• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Slaap lekker Rose <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het word hoog tijd voor een eigen laptop, maargoed. Ciao, tot morgen <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh Briiori
    Met nog één stap dichterbij stond ik bijna tegen haar aan. Het verlangen ontstond om haar tegen de muur te drukken, om haar lippen tegen de ijnen te voelen.
    'Jullie moeten hier weg.'
    mijn stem niet meer dan een fluistering. Het kan niet anders, ik moet iets vinden. ik kan ze hier niet laten verblijven.

    Saph Amero
    Stilletjes dronk ik van de tweede kan water, tegen de tijd dat Ferron in slaap viel keek ik pas weer naar Fayan.
    'Denk je dat het goed met hem komt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ik moest nog steeds omhoog kijken als ik hem aan wilde kijken wanneer hij vlak voor me stond.
    'Hoe?' vroeg ik na een korte stilte, in de veronderstelling dat ik weer terug was.
    Terug in de werkelijkheid. Tenminste, het leek op de nieuwe werkelijkheid.
    Een kille cel, de mensen van vijf jaar geleden, een sadistische stem, karig brood en oud water.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:18 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik haalde mijn schouders op en keek Saph aan in zijn mooie blauwe ogen. Ik wist nu al dat het nog een hele opgave ging worden om daar weer van weg te kijken.
    "Ik weet het niet, Saph. Ik weet niet wat er met hem aan de hand is," zuchtte ik. Mijn stem verried hoe bezorgd ik om Ferron was. Ook al was hij nu een stuk groter, ik zag hem toch altijd als mijn kleine broertje die ik moest beschermen.
    Mijn hand zocht naar die van Saph en zodra ik die gevonden had, verstrengelde ik mijn vingers met de zijne, net als vijf jaar geleden. Toen hadden we vrijwel altijd elkaars handen vast en net als toen was het nu nog steeds een heel prettig en veilig gevoel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    'Weet ik nog niet,' mompel ik, terwijl mijn ogen naar het plafond schieten. ik heb hier vijf jaar gezeten, er was geen uitweg. Dus moet ik er maar een maken.
    'Maar jij en Zahira moeten hier weg.'

    Saph Amero
    'Het spijt me,' mompel ik als ik Fayan's warme hand weer in de mijnen voel. Het is zo bekend, zo rustgevend. Ik had hem belachelijk veel gemist.

    (sorry, korte post, katten gooien mn kerstboom om o.o)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, katten ook altijd :'D Thankgod is de mijne niet zo 8D

    Fayan - Stylist
    Verbaasd keek ik hem aan. "Wat spijt je?" Kreeg ik nu iets te horen wat hij me nog wilde opbiechten? Van de afgelopen vijf jaar? Waar zou hij zich voor moeten verontschuldigen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn katten zijn ook zo, alleen staat er gelukkig nog geen kerstboom voor ze om te vermoorden.. (cat)

    Chiara Cinxi
    'Alsof jij niet mee gaat.'
    Voorzichtig kwam ik iets dichterbij, voelde zijn lichaamswarmte op me stralen. Nog steeds wilde ik dat hij me vasthield, maar deze keer deed ik niks.
    'En ik denk niet dat het erg ethisch is om de rest hier achter te laten,' voegde ik er aan toe.


    -

    Saph Amero
    'Als ik mn mond had gehouden tegen Snow, had hij Ferron niet meegenomen,' antwoord ik stilletjes, terwijl ik zijn hand half fijnknijp. Arme Ferron, wat voor held was ik nu?

    Daiyh Briiori
    'De rest kan me niet schelen,' antwoord ik geïrriteerd. 'Als je ze mee wil hebben, best.' als zij en Zahira hier maar levend wegkomen vind ik alles best.
    'En ik heb eerst andere dingen te doen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Daiyh?'
    Mijn stem was niet erg duidelijk, maar de blik in mijn ogen wel. Ik wilde zijn lippen voelen, en als we er niet voor in bijzonder barre omstandigheden hadden gezeten had ik verdomme nog meer dan dat gewild ook.
    En hoe erg hij er ook tegen vocht, hoe sterk hij alles nu ook buiten te hebben gesloten, ze wist dat hij het ergens ook wilde. Ookal was het maar voor even.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik schudde mijn hoofd, leunde naar hem toe en kuste hem toen teder.
    "Nee, Saph. Er is hier maar één schuldig aan en dat is Snow. Hij is degene die martelt. Hij wil iedereen martelen en grijpt daar elk kleine excuus voor aan. Als jij je nu stil had gehouden, dan had hij Ferron een halfuur later meegenomen omdat iemand met zijn voet bewoog of zo. Allemaal domme redenen en niemands schuld. Snow is de enige die fout zit."
    Ik nam Saph niets kwalijk en ik wist dat Ferron dat ook niet zou doen.
    Opnieuw drukte ik een kusje op zijn lippen.
    "Alsjeblieft, my love, geloof mij maar. Ik hou van je, en we komen hier met z'n allen weer uit." vervolgde ik op fluistertoon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Verdomme Chiara, vloekte ik in mijn gedachten. Zonder verder ng een woord te zeggen trok ik haar tegen me aan, drukte ik mijn lippen op de haren. Ja, het voelde geweldig na vijf jaar. En het zou de choas, de gevoelens sterker maken. Maar god wat had ik dit gemist.

    Saph Amero
    'Ik hou ook van jou...' Ik leg mijn armen om hem heen, omdat ik neit wil dat hij me loslaat. nooit meer, eigenlijk. Ik wil Fayan nooit meer kwijt.
    'Maar hoe komen we hier ooit uit?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Niemand let op me. Dit is eigenlijk de perfecte gelegenheid om te vluchten. Als er een raam was. Dan kon ik ongemerkt weggaan. Naar een ander land dan Panem. Een land waar er vrede is. Horen ze me nu eigenlijk wel?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Mijn armen krulden rond zijn hals, trokken hem dichterbij.
    Het leek alsof mijn lichaam weer ontspande, alsof dit was waar ik jaren op had gewacht. Mijn vingers streken door zijn donkere haar, mijn lichaam rustte tegen de zijne.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik leun tegen Saph aan, streel over zijn vingers.
    "Daar verzinnen we wel wat op. We hebben met z'n tweeën al heel veel meegemaakt en we zijn er altijd goed vanaf gekomen. Zelfs na die laatste.. de laatste keer. Zelfs nu zijn we weer bij elkaar. Zoals we beloofd hadden, weet je nog?"
    Ik kan het me nog wel herinneren. Dat we elkaar beloofden elkaar altijd terug te zullen vinden. Nu duurde het dan vijf jaar, maar we waren wel weer bij elkaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen