• Hi little biscuits!



    Ik activeer op 01/01/12 het eerste hoofdstuk van het vervolg van Mikayla en Gina Wright en de steen der Wijzen. Ik schrijf dat nieuwe verhaal samen met Naiade.
    Het maakt echt niets uit als je de vorige story niet hebt gelezen, want in hoofdstuk 000 staat er wat je (misschien) gemist hebt


    Hier is de foto, inleiding en de link:






    *The magic starts again!*
    01/01/12


    Voor Gina wordt dit het jaar van haar leven: ze gaat vanaf dit jaar eindelijk lessen volgen op zweinstein, zoals haar oudere zus Mikayla! Ze had vorig schooljaar ook al op Zweinstein doorgebracht, door speciala redenen. Dat zorgde ervoor dat Gina al veel avonturen beleefde...
    En dat vond ze HELEMAAL niet erg! ten eerste was het was afwisseling en ten tweede bracht ze wat meer tijd met haar vriendje door...


    Mikayla mag naar haar tweede jaar :D! Eindelijk! Niet dat eerstejaars zijn niet leuk was, hoor, het was juist heel leuk om de steen der wijzen te redden! Toch hoop Mikayla dat ze dit jaar GEEN rare avonturen zou gaan beleven. Ze wil namelijk heel graag dat haar zusje nog een tijdje blijft leven.


    Mikayla en Gina Wright: de geheime kamer



    Voordelen van deze story: - Goede spelling (Ik lees alles drie keer na voor ik het activeer)

    - Geen smileys, tenzij er een hoofdstuk is met een msn-gesprek

    - Het is een mix van alle leuke dingen uit de HP-films EN boeken + ook nog eens Mikayla en Gina, die ervoor zorgen dat het verhaal een hele rare wending krijgt en voor humor zorgen.

    - Goed beschreven

    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken (= ongeveer om de twee dagen tot een week wachten, en die week is ook alleen als ik en Naiade totaal inspiloos zijn, maar dat gebeurt bijna nooit)

    - Humor, fantasy, fanfiction, soms iets griezeligs, en liefde in één verhaal

    - leesbaar voor Vlamingen en Nederlanders

    - Dit is niet gewoon HP met 2 nieuwe personages, er worden echt dingen verandert, terwijl de cruciale dingen er toch bij blijven.




    -XXX-
    GinaW en Naiade


    Define "good".