• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het nu wel een leuke timing om Nathaniel ze weer terug in hun cel te gooien, nu met Chiara en Daiyh of zo. Of juist niet leuk? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Ik vind het nu wel een leuke timing om Nathaniel ze weer terug in hun cel te gooien, nu met Chiara en Daiyh of zo. Of juist niet leuk? (cat)



    Ik laat me erbuiten *kruipt topic uit*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan schreef:
    Ik vind het nu wel een leuke timing om Nathaniel ze weer terug in hun cel te gooien, nu met Chiara en Daiyh of zo. Of juist niet leuk? (cat)

    Nieuwe celindeling, bedoel je? :3


    -

    Laura, hoe gaat het met je herinneringspapiertje? :'D


    -

    Daiyh Briiori
    Ze past nog precies in mijn armen, en alles voelt precies hetzelfde als vijf jaar geleden. Ik onderdruk de neiging om haar tegend e muur te drukken, om die kleren van haar lijf te scheuren. Niet nu.

    Saph Amero
    Ik knik en geef hem een kus. Fayan was niets verranderd, alles voelde nog precies hetzelfde na vijf jaar.
    'Laten we wel zorgen dat het geen vijf jaar meer duurt,' antwoord ik met een glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sueno schreef:
    (...)
    Nieuwe celindeling, bedoel je? :3


    Yeah, nieuwe celindeling! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Na een tijdje stopte ik de kus met de nodige tegenzin. Mijn vingers streken even langs de zijkant van zijn gezicht.
    Ik voelde een rilling over mijn rug gaan, bij het idee dat ik eindelijk weer in Daiyh's armen was.


    -

    Daiyh Briiori
    Mijn ogen hou ik nog even geloten, nadenkend. Er moet een manier zijn om hier weg te komen. als er nu bewakers waren, een manier om met de buitenwereld te communiceren...
    'ik krijg ons hier uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @ Jip: Ik heb een lang stuk getypt voor Vedran, dat duurde even (cat)

    En nee, ik had het niet over nieuwe cel-indeling, maar dat kan ook wel. Wie bij wie? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kiezen jullie maar een nieuwe indeling, dan gooi ik het in de beginpost /doesnt have inspiration


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat bedoelde je dan? *nieuwsgierig*

    Chiara Cinxi
    Het was niet alleen de zekerheid in zijn stem, Daiyh was koppig en sterk genoeg.
    Ik kon het niet laten om een kus achter te laten op zijn hals.
    'Weet ik,' mompelde ik zacht.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik lachte met hem mee, liet mijn gezicht tegen het zijne rusten en drukte nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Dat overleef ik echt geen tweede keer," zuchtte ik, naar waarheid. Ik had het nu al moeilijk, nee, bijna onmogelijk gevonden om vol te houden en door te gaan. Het had niet lang meer geduurd, of ik had er zelf een einde aan gemaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gewoon. Of het halfuur voorbij was en ze weer hun cellen in moesten :'D
    Maar nieuwe cel-indeling is ook leuk. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Iedereen eet van dat....spul. Ik zou het sowieso al niet willen, maar ik ben dan ook maar mezelf.

    Inspiloos


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    Ik knik en laat haar los. Het halfuur kan nooit lang meer duren. Mijn blik glijd van het plafond, naar Zahira, en naar de tafel waar wat andere mensen staan.

    Saph amero
    'ik ook niet,' antwoord ik met een kus op zijn wang, hoewel het idee van een Fayan die zichzelf van kant maakt me doodsbang maakt. Ik was net zo blij dat hij nog leefde. Het beeld van fayan die aan de muur gespiest was op onze bluiloft gaf me rillingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.