• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Ahead of ya'll* *points at first post*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *wacht op Snowpost*


    -

    Nathaniel Snow
    "Jullie krijgen wederom één minuut om je naar je nieuwe cel te brengen, met de volgende celgenoten..." Ik noemde het hele lijstje luid en duidelijk op en bracht het zo dat het net leek alsof Daiyh, Fayan, Saph en Chiara in één cel zaten. Wisten zij veel dat ik ze, zodra ze zaten, meteen gescheiden werden.
    "En dan nu. Eén minuut. Wie verkeerd zit of niet op tijd is, mag hier komen ontdekken wat Ferron heeft gezien."

    Fayan - Stylist
    Ferron. Ik draaide me naar hem om, tilde hem op en bracht hem naar zijn cel. Hij reageerde niet, maar sliep ook niet, want hij mompelde zachtjes wat voor zich uit.
    "Ferron, ik kom snel weer naar je toe, oké?" beloofde ik hem zacht. Ik aaide door zijn haren en trok toen Saph mee naar onze cel, waar ik hem dicht tegen me aantrok.
    Zo kwam ik de rest van mijn tijd hier wel door. Bij Saph. Als ik maar bij hem was, bij de man wie nog altijd mijn hart had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Moet Prim zich nu ook haasten of wat?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    Ik kon een grijns niet van mijn gezicht houden. Zolang ik bij Fayan was kon het niet allemaal slecht zijn. zodra Ferron in de cel bij Cassie zat, die wel goed voor eht zou zorgen, trok ik Fayan onze cel in. Die we helaas moesten delen emt Daiyh, maar goed. Je kan niet alles hebben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ik kon haar niet alleen laten. Ik kon Zahira niet gewoon met iemand die ze niet kende in een cel laten zitten. Mijn vingertoppen streken over haar donkere haar, ik schudde zacht mijn hoofd.
    Nee, dit deed ik niet. Ik trok het meisje dichter tegen me aan, die tot mijn verbazing mijn haar vastgreep in plaats van me boos wegduwde.
    Ik keek op naar Daiyh. 'Ik kan haar niet alleen laten..'

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 0:00 ]


    -

    Uh, ja, laat Prim ook maar rennen, dan heb jij ook wat te doen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    De glazen wand was al weg en zo snel als ik kan ren ik naar cel 5. Als ik daar eenmaal ben, ga ik in een hoekje zitten waar niemand echt op me zult letten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    Ik wierp een blik naar de camera's.
    'Je hebt weinig keus, Chiara,' antwoord ik. Ze wist dondersgoed wat voor gevaren ze haarzelf en Zahira in bracht als ze neit luisterde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    Ik heb geen zin om weg te lopen, sterven doe ik sowieso ik blijf staan en laat verschillende beelden opnieuw in mijn hoofd afspelen.
    De dag op het dak met Prim, samen met Jill in de grot en Aithne' glimlach.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nathaniel Snow
    "Mevrouw Cinxi, mag ik u er nogmaals op wijzen dat u nog twintig seconden heeft en dat uw dochter anders dezelfde procedure ondergaat als Ferron? Misschien moet u nog eens goed naar hem kijken en dan bedenken wat u wilt," zei ik met heel veel gemaakte nep beleefdheid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Nee, ik.. Ga jij maar.'
    Onwillekeurig volgde ik zijn blik even, trok Zahira dichter naar me toe.
    Het ging verdomme tegen al het moederinstinct in dat ik in de afgelopen tijd had ontwikkeld.
    Het duurde niet lang of ik was in de cel waar Zahira moest zijn, en zette haar daar neer.
    Ik was verkeerd, zij niet. Ik moest dan gestraft worden, mijn dochter niet.
    'Laat me bij haar blijven,' zei ik, mijn stem gericht op Nathaniel.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 0:05 ]


    -

    Primrose
    James. Ik moet hem zien. De deur van de cel is nog open. Ik ren de cel uit en zoek naar James gezicht, als ik hem zie ren ik naar zijn cel toe en ga naast hem zitten.
    'Sterven zal ik sowieso,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Laura.
    Don't torture Zahira. (cat)
    Alleen Chiara.


    -

    Nathaniel Snow
    "Tien seconden, Chiara. Ik zal de deur voor Zahira vast openzetten..." Ik hoopte echt dat ze het niet zou redden, het zou geweldig zijn dezelfde procedure nog eens te mogen toepassen op Zahira en ik hoopte dat ik daarmee hetzelfde resultaat kreeg als met Ferron.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen