• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ik pakte één van haar handen vast, waardoor ze me even zwijgend en bedachtzaam aankeek.
    'Nee.' Het was maar één woord, maar ik wist dat als ik het vastberaden genoeg zei ze stopte. Dan was ze nog ruim een halfuur boos op me, maar dan hoefde ze tenminste niet te zien wat er achter mijn rug gebeurde.
    Geërgerd draaide Zahira zich zover van me af als ze kon terwijl ik haar vasthield, en sloeg ze haar armen over elkaar.


    -

    Daiyh Briiori
    Ondanks eht geschreeuw en de klote situatie, moest ik glimlachen. Koppig ding, net haar moeder. okay, ook net mij. Arm kind.
    'Duurt dit nog lang, snow?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De tranen stroomden over mijn wangen, gewoon omdat het zo eng was en ik niets kon doen, maar zodra Saph Ferron naar het midden had gedragen, stopte de muziek.
    Ferron viel meteen stil, hij krulde zich op op de vloer, sloot zijn ogen weer en zijn handen bedekten opnieuw zijn oren. Afgezien van het straaltje bloed dat weer gestopt was, leek er niets veranderd te zijn met een paar minuten ervoor.
    Ik rende Saph achterna en trok hem tegen me aan voor een stevige omhelzing, terwijl Snow's woorden weer door de ruimte schalden.
    "Heel goed, Saph. Je hebt de jongen naar het midden gekregen. Dat was vast niet leuk om te zien, hè? Maar ik heb nog veel meer voor hem in petto, maak je maar geen zorgen." Ik vond dat wel degelijk iets om me zorgen over te maken. Nog meer voor Ferron? Wat ging hij die arme jongen nog meer aandoen?
    "In ieder geval, ik ga jullie allemaal in nieuwe cellen stoppen. Andere ruimtes, andere mensen, jullie moeten je tenslotte niet gaan vervelen, hè?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, nu moet ik echt de vaste nieuwe cel-indelingen hebben.

    - Fayan en Daiyh
    - Saph en Chiara
    - Cassie en Ferron
    - Amycus en Dario
    - Prim en Brianna
    - Lucas en James
    - Aurora en Zahira

    Let's mix!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    ik sloot mijn ogen en hield Fayan stevig vast. als ik nu mijn mond open deed zou ik hem voor alles dat slecht was uitschelden.
    Val dood, Snow. Of nog beter, kom hier naar beneden zodat ik je kan afslachten als het zwein dat je bent.
    Maar ik bleef doodstil.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph ging toch bij Chiara? Dat hun samen achter die glazen muur zaten en Daiyh en Fayan aan de andere kant? (cat)


    -

    Stop Chiara samen met Saph. Uhmmm.....Amycus samen met Dario.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Yesh! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *kruipt topic uit*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zo doen? Dan is Zahira gescheiden van Chiara, ook leuk voor haar *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    yes!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ugh, Chiara wordt gek.

    But it's good *O*

    Hee: reden om Chiara te martelen. Dat ze Zahira niet zomaar even in een andere cel dumpt.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:54 ]


    -

    Escritura schreef:
    yes!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oké, Lizz zou jij dat dan even willen aanpassen in de beginpost? Dan ga ik even typen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, dat heb je al gedaan! :'D Go Lizz _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen