• hee wie is er alemal heen geweest?en hoe vonden jullie het?

    ik ben er zelf heen geweest,stond echt vet dichtbij,en ashley keek vet vaak naar me haha =D
    ze waren gewoon te sexy <3


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Assassin was er *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wou dat ik er was. ;_;
    Heb vannacht wel over ze gedroomd though, lol. :')

    Yesh, ik was er met Suavemente! En het was echt heul leuk. We stonden op het balkon en we konden alles perfect zien. Andy keek vet vaak naar boven. Maar volgens mij was hij helemaal stoned jongen. Het voorprogramma was ook heel goed.


    Your make-up is terrible

    ik was er!
    en het was echt geniaal., xd want we kwamen dasar fucking laat en begonnen hellemaal achteraan en we eindigde vooraan. en mijn vriendin had de drumstok gevangen en toen kwam er een meisje van 3 meter achter ons helemaal naar haar toegerent en trok hem uit haar handen. dus toen gingen we bitchen over die stok en hebben we hem uiteindelijk aan haar gegeven omdat ze fucking hystirische fan was en wij totaal niet. en daarna ving ik een flesje water, die ik uiteindelijk ook weggegeven heb omdat ik geen zin had om het helle concert met dat flesje te staan met iemand anders die er aan loopt te trekken.
    omg ik ben zo aardig! o.O
    owjah en ik heb bijna andy zijn haar uit zijn hoofd getrokken. omdat ik het vast had en toen iemand me een douw gaf., ;x
    owjah en als je een paasei tegen je hoofd hebt aangehad. ik was het niet., ;x

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 13:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    ik was er!
    en het was echt geniaal., xd want we kwamen dasar fucking laat en begonnen hellemaal achteraan en we eindigde vooraan. en mijn vriendin had de drumstok gevangen en toen kwam er een meisje van 3 meter achter ons helemaal naar haar toegerent en trok hem uit haar handen. dus toen gingen we bitchen over die stok en hebben we hem uiteindelijk aan haar gegeven omdat ze fucking hystirische fan was en wij totaal niet. en daarna ving ik een flesje water, die ik uiteindelijk ook weggegeven heb omdat ik geen zin had om het helle concert met dat flesje te staan met iemand anders die er aan loopt te trekken.
    omg ik ben zo aardig! o.O
    owjah en ik heb bijna andy zijn haar uit zijn hoofd getrokken. omdat ik het vast had en toen iemand me een douw gaf., ;x
    owjah en als je een paasei tegen je hoofd hebt aangehad. ik was het niet., ;x


    Waarom hou je sowieso zijn haar vast? Vanaf het balkon leek het echt alsof hij vermoord werd in de menigte, niet normaal joh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom hou je sowieso zijn haar vast? Vanaf het balkon leek het echt alsof hij vermoord werd in de menigte, niet normaal joh.

    omdat toen hij de eerste keer sprong iedereen omviel en ik me schoen verloor. dus uit reflex om niet weer om te vallen grijp je het eerste vast wat je tegenkomt en aangezien ik hem ondesteunde, dat izjn haar was.
    en ik heb daarna toch ook meteen weer los gelaten...

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 14:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    haha XD
    ik heb op film dat ie de 1e keer t publiek in sprong*lacht duivels*
    zeg er wel echt heel geniaal uit XD


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    ReitaKirrxx schreef:
    haha XD
    ik heb op film dat ie de 1e keer t publiek in sprong*lacht duivels*
    zeg er wel echt heel geniaal uit XD

    ik zag op dat moment alleen maar voeten en voelde het gezicht van 5 man, die ook weer boven op mij viel. ;x
    en ik lag niet eens onderop., xd


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HAHAHAHAHAHA

    #ccqotd "We are a spaceship, you are a spaceship!" hahaa all you guys must have been high as shit tonight lol ;-D Thanks Amsterdam!!

    dat heeft CC getweet^^
    CC moet nederlands leren haha! nu denkt hij dat we allemaal stoned waren fzo XD


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Wou dat ik er was ;D

    ReitaKirrxx schreef:
    HAHAHAHAHAHA

    #ccqotd "We are a spaceship, you are a spaceship!" hahaa all you guys must have been high as shit tonight lol ;-D Thanks Amsterdam!!

    dat heeft CC getweet^^
    CC moet nederlands leren haha! nu denkt hij dat we allemaal stoned waren fzo XD


    Omg looool.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omg looool.


    zeker,ik lag STUK van het lachen!


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Ik was er, en het was tof :3.


    I am an idiot, I move.

    zeker :3
    ik stond toen bij de boxen,en toen ging er ineens iemand volgensmij op de drums spelen ofzo,maar daar kwam echt zo veel herrie vanaf,datik het in mijn lichaam voelde trillen!dat was echt eng XD


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost