• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    That'd be nice! *O* go for it Nathaniel (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph, zeg dan eerst nog even iets fouts of zo (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *feels ignored and just starts reading the topic*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Alles bleef een paar minutes stil terwijl Chiara verging van de pijn. Het was verschikkelijk, Chiara was een aardig meisje en verdiende dit niet... En dit is wat Fayan had meegemaakt...
    'Kap er mee, Snow, ze heeft wel genoeg gehad nu!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry Rose ^^ Er is een nieuwe celindeling, mensjes zijn gemarteld.. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nieuwe indeling had ik gezien ^^
    Cassie
    Mijn handen klemden zich om de tralies en mijn lichtgrijze ogen keken geschokt toe. Want Saph had gepraat. En hoewel de woorden klopten, mocht praten niet, niet hier. En ze kwamen uit zijn mond, wat nog veel erger was. Want de straffen werden elke keer een stukje erger, had ik gemerkt. Wat zouden ze met hem doen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nathaniel Snow
    "Vind je? Ik vind eerlijk gezegd dat jij nog niet genoeg gehad hebt, Saph. Sterker nog; volgens mij ben jij er nog helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Laten we daar eens verandering in brengen."
    Zijn rozeharige partner greep hem stevig vast, maar dankzij twee van mijn grijparmen werden ze uit elkaar getrokken.
    Ook voor Saph's ogen zweefde nu een naald, tot hij met de punt tegen de ader in zijn hals stond, klaar om de inhoud toe te dienen.
    "Dus, Saph, ik hoorde dat jij nogal een verleden hebt met... mutanten. Je moeder, je vriend... maar jijzelf hebt nooit geweten hoe het nu is om mutant te zijn, hè? Laten we daar eens verandering in brengen." De naald gleed zijn hals in, injecteerde het spul in de ader. "Kun je je beheersen, Saph?"
    De twee grijparmen werden weer naar elkaar toe geduwd, waardoor Saph en Fayan tegen over elkaar kwamen te staan. Daarna werden ze ingesloten door vier glazen muren en een glazen dak. Saph had maar één mogelijke prooi. Wie weet werd dit wel het eerste sterfgeval.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorreh Rose D: Ik had over je post heengelezen *altijd met die posts onderaan*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat heb ik ook Lau >.< *Gaat typen*
    (Hoe gaat het trouwens met Patch me up? ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hij komt online voordat ik ga eten, dus even voor vijf uur. Of wil je 'm eerder?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Ik maakte hem af. Op dat moment beloofde ik het aan mezelf en in stilte ook aan Fayan en aan Saph: Ik zou hem afmaken. Als ik hier ooit uitkwam, zou Snow boeten voor wat hij hier gedaan had. Dat betekende dat ik hieruit moest komen. Hoe ging ik dat aanpakken? Ik zweeg, zoals altijd, want zwijgen was veilig, maar de haat moest duidelijk in mijn ogen staan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Het kan me niet schelen wat hij met mij doet, denk ik nog, voordat de betekenis van zijn woorden inzinkt. als Fayan maar neit gewond raakt.
    Valse hoop natuurlijk. Met bange ogen keek ik naar Fayan, die me stevig vasthield. De naald opzich deed geen pijn, maar weten wat er komen ging vulde me met een diepe angst. Ik probeerde Fayan nog weg te duwen, in veiligheid, maar we waren omgeven door glazen muren. Oh god, nee, nee!
    Maar voor ik een woord kon uitbrengen begon het vuur. Het verspreidde zich door mijn aderen, nam mijn gedachten over, hoewel ik alles nog gewoon zag. alleen dan door een rode waas. Een waas van woede, en honger.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nope, dat is goed! *O* Vanavond mag ook. :'D Neem je tijd er mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Is dit wat Saph ook de hele tijd bij mij had gezien? De vlammende ogen, de klauwen, de hongerige blik, de aanvalshouding... dit beeld alleen al joeg me zoveel angst aan... mijn lieve, lieve Saph.... dit kon niet, dit mocht niet gebeuren!
    Ik bleef als versteend aan de grond genageld staan, al helemaal toen ik merkte dat we gevangen zaten in de glazen kamer en er voor mij dus geen weg uit was. Ik moest het doen met hopen... hopen dat Saph niet was vergeten wie ik was en dat mij -of zichzelf- niets zou aandoen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Het enge wat ik zag was Fayan, het zacht vlees van zijn sterke armen, de zichtbare aderen in zijn nek. Het enige wat ik rook was de geur van de prooi.
    Nee, Fayan is geen prooi![/b]
    Maar ik had geen controlle, mijn lichaam zette een stap dichter naar Fayan zonder dat ik het wilde. De klauwen grepen hem bij zijn schouders en duwde hem tegen de glazen wand aan. Voglens mijn grijnsde de mutant, blij met het uitzicht van mijn, nee, zijn prooi.
    dit ben ik niet, dit wil ik niet! gilde ik in doodsangst, maar de mutant gromde alleen naar Fayan. Ik leek in brand te staan, ik vocht tegen de honger maar ik voelde me zo zwak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.