• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar goed, laat ik eerst even een postje maken voor Nathaniel waarin hij aankondigt dat hij de cel-indeling gaat wijzigen. En oh, hij gaat ook nog iets leuks doen met Ferron *gaat typen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gaat Nathaniel Ferron verkrachten?

    Ik weet het, ik weet het. Ik ben mentaal gestoord.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Of gaat hij frietjes bakken voor Ferron(als friet nog in die tijd bestaat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nathaniel Snow
    "Zo, het halfuur is weer voorbij." Klik. Tafel weg, eten weg. Ook al het eten wat was meegenomen naar de cellen verdween. Een halfuur, is een halfuur en daarna is alles weg. Misschien morgen weer. Misschien ook niet. Lag aan mijn stemming.
    "Nu heb ik een mededeling voor jullie. Omdat ik hou van afwisseling, krijgen jullie een andere cel-indeling. En hiervoor vraag ik jullie," mijn toon verried zeker wel dat dit geen verzoek was, maar dat ze geen keus hadden "om naar het midden van het cellenblok te lopen, allemaal. En laten we dit doen onder het genot van een leuk muziekje."
    Weer een druk op de knop en er klonk een zacht, langzaam piano-muziekje op de achtergrond. Perfect.

    Fayan - Stylist
    Meteen nadat de muziek was begonnen, leek Ferron helemaal gek te worden.
    Hij vloog gillend overeind en het duurde even voor ik hem verstond.
    "Nee! Néé, zet het uit, alsjeblieft! Maak me af! Maak me dan gewoon af!" gilde hij.
    Helemaal in shock staarde ik hem aan, tot ik besefte wat hem pas echt zo angstaanjagend maakte. Zijn ogen waren open.
    Ze waren groot, enorm en bloeddoorlopen. Zijn irissen waren enkel nog maar een klein randje en felrood gekleurd, om een pupil die zwart was, maar enorm en spierwit. Zoiets had ik nog nooit gezien. Nog nooit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *ziet het voor zich* Kristen, zeg niet zulke dingen, ik heb een veel te brede fantasie o.o *in shock* 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorreh, Laura!

    Moet Prim ook naar het midden van het cellenblok komen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    Verstomd keek ik naar Ferron, wiens ogen gewoonweg angstaanjagend waren. Wat had Snow gedaan dat Ferron zo reageerde op pianomuziek?
    'Zet het verdomme uit!' snauw ik richting het plafond als Ferron neit lijkt te kalmeren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zodra Nathaniel's stem klonk, was Zahira naar ons toe gelopen. Ik tilde haar op, liet haar op mijn arm zitten terwijl haar hoofd tegen mijn schouder leunde.
    Mijn blik gleed naar achteren, toen ik muziek hoorde. Nog geen seconde later klonk geschreeuw, van de jongen uit haar eerdere cel.
    Zonder waarschuwing zag ik zijn ogen, geschrokken greep ik onwillekeurig Daiyh's arm vast.
    Hoe kon dat?


    -

    Nee, Prim niet, want dat gaat nogal lastig (cat) Maar zij gaat als laatste verhuizen naar een andere cel, maar pas als de rest zit (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wacht dan wel *opent een nieuwe tab voor wikipedia*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    Ik wierp één blik op de jongen, en trok Chiara mee naar het midden van het celblok. Ik had geen idee wat Nathaniel had gedaan met die jongen, maar het zag er niet fijn uit, en no way dat ik hem zoiets emt Zahira liet doen,


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Eenmaal in het midden, leek Zahira nieuwsgierig te worden. Ik draaide me weg van hem, zorgde ervoor dat haar zicht geblokkeerd werd.
    Ze wierp me een geërgerde blik toe, begon met haar vuistjes tegen mijn schouders te trommelen.
    'Ik wil het zien,' jammerde ze.
    Ze kreeg haar zin niet, dus werd ze boos. Op dit soort momenten leek ze abnormaal veel op haar vader.
    Maar ik leek wel gek. Ik liet een meisje van vijf zoiets niet zien, al zou ze me bijten.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik hield mijn adem in, wist niet wat ik moest doen. Ik had nog nooit zoiets engs meegemaakt, maar Ferron leek niet te reageren op de omgeving, alleen op die muziek.
    Hij zakte op de grond, met zijn handen in zijn haren en trok volledige plukken haar uit zijn schedel, terwijl hij nog altijd smeekte om het te laten stoppen. Hij trilde zo heftig dat het bijna stuipstrekkringen waren. Opeens greep hij naar zijn buik, op hetzelfde moment dat er een dun straaltje bloed uit zijn mond en neus kwam.
    In blinde paniek begon ik te tieren en te schelden naar één van de camera's, naar Snow, dat hij het moest laten stoppen, dat ik hem af zou maken en meer van dat soort bedreigingen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    stilletjes trok ik een wenkbrauw op. ik kreeg de neiging om iets tegen haar te zeggen, maar onderdrukte het. ik kende eht kind nauwelijks. dus draaide ik mijn rug naar het schreeuwende jongetje, en negeerde het.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Ik moest me letterlijk wegdraaien van Ferron, ik kon er niets aan doen. Ik had nooit goed tegen horrorfilms gekund, dit leek er net een. Ik hoorde Fayan schreeuwen en tieren, en zelf had ik ook de neiging om te smeken. Arme Ferron had niet eens iets fout gedaan!
    toen ik mezelf half onder controll had, pakte ik de trillende, stuiptrekkende Ferron op, en droeg hem naar het midden van eht cellenblok.
    'Hij is er, nou zit die verdomde muziek af!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.