• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja maar ik weet geen martelingen meer D: Mijn sadistenbrein slaapt D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat heeft Snow Ferron eigenlijk aangedaan?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sleep Chiara gewoon de kamer uit en laat haar gewond terugkomen ofseu?


    -

    Daiyh Briiori
    oh verdomme wat was ze onredelijk. Geïrriteerd liep ik naar de cel waar dat homokoppel inzat. Ergens snapte ik haar wel, maar ze bracht zichzelf in belachelijk veel gevaar hiermee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar maar dan zijn al zijn dreigingen voor niets geweest (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, maar je mag Zahira geen pijn doen. Dat kind is vijf. (no_chears)

    Laat het een waarschuwing zijn anders?


    -

    Waarschuwing? Heh? Wat moet ik 'm nu laten doen dan? -moet zo wel gaan slapen trouwens-. Chiara gewoon met geweld meeslepen naar haar cel?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haar meenemen naar dezelfde plek als waar Ferron was en haar daar.. spuitjes geven waardoor gemarteld wordt van de pijn of zo? :'D

    En met die waarschuwing bedoel ik dat hij Zahira de volgende keer straft, ipv Chiara.


    -

    Oh, nog een spuitje van Daiyh? (cat) Maar da's leuker als 't gewoon in de cel is, want dan kan Daiyh dat zien, en het is zijn spuitje, dus voor hem ook weer een marteling, jeuhj. *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het goed :'3


    -

    You people are mean to my Daiyh... *cuddles Daiyh in her mind*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I always loved Daiyh. Maar ik was dan ook de enige, dus niet zeuren :'D


    -

    Nathaniel Snow
    "Chiara, wat moet ik toch met jou," zuchtte ik, blij dat ik eindelijk weer een wapen mocht inzetten. Oké, ik zou Zahira nog niets doen, maar alleen omdat ze nog zo jong was. Uiteindelijk...
    Met een druk op de knop werd Chiara vastgegrepen met mijn grijparm en terug gesleurd naar haar cel. Daarna werden de deuren dichtgegooid, maar hield ik de glazen wand nog even omhoog. Het zou leuker zijn om te zien wat Daiyh zou doen, nu hij nog bij haar kon.
    Opnieuw hield ik een injectienaald tegen haar huid, met een andere grijparm.
    "De uitwerking hiervan is er ook eentje die je geliefde Daiyh vaak gebruikt heeft. Hij schijnt heel effectief te zijn. Naar mijn weten heeft je celgenoot Fayan zelfs gesmeekt om hem te vermoorden om de pijn maar te laten stoppen. Veel plezier, Chiara."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ik hield mijn blik van de naald afgericht, simpelweg omdat ik er sinds Daiyh's bezigheden een lichte afkeer voor had ontwikkeld. De grijparm duwde de naald naar binnen, nog geen seconde later werd ik door beiden armen losgelaten. Aangezien ik me nergens aan vast had kunnen houden, viel ik dan ook meteen op de grond.
    En voor ik kon staan, voelde ik de uitwerking al. Het begon niet langzaam, zoals de vorige injectie, maar overviel me. Ik kon een zacht geluid niet onderdrukken, klemde vervolgens mijn kaken op elkaar.
    Ik voelde mijn handen tot vuisten gebald worden, mijn ademhaling versnellen alsof dat de brandende, stekende pijn dat ondertussen door mijn hele lichaam flitste zou verzachten.


    -

    Daiyh
    'Oh val toch dood,' mompel ik, terwijl de armen Chiara loslaten. Ze valt neer, dus ga ik stilletjes bij haat zitten en hou haar vast. Yup, dit was hetzelfde goedje, ik zag het een haar gezichtsuitdrukkingen. ik herinnerde hoe ik het op mezelf had getest. Geen tegengif. Niets aan te doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.