• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, GRAPJE, vergeten. Maar ja, dat heeft hij gedaan *gaat even aanpassen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Dankbaar nam ik het stuk brood aan, ik stond niet op van mijn plek naast Ferron. Hij had nu eerst even zijn grote broer nodig. Het brood was keihard, maar ik moest het er maar mee doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Dus ik ga dood? Nou het is teminste een dood die ik in District 12 waarschijnlijk ook gehad zou hebben. Ik kan veilig doodgaan van de honger. Dan ben ik weg van hier en zal mijn geest waken over de rest. Niemand zal om mij treuren, dus ik kan rustig doodgaan. Ik begin zachtjes de Galgenboom te zingen, want als er iets is dat me vrolijk maakt dan is het wel zingen. Het zal me voorlopig op de been houden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oke :'D

    Chiara Cinxi
    Met een lichte tik schoof de glazend wand omhoog, en meteen daarna volgden de tralie's.
    Ik duwde mezelf voorzichtig omhoog, liet mijn zachtgroene ogen achterdochtig over de ruimte glijden.
    De illusie's, herinneringen, wat het ook waren, hadden haar verlaten. Maar ze wist het nog steeds niet helemaal.


    -

    Cassie
    Het eerste wat ik deed was naar Aurora rennen, rakelings langs Fayan, en haar omhelzen. 'Heb je gehuild, vlinder?' vroeg ik bezorgd. Ze knikte en sloeg haar kleine armpjes om me heen. 'Ze namen je mee,' zei ze zachtjes. 'Maak je maar geen zorgen. Met mij gaat alles goed,' probeerde ik haar gerust te stellen. 'Kom, etenstijd.' Eigenlijk was dit brood beter dan dat in negen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    zodra de cellen opengingen schoot ik er uit. ik was nog zwak van het bloed dat ik verloren was, maar ik wilde nu eerst Chiara zien. Het verlangen om te weten of ze okay was, brandde als een bloedirritant gat in mijn borstkas.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ferron
    Fayan begon zachtjes tegen me te praten, vroeg me wat er aan de hand was, wat hij kon doen en of ik niet alsjeblieft iets wilde eten.
    En dus at ik met mijn ogen nog steeds dicht kleine hapjes brood en dacht na over mijn woorden.
    Vertellen. Niet vertellen.
    Vertellen was chaos. Vertellen was Fayan weg.
    Niet vertellen was chaos. Niet vertellen was ik gek.
    Aan de ene kant wilde ik het er zo graag uitgooien, Fayan vertellen wat ik gezien had en dan de woorden horen die hij altijd zo goed leek te bedenken om me ervan af te leiden.
    Maar ik had mijn instructies: niet vertellen.
    "Gaat wel over," murmelde ik. "Saph en ik helden."
    Niet vertellen. Dierbaren veilig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ik hurkte neer bij Zahira, die tegen de muur aan in slaap was gevallen. Brood kon ik wel voor haar bewaren, haar slaap was zeldzaam. Met een trillende hand streek ik haar donkere haar uit haar gezicht, en ging toen weer rechtop staan.
    Mijn blik stond nog steeds achterdochtig, maar even fel als altijd. Ik zuchtte, voelde mijn lichaam onwillekeurig trillen.
    Opeens verscheen Daiyh in mijn blikveld.


    -

    Laura.
    Ik wil niet weer zeuren, but.. *wijst op half overleven Snowflakestopic* (cat)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:57 ]


    -

    God. Fucking. Damn. It ._.
    Ik moet echt een fluorescerend papiertje ophangen in mijn kamer met 'SNOWFLAKES' erop of zo ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is misschien een idee.. :')


    -

    SaphAmero
    Bezorgd keek ik naar Ferron.
    'Je bent een grote held,' zeg ik zachtjes tegen hem. Ferron was een geweldig kind, verdiende dit niet. 'Luister maar naar grote broer.'

    Daiyh Briiori
    'Chiara?'
    Ik had alle emotie uitgebannen, maar toch wilde ik het weten. Wat er gebeurd was. Of ze veilig was. Maar natuurlijk wasze niet veilig, zij en Zahira waren niet veilig tot ik ze heir weg kreeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, tien uur, bedtijd voor de twaalfjarigen onder ons --"


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Weltrusten Rose <3 *O*

    Chiara Cinxi
    Ik wist niet wat ik moest doen.
    De blik in zijn ogen toen ik het litteken aanraakte, de klap die ik had gekregen toen ik hem kuste.
    Of was dat een illusie?
    'Daiyh,' zei ik met een halfzachte stem. Mijn zachtgroene ogen gleden naar zijn gezicht.


    -

    Fayan - Stylist
    Hij wilde of kon er dus niet over praten. Ik zuchtte diep, omdat ik het zo erg voor hem vond en omdat ik er nu niets aan kon doen. Hoewel ik natuurlijk niet zeker wist of ik hem wel kon helpen als hij me echt iets verteld had.
    In ieder geval was ik wel blij dat Ferron een stuk brood at en een paar slokjes water dronk, ook al bleef het vreemd dat hij zijn ogen echt niet open wilde doen.
    Maar daarna leek hij ineens heel erg moe te zijn.
    "Fay. Ik ga even slapen," zei hij op hetzelfde zacht murmeltoontje.
    Ik was er allesbehalve gerust op, maar hij was al weg in dromenland nog voor ik iets kon antwoorden. Diep in slaap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen