• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FF andere pc, moment.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een lichtelijk teleurgestelde zucht toen hij me losliet kon ik niet onderdrukken, maar ik protesteerde niet.
    Opeens dacht ze aan Edward. Twee jaar nadat Daiyh bij haar vandaan was getrokken, terwijl Zahira sliep. Een vage bekende van voor ze naar de Hongerspelen werd gestuurd, die ze om de één of andere reden mee naar huis had genomen.
    Ach, ze wist heel goed waarom. Ze werd gek van het gemis en de gevoelens die niet beantwoord werden, en had gehoopt het met iemand anders uit te kunnen bannen.
    Het was een verdomd stom idee geweest, en na één nietszeggende kus die niks bij haar had opgewekt had ze hem ook weer de deur uitgezet.


    -

    Maar mensen, nieuwe cel-indeling, of doen we dat morgen of zo? Of helemaal niet? Want dan weet ik wat ik Nathaniel moet laten zeggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *laat het aan Lau en Jipster over ^^*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Well, I don't know.

    Nieuwe cel-indeling lijkt me opzich wel leuk, maar dat is niet logisch. Nathaniel zou Saph en Fayan of Daiyh en Chiara never bij elkaar zetten, tenzij het was om te zien hoeveel pijn hij de ander kon doen. (cat)


    -

    Ik heb een idee! *kruipt topic weer in*

    Celindeling- idee:

    Cel 1: Brianna, Aurora en Cassie
    Cel 2: Fayan, Saph en Daiyh
    Cel 3: Amycus, Dario en Chiara

    En het handigste is waarschijnlijk om Prim te laten waar ze is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wees maar niet bang hoor. Daiyh en Chiara gaan heus niet hun gewoontes weer oppakken als er mensen bij staan.


    -

    DUDE, Daiyh bij Saph en Fayan, dat is best wel een goed idee, gezien hun verleden, haha :'D Maar ik ben het ook eens met Jip, dat geliefden bij elkaar ook weer zoiets is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *staat ongelovelijk emt haar half kapotte rollijk te kloten*
    Of Saph en Fayan gescheiden door een glazen wand, en Daiyh bij een van de twee? .. Fayan dus ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben een dudetje. Laat Nathaniel dan iemand van de twee geliefden martelen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    rollijk nogwel =_+ *faal*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz, dat is geniaal! Dan zijn ze zo dicht bij elkaar maar kunnen ze elkaar toch niet aanraken


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dat is ook een goed idee *O* Oh, dat lijkt me echt geniaal, Fayan en Daiyh bij elkaar :'D Ze zijn vast niet erg lief voor elkaar *O*
    Maar bij wie moet Saph dan? Ik vind wel dat Cassie bij Ferron moet (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph meot bij.. bij.. *inspiloos* you guys figure it out x]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph moet bij Chiara!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.