• 17 geworden


    Ik mag rijexamen doen


    yo people

    Gefeliciteerd (;
    Maar ik raad je aan pas examen te doen als je 18 bent, anders moet je jarenlang onder begeleiding rijden.


    26 - 02 - '16

    Happy B-day! Ik mag ook allang rijexamen doen, maar ik ga nog even door met lessen tot ik achttien ben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Happy Birthdaayy! :3


    Do what people say you can't.

    Gefeliciteerd! ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteeeerd!!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pom schreef:
    Gefeliciteerd (;
    Maar ik raad je aan pas examen te doen als je 18 bent, anders moet je jarenlang onder begeleiding rijden.

    Jarenlang? Eén jaartje maar, zou ik zeggen...

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd! c:


    •*• Lululu •*•

    Thank you:D


    yo people

    Happy birthday! :].
    Iemand die ik ken is vandaag eveneens jarig, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Happy birthday! (:


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag (:


    Tijd voor koffie.

    Pom schreef:
    Gefeliciteerd (;
    Maar ik raad je aan pas examen te doen als je 18 bent, anders moet je jarenlang onder begeleiding rijden.
    Jarenlang is een beetje overdreven, maar je hebt wel gelijk. Ik kreeg ook rijlessen en ik was na zesentwintig lessen klaar. Daarna moet je die begeleiderspas aanvragen, wat twee weken duurt voor je die in huis hebt en die kost ook nog eens veertig euro. Je mag er maar maximaal vijf personen op zetten die minimaal vijf jaar rijervaring hebben en minimaal zevenentwintig jaar oud zijn. Je moet ze allemaal opgeven via DigID en als je het pasje al hebt en je wilt er nog iemand opzetten, moet je het pasje opnieuw aanvragen en opnieuw betalen. Echt hoor, zo'n geouwehoer heb ik daarmee gehad, Jesus
    OT: GEFELICIFLAPSTAAAAART *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel