• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Als versteend stond ik daar. Verdomme, dit was niet goed, helemaal niet goed. Daar zou ik toch moeten zijn, zoals de vorige keer? Vlakbij, om ze uit elkaar te houden tot ze weer zichzelf waren. Dat had ik verdomme beloofd. Ze zouden meegaan als ik hier ooit uit zou komen, dat was zeker. Want dat moest nu wel, ontsnappen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Dit kon Saph niet zijn. Ik weigerde het te geloven. Ook al had ik hem zien veranderen, het was hem niet.
    De manier waarop hij me bij mijn schouders greep en pijnlijk te wand duwen, die grijns op zijn gezicht, alsof hij er werkelijk van genoot mij pijn te doen en bijna niet kon wachten om me te verscheuren... dat kon ik niet aanzien, dus ik kneep mijn ogen stijf dicht.
    Desondanks hoorde ik hem grommen, voelde hem dicht bij me staan. Ik had een brok in mijn keel en tranen prikten achter mijn oogleden.
    "N-nee, Saph..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero - I love torturing our guys
    'Ja, lieverd?' Dat was mijn stem niet, dat zei ik niet! De mutant weigerde me de controll terug te geven, streek een vlauw over Fayan's borstkas. Maar de nagels waren scherp, veel te scherpm, en de mutant sneed recht door Fayans shirt - en het vlees dat daaronder zat. Ik-hij- De mutant lacht grommend toen we het bloed roken.
    Het rook geweldig- gruwelijk, nee, ik wil dit niet!
    Ik snapte neit waarom mijn lichaam niet huilede of trilde, want zo voelde ik me. Fayan zag er bang uit- doodsbang. voor mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Tijd rekken,' mompelde ik zachtjes. Dat was de vorige keer toch de oplossing geweest? Bezig houden en wachten tot het ophield. Ja, dat was het geweest. Moest het weer zijn, want er waren geen andere opties meer. 'Tijd rekken,' herhaalde ik, iets harder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samenvatting? D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan - Stylist
    Zijn nagels scheurden moeiteloos mijn shirt en huid open, waardoor er vijf bloederige strepen achterbleven. Het bloed zelf liep in kleine stroompjes omlaag, doorweekte de rest van mijn shirt en ik zag dat Saph... nee, de mutant... diep snoof en zijn ogen nog even feller opvlamden bij de geur.
    Ik drukte mezelf nog dichter tegen de glazen wand, alsof hij uiteindelijk zou breken als ik maar genoeg druk uitoefende, al wist ik heel goed dat die nooit zou breken.
    "S-Saph hou op... dit ben je niet..." zei ik, met een klein stemmetje. Ik kon amper de trilling erin verborgen houden.
    Ik wist wat er nu door zijn hoofd moest gaan, wat hij als mutant moest denken en dat maakte het alleen maar erger. Hij wilde me pijn doen. Wilde me verscheuren. Wilde mijn bloed zien vloeien. En hij kon niets tegen die gedachten in brengen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    We're so evil (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lisanne, vanaf waar ben je gestopt met lezen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Mar er was neits dat ik kón doen om het op te laten houden. Ik voelde me zwak, machteloos, alleen, hoe zou fayan me dit ooit kunnen vergeven? Terwijl ik dit dacht begon de mutant zich te vervelen, dus smeet hij Fayan door de lucht, tegen de glazen muur. Bloed spetterde er tegen aan, druppelde langzaam naar beneden. Ik had zón honger, eht was neit normaal.
    Nee, niet ik, de mutant. Ik ben de mutant niet!
    Ik sprong op Fayan, zette mijn tanden eindelijk in zijn bovenarm, god ik had honger.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Lisanne, vanaf waar ben je gestopt met lezen?


    Ongeveeeer, uhm, pagina EDIT: 5 ofzo.
    Gewoon even de belangrijkste dingen, om weer in het verhaal te komen^^

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 15:40 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Als hij Fayan opeet, maak ik hem af (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maar Fayan is zo yummy.. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Btw, Rose, ik heb op de wcmuren geschreven^^
    *wijst naar wcmuur waar met koeienletters Fae<3Snow staat*
    En ook op elk tafeltje waar ik vandaag les had, op een aantal lokaalmuren en ongeveer mijn halve agenda volxD
    Owja, mijn schriften zijn ook beklad met Fae<3SnowxD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph goes omnomnomnomnom!

    Fayan - Stylist
    Ik had geprobeerd al mijn paniek en angst in te tomen, maar zodra hij me moeiteloos oppakte en wegsmeet kwam die los. Ik slaakte een kreet van pijn toen ik tegen de glazen wand aan knalde en gilde opnieuw toen Saph bovenop me sprong. Hij hield me moeiteloos tegen de grond gedrukt terwijl zijn vlijmscherpe tanden in mijn bovenarm beten en het bloed daar ook begon te vloeien.
    Tranen stroomden over mijn wangen, terwijl ik daar geheel machteloos lag.
    "S-Saph, stop! Stop a-alsjeblieft!" smeekte ik hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waar woon je eig, Lisanne? *zoekt naar een mes*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.