• Even een abootje, en de personen lijst is bijgewerkt(Y)

Do it scared, but do it anyway.

Eeeeuuuh.
    Oké, ik lul wel effekes wat:

Het verhaal:

Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier uit het verleden van één van de bewoners besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: het leven en de vrijheid van die vampier, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

/Couldn't come up with something better, maar het is in elk geval iets x'D.

No growth of the heart is ever a waste

Ik vind de nieuwe inleiding wel leuk, ookal ken ik het vorige plot niet eens

C18 schreef:
    Eeeeuuuh.
    Oké, ik lul wel effekes wat:

Het verhaal:

Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier uit het verleden van één van de bewoners besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: het leven en de vrijheid van die vampier, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

/Couldn't come up with something better, maar het is in elk geval iets x'D.

Aah, die is goed :3 Vat het allemaal mooi samen en ook op een leuke manier ^-^

Voor langere Posts: ik doe mijn best maar dat lukt niet altijd.

Cumberbatch schreef:
    Right, we moeten eens wat regels afspreken of zo. Iemand suggesties?

Ik vind dat we 'lange posts' er zeker bij moeten zetten, ik word persoonlijk horendol van die RPG's met posts van twee zinnetjes.

LOL sowieso :'D. Dan vraag je je af hoe het komt dat die RPG's zo ver zijn. Werp je er een blik op.
    Oh ja. Why doesn't it surprise me.
    Butyeah, inderdaad gelieve meer dan twee regels te schrijven.
    Fuuuuck, moet echt eens aan mijn schoolwerk.

Oh, Fjodor zelf mag er ook wel tussen wat rollen betreft :'].

Haha, het kerkhof in de opgepimpte begin post x) lol
    Als regel zou ik ook zeggen dat je niet voor anderen moet beslissen, want vaak schrijven mensen dan dingen die ik totaal niet bij m'n persoontje vind passen :x

Verder krijg je dan zo'n regels als: geen ruzie als het niet bij je personage hoort.

Beginpost ziet er goed uit(Y) mooi overzichtelijk

LOLOLOL, ja wel handig dat er nu in is gezet dat d'r 16+ scenes in zitten :'D. Straks krijg je dat gedonder dat 11-jarige kids hier komen om te RPG'en en dan zoiets hebben van: holy fuuuck.

Eigenlijk ben ik nu geneigd om een rollentopic hiervoor te openen, of dat oude topic te gaan uppen, aangezien ik niet het idee heb dat mensen hier gauw reageren D:.
    Butyeah,I should get back to my school work.

Dat idee dat mensen hier weinig op gaan reageren had ik ook al, maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg

Ja, promotietopic is helemaal prima, heb dat vermeende topic van mij ook nooit kunnen vinden dus dan zal 't wel niet bestaan..

Eindelijk m'n schoolshit af ><.

Odile - Goede vampier.

Lew's aanrakingen en strelingen maken me helemaal gek, waardoor ik niks anders kan dan zwaar ademen, piepen en kreunen. Goddank dat hij de grammofoonplaat heeft aangezet!
    Heel even kruisen zijn ogen de mijne, waardoor ik tegelijkertijd kort de kans krijg om pauze te nemen en zijn blik te aanschouwen, ogen die een veelbetekenende twinkeling hebben. Al gauw gaat hij onverstoord verder met zijn handelingen, waardoor ik al gauw mijn hoofd achterover gooi en weer begin te rillen van genot. Zijn haar dat aan de binnenkant van mijn benen streelt, zijn tong die het brandende gebied genadeloos het heerlijke gevoel van genot laat ervaren, keer op keer. Oh god Lewis, ik word helemaal gek van je!
    'Ah, Lewis.. ik hou het niet meer.. ah!' Met een gilletje voel ik het hoogtepunt me overspoelen, veel sneller dan ik had verwacht. Mijn lijf schokt en rilt. Ik hijg om weer de adem te vatten. Mijn lijf is uitgeput door alle spanning. Wat heeft hij met me gedaan? Ik kan nu wel dagen slapen. Het voelt alsof ik een veldslag achter de rug heb.
    'Lewis..' hijg ik. 'Maak me los, ik wil je in mijn armen houden.' Op dit moment wil ik niks liever dan hem in mijn armen houden, zijn zachte en gladde borst strelen. Het maakte me tegelijkertijd gek en hartstikke geil om hem niet te kunnen zien, maar nu wil ik hem aanraken.

Ja :/. Echt vervelend, vooral als die pc-programma's niet meewerken, wat dus ja.. best vaak gebeurt :'D.

Odile - Goede vampier.

Als Lewis de das bij mijn ogen heeft weggehaald, heb ik even nodig om me aan te passen aan het licht.
    'Je lijkt te denken dat ik klaar ben met je?' hoor ik hem ineens zeggen. Mijn ogen schieten open. 'Dit meen je toch niet serieus?' Tot mijn geruststelling bevrijdt hij me toch, waardoor ik me pas echt vrij voel. Mijn armen glijden om zijn hals en ik zie zijn donkergrijze ogen veelbetekenend in de mijne kijken. Ik voel hoe hij me zonder enige moeite oppakt en een stukje optilt.
    'Ik hou van je,' hoor ik hem zeggen. Ik glimlach, aai een lok haar uit zijn gezicht en druk de lippen op de zijne. 'Ik ook van jou,' fluister ik terwijl ik mijn handen langs zijn armen laat glijden. Dan legt hij me weer neer en hangt boven me. Zijn zachte geur dringt mijn neusgaten binnen. Ik voel wat in mijn lichaam borrelen, opnieuw het verlangen om hem vast te houden. Mijn verstand zegt me dat het verstandig is om op z'n minst acht uur te slapen, mijn hart wil niks anders dan hem. Ik streel langs zijn wang en druk een kusje op zijn hals. Wat heeft hij in vredesnaam met me gedaan?
    'Laat me van je houden,' hoor ik hem voorzichtig zeggen, met een stem zo kwetsbaar zoals ik nog nooit van heb gehoord. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden. 'Wees voorzichtig,' fluister ik. Ik voel zijn hand langs mijn haar glijden, waardoor ik kippenvel in mijn hals en schouder krijg. En dan voel ik hem bij me naar binnen glijden, voorzichtig. Ik sluit de ogen en laat mijn handen over alle huid glijden waar ik bij kan. Nu ik hem eindelijk kan zien en voelen, maak ik daar maar al te graag gebruik van. In tegenstelling van wat ik heb verwacht, gaat Lewis voorzichtig te werk, alsof hij bang is dat hij me elk moment kan breken. Het ontroert me. Hij houdt niet alleen van me, hij laat het ook merken. Ondanks de wodka.
    'Kus me,' fluister ik en ik zoek zijn hand.