van David Guetta. Soms kan ze zo vervelend zijn, maar dat is vanzelfsprekend met zusjes. Mara zet van verveling haar benen tegen de stoel voor haar. 'Mara!' Sis ik zacht en laat mijn koptelefoon om mijn nek vallen. 'Doe eens normaal!' Sis ik weer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Er word ik mijn stoel getrapt. Er word een naam gesist en de voeten verdwijnen. Ik zucht en kijk naar buiten. Mijn telefoon trilt en met schuinen letters staat er Ilse op het scherm. Ik open de sms.
    Ik mis je Is het enige wat er staat. Ik rol met mijn ogen en verwijder het direct. Ilse was mijn ex en sinds ik het had uitgemaakt werd ik overspoelt met smsjes.

    Jasmine Price
    Grijzend kijk ik naar het sms'je Hey Engeland, veel plezier X Cam staat er in zwarte letters op het beeldscherm.
    Ik ga zitten op een van de stoelen van de bus en doe mijn hoofdtelefoon op.
    Ik druk op shuffle en 'Warzone' van The wanted begint af te spelen
    "The pain you caused has left me dead inside, I'm gonna make sure you regret that night" zing ik zacht mee.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:22 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mitchel Sawyer.

    Ergens voor me in de bus word er zacht gezongen. Het klonk lang niet slecht. Ik besef me dat het gezang geproduceert word door het meisje dat voor me zit. Ze heeft een heldere en bovendien zuiveren stem. Ik luister ernaar. Zo had ik mijn eigen I-pod niet eens nodig.

    Levi Lahote
    Er word zacht gezongen ergens voorin. Ik luister er even naar, maar zet algauw mijn koptelefoon weer op en tik het ritme met mijn vingers tegen de stoel voor me.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:30 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Justin Happle
    Rustig deed ik mijn Push-ups om mijn spieren even te trainen en deed ik nog wat Gel in mijn haren, waarna ik mijn handen ING wassen. Ik deed nog wat rek en strek oefeningen en ik begon met poppen van minimaal 60 kilo te tillen. Ik liet ze pirouettes doen, waarmee ik natuurlijk hielp. Ik was al meer dan een half uur in het gebouw waar we mochten trainen. het huis was extreem mooi. Rustig begon ik iets anders te doen. Ik deed ook aan Breakdance, maar dat liet ik anderen niet zien. Ik vond Ballet mooier dat had meer passie.

    Celsey Jones
    Rustig liet ik mezelf gaan op de beat die ik net gemaakt had. Ik deed ook aan Georgrafie, ik vond het leuk en we hadden al is dankzei mijn pasjes gewonnen. Ik begon mee te zingen met de muziek en mijn zuivere stem vulde de ruimte. Naast mij zat de Profs met Ballet. Hier Streetdance en Hiphop. We hoefde eigelijk pas over 2 uur aanwezig te zijn, maar ik hield van mezelf laten gaan. Ik merkte niet dat ik luidkeels begon te zingen. Mijn zuivere stem waar ik bij xFactor 7e was geworden galmde door de ruimte. Ik keek naar de video camera die ik aan liet staan zodat ik kon zien hoe ik danste. Ik keek in de spiegels en zag dat mijn gezichteen expressie had. Shit het was weer mislukt, dat was het verkeerde aan mij ik gaf geen expressie in mijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brooke Rivera
    Ik heb al tien minuten geleden mijn oom en tante gedag gezegd en nu sta ik bij de bushalte te wachten als er een witte bus aankomt rijden. De deuren sissen open, ik stap in en kijk even de bus rond. Ik loop twijfelend naar een meisje met licht bruin haar met slag erin. 'Kan ik hier zitten?' Vraag ik en kijk haar aan, maar zie dan dat ze oordopjes in heeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Christine moore

    Als ik mijn magazine uit heb kijk ik verveeld om me heen. De meeste mensen die in de bus zitten, zijn muziek aan het luisteren en meezingen en verzin maar iets. Zelf pak ik ook mn mobiel, doe mijn oordopjes in en zet ook muziek op. Zachtjes begin ik het liedje dat opstaat mee te neuriën.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jasmine Price
    "Sure, kom maar zitten" zeg ik glimlachend en haal de oordopjes uit mijn oren en stop ze in de zak van mijn sweater.
    "Hallo, ik ben Jasmine zeg maar Jazzy of Azza" zeg ik en voel hoe mijn telfoon trilt in mijn broekzak.
    You told be you would love me forever, but forever isn't as long as it used to be, is it? X Sam. een kleine zucht komt over mijn lippen.
    Hoeveel ik ook van Sam lange afstand relaties werken niet bij mij.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Brooke Rivera
    'Dankje' Zeg ik en neem plaats naast haar. 'Brooke, Brooke Rivera.' Zeg ik en haal mijn Iphone tevoorschijn. Ik klik op het knopje ontgrendelen en de site van mijn laatste modellen werk verschijnt in beeld. Ik druk het snel weg, omdat ik niet wil dat iemand het ziet en begin te sms'en met Fay Cooper. Mijn oude beste school vriendin.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'