• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik knik.
    'Ik denk dat ik al een idee heb,' glimlach ik. Ik streel langs Lewis' wang en kom dan overeind. In de kast vind ik warempel een schone broek - zij het een mannenbroek - en een overhemd. Ik weet wonder boven wonder ook nog een boxer uit die kast te vissen en gebruik de BH die ik al had. Erg vrouwelijk ziet het er niet uit, maar vreemd genoeg kan dat me ook bar weinig schelen. Ik trek mijn schoeisel aan en verlaat de kamer, na Lew een vluchtig handkusje te hebben gegeven.
    Als ik in de kamer kom, moet ik oppassen dat ik niet prompt in een gevallen glas ga staan. Wat verbaasd kijk ik de kamer door, waar Savoy met een natte kop bij Quinten staat. Meteen springen mijn reflexen in alarm-modus, maar op de een of andere manier ben ik minder schrikkerig dat hij Quinten leeg zal zuigen dan ik eerder was. Waarom? Omdat hij me in de ring heeft gered? Ik moet oppassen met zulke aannames. Met types als Savoy weet je het nooit.
    'Wat is hier gebeurd?' vraag ik nieuwsgierig als ik de scherven een voor een oppik en ze in mijn hand leg. Yue is in de keuken op zoek naar iets, waarschijnlijk wat om de scherven mee op te ruimen. 'Afijn, hoe het ook zij, ik ga proberen eten te regelen voor de mensen onder ons en bloed voor de vampiers. Dus Savoy, ik zou het op prijs stellen dat je hem laat leven.' Vervolgens wend ik me tot de deur.
    'Boris!' schreeuw ik. Geen gehoor. Verdomd. Ik laat me dan op de grond zakken en probeer via de kier van de deur zijn geur op te pikken. Tot mijn verbazing gaat dan de deur open en ik kijk op, naar Zachar zijn benen. Deze grijnst nietsverhullend. 'Zeg het eens.'
    'Ik wil eruit. Even. Om eten te halen en bloed te halen voor de rest.' Hij stapt aan de kant, zodat ik er doorheen kan.
    'Je weet waar je het kan vinden,' zegt hij als hij de deur weer sluit. Ik knik en loop naar boven heen, richting de keuken.
    Het duurt niet lang voor ik een hele zak vol bloed heb. De hoogste vampiers in rang zullen me hiervoor levend willen villen, maar dan moeten ze eerst langs Fjodor heen. God wat hou ik ervan om misbruik te maken van mijn macht. Dat is altijd al een heimelijke zwakte geweest.
    Met de zak bloed in mijn handen loop ik de trappen op. Nu het ellendigste deel. Fjodor zelf opzoeken. Ineens kruist mijn blik die van een nieuwe vampier.
    'S-sorry, ik zal niet meer op de vijfde komen. Ik.. ik zocht naar de leesruimte.' Ik laat mijn ogen even over het joch glijden. 'Ik laat je erlangs. Op een voorwaarde.' 'J-ja?' stottert hij.
    'Ik wil weten hoe het met de rivaliteit tussen deze clan en die van Jonah staat. In mijn tijd hadden we de eer om die vampiers naar believen af te slachten, een werk waar ik erg veel plezier in had.' 'Jonah..? U bedoelt Jonah Kingston?' Ik knik. De jongen zijn ogen worden groter.
    'Ze hebben me gezegd dat zijn clan kleiner is geworden, maar de vampiers zijn heel sterk.' Hij kijkt even om zich heen. 'Ik zag ze. Vorige week, bij het kooigevecht. Jonah was er niet, maar wel zijn rechterhand, Philippe.'
    'Interessant,' mompel ik en glimlach. 'Je kunt erlangs.'
    Als ik boven ben, duurt het niet lang voor ik Fjodor's kamer heb gevonden. Ik slaak een zucht en klop dan aan.
    'Zachar, het kan me niks schelen of die vampiers van de vijfde-' 'Ik ben het.' De deur gaat open en Fjodor kijkt me wat verbaasd aan.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    'Odile. Wat een aangename verrassing jou hier aan te treffen. Kom binnen, mijn lief.' Ik haat het als hij me zo noemt. Ik stap te kamer binnen, waarvan hij de deur sluit. 'Zeg het eens, waarmee kan ik je van dienst zijn? Ik ben druk bezig met de laatste voorbereidingen. Als het goed is, moet Hester tegen deze tijd je jurk in orde hebben.'
    'Ik ben hier niet vanwege het huwelijk. Hoezeer ik het ook haat van mezelf en hoezeer ik je ook het liefst aan een galg zie hangen, ik ben tot de conclusie gekomen dat als we de rest van ons oneindig leven aan elkaar vastzitten, we eerst maar eens kunnen beginnen met een wapenstilstand te sluiten. Ik zal to the point komen. Een etentje. Om overnieuw te beginnen. Vanavond.' Fjodor lacht even en komt dan overeind. 'Hoezo ineens deze beslissing? Hebben jij en de heer Triggs en klein conflict?'
    Ik pers de lippen op elkaar, maar zeg niets. Hopelijk wek ik zo de indruk dat hij gelijk heeft. Ineens brengt hij zijn neus vlakbij mijn hals, waarna ik als automatisch achteruit leun.
    'Ik ruik hem.' Hij zegt het op een bittere, ruwe toon. 'Ik ruik hem overal. Odile, sta even op.' Wat verbaasd doe ik wat hij zegt.
    'Kom mee.' Het volgende zegt hij dwingend. 'Waarom?' In plaats van antwoord te geven, pakt hij me bij de hand en trekt me zonder pardon achter zich aan. Met een ruk maak ik me los.
    'Waar ben je mee bezig?' sis ik. 'Ik wil je wat laten zien,' zegt hij nu kalm, maar met ingehouden woede. Ik zucht en besluit toch te doen wat hij zegt. Hij opent een deur die naar een erg donkere ruimte leidt. Hij stapt de kamer binnen en knipt het licht aan. Vervolgens stapt hij opzij, zodat ik het interieur kan bekijken. De ruimte is royaal ingericht en het valt me op dat zijn smaak nagenoeg niet is veranderd sinds vijftig jaar. Het is zijn slaapkamer.
    'Kom,' zegt hij met een knikje. Twijfelend zet ik een paar stappen dichtbij, maar tot mijn eigen schok grijpt hij die kans aan om me vliegensvlug de kamer in te trekken. De deur gaat dicht. Ik bal mijn vuisten. Het kan me niet schelen hoe sterk hij is, ik zal vechten als het moet.
    Maar in plaats van me het bed in te sleuren gaat hij achter me staan en legt zijn handen voorzichtig op mijn schouders. Ik kan er geen vat op krijgen.
    'Ik weet dat jullie genieten van jullie laatste dagen samen. Maar als we getrouwd zijn zal dit je plek zijn, Odile. Naast mij. En ik zal het niet meer tolereren als ik zijn geur bij jouw hals ruik.' Ik voel zijn handen mijn krullen aan de kant strijken, waardoor mijn hals ontbloot wordt. 'Blijf van me af,' fluister ik.
    'Ik wil zijn geur niet in ons bed. Ben ik duidelijk, Odile?' Het komt er zo koud en venijnig uit dat het me de rillingen geeft. Hij draait me ruw om en knijpt bijna mijn schouders beet. 'Ben ik duidelijk?' Langzaam knik ik, met de ogen naar de grond gericht. Hij pakt mijn kin beet en dwingt me hem aan te kijken.
    'Perfect,' zegt hij dan met een glimlachje, waarna hij zijn mond op de mijne plant. Automatisch grijp ik hem bij de schouders beet en wil hem van me af duwen, maar het stelt niks voor vergeleken met Fjodors kracht. Als hij me dan eindelijk loslaat, opent hij de deur en laat me erdoor. 'Tot vanavond, mijn bruid.'
    Met een stalen gezicht verlaat ik de kamer. Ik ren naar de wc's, smijt de deur achter me dicht en krimp snikkend ineen.
    Ik haat je. Ik haat je, Fjodor! Ik haat je!

    /Waarschijnlijk een fucking lange post, maar wilde de gelegenheid even aangrijpen om Fjodor van zijn wat minder lieve kant laten zien ^^.

    Edit: heb 'm in twee geknipt, anders werd het echt te achterlijk :'D.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh gaaf, een nieuwe joiner!
    Wat gaaf ^^.
    Oh god, I just love Depeche Mode *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    Geef hem dan een nieuw uiterlijk c:

    Haha, I might c:

    En die post is awesome _O_ Ik had hem echt zo uitgelezen :'D MOAR :3

    Holy cow oô Talk about long ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Over Savvie gesproken, deze gast deed me somehow ook aan hem denken :') Terwijl hij totaal niet lijkt op de Savoy zoals ik die in mijn hoofd zie, maar goed :')
    En als je de band Depeche Mode bedoelt -ik heb ze snel even opgezocht op youtube :3- dat klinkt goed ^-^
    Trouwens, krijgt Fjodor voordat ze gaan vluchten en naar Jonah gaan enz, nog wel de kans om echt even flink evil te zijn? :3 Dat zou wel leuk zijn ^-^

    LOL ja, toen ik die shit doorlas dacht ik: fuuuck :'D. Dus toch maar wezen knippen ^^.
    Kennelijk is Depeche Mode ook nog es goed voor je schrijven _O_.
    En of course, Fjodor zou Fjodor niet zijn als hij geen echt kwaaie kant had _O_

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    en die gast hangt nu in Quintens net te hijgen?? :S

    Lol echt ? x'D Ik had hem altijd heel smal en lenig in mijn kop. En ook een Aziaat. Zoiets, maar dat een iets spitser gezicht. En langer haar natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:12 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Inkheart schreef:
    en die gast hangt nu in Quintens net te hijgen?? :S

    Nah, echte Savoy ziet er wel iets minder frightening uit c:
    Ik luister nu Personal Jesus van Depeche Mode, best wel vet nummer :3

    Cumberbatch schreef:
    Lol echt ? x'D Ik had hem altijd heel smal en lenig in mijn kop. En ook een Aziaat. Zoiets, maar dat een iets spitser gezicht.

    Ja, dat past er beter bij :'D
    Het gezicht van jouw gast met het haar van mijn gast c:
    Want qua postuur en lippen en eigenlijk alles aan mijn gast lijkt hij er totaal niet op x)

    gelukkig is de echte Savoy minder frightening. dat plaatke van Cumberbatch is wel leuk

    Ik zag hem altijd zo voor me. Lame schets, maar 't vat een beetje het idee samen:


    No growth of the heart is ever a waste

    Vluuv schreef:
    (...)
    Nah, echte Savoy ziet er wel iets minder frightening uit c:
    Ik luister nu Personal Jesus van Depeche Mode, best wel vet nummer :3

    Die is echt zooo vaak gecovered, maar echt een supervet nummer :Y).
    Probeer ook Blasphemouw Rumours eens, had ik voor een audiomoodboard voor school gebruikt, sindsdien is m'n klasgenoot d'r helemaal gek van :'D. Ze hebben dat heerlijke 80's synthgeluid, prachtig *.* Me gusta the 80's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah, die is ook goed! :3 Heb je die zelf geschetst? :p
    Trouwens, nu we het toch hebben over hoe iedereen er uit ziet, hoe zien jullie Lew eigenlijk voor je? :'D