• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de beroemdheden/sterren zich gedragen, a.u.b.
    Geen one-liners, geen 16+ stukken.

    |||

    Ariana Grande | Katnip
    Evanna Lynch | Katnip
    Justin Bieber | iheartmalik
    Nina Dobrev | Pocket
    Ashton Kutcher | MrsAjax001
    Ashley V. Benson | rooziehale
    Demi Lovato | xlufjoetoexx
    Lucy Hale | District12
    Nicole S. Polizzi | lovingniall
    Gregory K. van der Wiel | MrsAjax001
    Alex’ander’ W. Gaskarth | xDestine
    Elisabeth M. Jow | xDestine
    Liam Payne | Proprius
    Harry E. Styles | Flavius
    Kristen Stewart | xSomewhere
    Louis Tomlinson | Proprius

    ###
    [Let's begin.]
    Ariana Grande.
    Ik liep met een capishon op over straat, bijna onherkenbaar. Met mijn hand reikte ik naar mijn telefoon die in mijn zak zat, maar ik liet zodra de paparazzi voorbij kwam mijn hand weer hangen. Dat liet ik dan zo maar. Zouden de anderen van Victorious, iCarly, et cetera mij nog kennen?

    [Met Evanna kan ik nog even niets, haha.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Karen Lucille Hale a.k.a Lucy Hale
    Ik doe snel mijn capouchon over mijn hoofd en doe ook gelijk een zonnebril op. Inplaats van de kleren die ik meestal aan heb bij die beroemdsheid-dingen heb ik gewoon een simpele spijkerbroek, T-shirt van Ed Hardy en afgetrapte All-Stars. Ik hoop dat mensen me niet zullen herkennen, want dan moet ik zo snel mogelijk wegkomen.

    [Wil Ariana, Lucy tegen komen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex Gaskarth
    Ik loop samen met Jack over straat, en ik merk dat we al een tijdje achtervolgd worden door een zwart busje. We hadden met de rest van de bandleden afgesproken in het Bowling Centre waar we altijd spelen, ik en Jack naderen het centrum en lopen naar binnen.

    Malese Jow
    Ik zit in de opnamestudio voor mijn vierde EP alweer, hoewel ik nog geen van die EP's ooit officieel heb uitgegeven, ga ik toch door met het maken ervan. Waarom vraag je? Omdat ik houd van het maken van muziek. Ik was net klaar en stop mijn gitaar terug in zijn koffer. 'Thanks guys, tot volgende week.' zeg ik tegen mijn band, en ik loop de studio uit.

    [Wilt iemand Lucy toevallig tegekomen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry E. Styles
    Verveeld strompel ik door de straten, ik pak mijn IPod en begin er een spelletje op te spelen.
    Op momenten als dit mis ik Engeland wel, One direction is doorgebroken in Amerika dus vond onze platenmaatschappij het slimmer om hier te gaan wonnen.
    Het altijd even drukke Hollywood waar op elke hoek wel toeristen en paparzzi te vinden zijn.
    In gedachten verzonken stop ik mijn IPod terug in mijn zak en knal tegen iemand op een meisje zo te zien.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alex Gaskarth

    Als ik Zack al bij de schoenenafdeling zie staan spring ik op zijn rug. 'Hey man!' Zack gooit me van zijn rug af en begroet me, ook Jack begroet hem. Nu was het wachten op Rian, die wel vaker te laat was, ik begon een gesprek met de man achter de schoenenbalie die zei dat hij een baan voor ons had gereserveerd die aan de andere kant van de hal lag.

    @District12
    NVM. Harry komt haar al tegen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:13 ]

    Haha Lina ik weet wie dat meisje is. Give me some time


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Karen Lucille Hale a.k.a Lucy Hale
    'Eh sorry,' verontschuldig ik me.
    Ik ben echt zo geweldig in niet kijken of ik tegen iets aanloop. Gelukkig is mijn telefoon ofzo niet gevallen. We hebben ons beide niet pijn gedaan. Teminste dat denk ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry E. Styles
    "Sorry" zeg ik en hoor mijn Engelse accent weer terug komen.
    "Jij bent toch van die ene serie Pretty nog iets" vraag ik nieuwsgierig, als Gemma dit hoort gat ze de fangirl uithangen dat weet ik zeker.
    Zij is wel degene die twee fans in mijn kamer hebt gelaten vorig jaar.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucy Hale
    'Ja,' zeg ik.
    Bang doe ik mijn capouchon nog een stukje verder over mijn hoofd. Ik wil straks geen paparazzi achter me aan of fans. Engels accent. Hij is dus Engels. Hoe kan hij dan weten dat ik van Pretty Little Liars ben.
    'Ja dat ben ik ja. Teminste ik dacht vanochtend dat ik nog steeds Karen Lucille Hale ben,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Haakjes gebruiken bij OOC.]
    Evanna Lynch.
    Ik huppelde over de straat met een grote zonnebril op en een lange sjaal om mijn hals. Ik stopte en deed mijn hand op mijn wang terwijl de paparazzi voorbij rende. Ik deed mijn hand weer weg. Wanneer zou ik iemand tegen komen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Wil Evanna, Malese tegen komen??]
    Malese Jow
    Terwijl ik mijn jas aan deed, mijn zonnebril op zette en de veters van mijn Vans nogmaals strikte hoorde ik iemand achter me komen staan, ik keek om en zag Joe, mijn bassist staan.
    'Hey Joe' zei ik,
    'Hoi Malese, ik dacht, dat het, eehhm.. misschien leuk was om...'
    'probeer je me mee uit te vragen?' vroeg ik aan hem, met een vriendelijke lach.
    'Ja, ik denk het wel.' zei hij terug terwijl hij lachte.
    'Sorry, ik denk niet dat dat zo'n goed idee is nu we midden in de maak van een nieuwe EP zitten, het spijt me.' verontschuldigde ik me, en ik liep de deur uit, een van de drukke straten van Hollywood in.

    Kristen Stewart
    Ik zag haar langslopen. Snel deed ik mijn zonnebril goed en trok mijn muts dieper over mijn ogen. Ik liep naar Evanna toe. "Hey!" zei ik lachend. "Soms word ik echt gek van die Paparazzi...". "Waar ga je heen?"


    Tijd voor koffie.

    Liam Payne

    Het is bomvol met pers en het is bijna onmogelijk je er door heen te mengen. Ik draag een pet een sjaal en een bril zo een die meisjes gebruiken ookal hebben ze gewoon goede ogen. Ik kijk naar de grond en probeer zo min mogelijk op te vallen. Waar was Haary nou?

    Harry E. Styles
    "Niet dat ik daar naar kijk maar mijn zus wel, ik ben trouwens Harry, Harry Styles" zeg ik grijzend.
    Ik haal mijn hand een keer door mijn bruine krullen en schenk haar een glimlach.
    Aan haar accent te horen is ze Amerikaans, ik mis mijn vrienden in Engeland best wel de jongens van The wanted en gewoon mensen in Holmes Chapel en nog het meest mijn moeder.
    Ja ik Harry Styles ben een moederskindje.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucy Hale
    'Mijn zusje is dol op One Direction,' zeg ik.
    Ze zou flippen als ze hoorde dat ik hem zag.
    'Moeten jullie niet naar de studio ofzo?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.