• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Automatisch verborg ik mijn gezicht tegen zijn borst, in een poging te verbergen hoeveel pijn het deed.
    Ik beet op mijn onderlip om de opkomende tranen te voorkomen. Hoe lang zou dit duren? Lang genoeg om mezelf dood te wensen?
    De pijn werd niet minder, leek enkel te groeien met de seconde, schoot zich door me heen alsof het op elk mogelijk plekje wilde komen.
    Na een paar tellen keek ik onwillekeurig op, mijn zachtgroene ogen gevuld met het vocht dat ik niet los wilde laten. Was dit wat Nathaniel wilde? Ons martelen tot we smeekten om genade?
    Dan kon hij lang wachten, ik zou niet smeken. Niet om genade voor mezelf, tenminste.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 9:28 ]


    -

    Mensen, ik ga nu echt mijn bed in rollen, want ik moet er vroeg uit en ik zit hier echt van;



    Ik ben er rond kwart over 2/half 3 weer. Slaap lekker en oant moarn, lieverdzz! *O* <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke :'3 Ik ben er morgen pas rond half 6 blegh. Dan zie ik je morgen <3 *O*


    -

    *duikt ook haar bed in* we pakken mrogen hier wel weer op


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Weh, iedereen moet vroeg beginnen als ik laat begin lijkt wel. (no_chears)


    -

    Daiyh Briiori
    Oh wat zou ik graag zijn eigen marteltechnieken op hem uittesten. Of mijn eigen. Hell, gewoon beiden. Hem laten smeken om genade, vergiffenis, hem al zijn geheimen laten spreken waarna ik heel langzaam een einde aan zijn zielige leven haar.
    Stilletjes hield ik Chiara vast, mijn ogen op haar vertrokken gezicht gericht. Ze was in intense pijn nu, het was een wonder dat ze het niet uitgilde. Nou, niet echt eigenlijk. Chiara was heel erg sterk, altijd al geweest. Behalve tegen mij, bedacht ik met een kleine grijns, die net zo snel weer verdween. Het was zo makkelijk geweest om haar voor me te laten vallen, en nu wensde ik dat ik dat nooit gedaan had. Ze zou nu niet in de situatie zijn, ik zou nog voor het Capitool werken, en ik zou deze kutgevoelens niet hebben. zoals die steken in mijn borstkas die kwamen elke keer als Chiara's pijn leek te vergroten. Kutzooi.

    Saph Amero
    Rillende drukte ik Fayan tegen me aan, weigerde naar Chiara te kijken. Was dat wat hij had meegemaakt? Aan de blik op Chiara's gezicht te zien...
    Ik onderdrukte een tweede rilling als ik dacht aan wat deze man nog meer voor ons in petto had. en vooral voor arme Ferron, die neits fout had gedaan. Hopelijk zou Cassie, zijn nieuwe celgenoot, goed voor hem zorgen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 14:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lizz, I love that picture :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thank you! *O* I hoped you would. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kunnen we nu wel verder? Want Nathaniel moet ja hun scheiden dmv die glazen wand, maar Chiara d'r spuitje is nog niet uitgewerkt 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I dunno o.o Martel Ferron nog wat, of Saph 8D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 14:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    no? o.o *bored*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, moest pc wisselen en dit verrotte oude ding wilde niet opstarten (cat)
    Maar uhhhmmm... nog leuke marteltechnieken dan? *bored too* :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pff.. Voor Saph kunnen we altijd iets met zn verleden doen? Zn familie, iets met mutanten...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    We kunnen hem laten muteren, en dat hij dan half mutant is en half mens? Dus, hij is wel mutant en hij wil iedereen aanvallen, ook Fayan, maar hij is zich er ook van bewust dat hij mutant is. Maar hij kan het niet tegenhouden.
    Ofzo. *vaag*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Back! Moet nog wel even bijlezen, of krijg ik een samenvatting? (:0


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.