• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.


    I already feel sorry for Lewis now ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ik ben benieuwd naar Lew's antwoord :')

    Yue
    Ik voel hoe ik rood word als ik Lew en Odile hoor kreunen en zuchten, en kijk voorzichtig naar Quinten, om te peilen in hoeverre hij door heeft wat er gebeurd. Hij blijft echter rustig voor zich uit kijken en daarom besluit ik het maar te negeren, zo goed en zo kwaad als het gaat. Ik hoor Odile iets murmelen, en net als ik me bedenk dat ik dankbaar moet zijn dat ik haar niet versta praat ze een tikje luider en kan ik haar verstaan. "Ik wil je naam schreeuwen." Verschrikt kijk ik naar de slaapkamerdeur, en dan naar Quinten, maar die heeft het nog steeds niet door. Hij realiseert zich niet wat er vlak achter hem aan het gebeuren is. "Toon geen genade." Ik sla onbewust een hand voor mijn mond om niet zenuwachtig te gaan giechelen en merk dan dat het is opgehouden. Thank god. Opgelucht ontspan ik me en leun tegen de rugleuning van de bank. "Wat is je verborgen fantasie, Lewis?" Mijn ogen schieten op en in een reflex sta ik op. Ik kan nog net een lach onderdrukken tot een "Pfft" en als ik me omdraai vang ik Quintens vragende blik op. "Nee, er is niks hoor." zeg ik vlug, terwijl ik om me heen kijk op zoek naar een radio of iets dat geluid maakt. "Binnenpretje." Gelukkig staat er een oude stoffige radio in een van de kastjes en nadat ik wat aan de knoppen heb gedraaid en op wat willekeurige knoppen heb gedrukt, ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit ding moet besturen, komt er eerst een krakerig geluid uit en dan warempel een liedje. Een krakerig, tachtiger-jaren disconummer. Eerst kijk ik verbaasd naar het radiootje, maar als ik nog een kreun uit de slaapkamer hoor komen besluit ik dat werkelijk alle soorten muziek nu goed zijn, en na nog een keer aan de knoppen gedraaid te hebben is het gekraak bijna weg en staat de muziek harder. Ik sta weer op en ga met een rood hoofd op de bank naast Quinten zitten.

    Savoy
    Een zucht van verlichting verlaat mijn lippen als het warme water uit de douche kopt loopt. Mijn kleren heb ik op de grond van de badkamer gegooid, en terwijl ik onder de douche stap dringen er ineens bekende geluiden mijn oren in. Lew en Odile. In de villa was het al erg, maar nu we met z'n alle in een klein appartementje zitten zou je toch op z'n minst verwachten dat ze iets zouden doen om de geluiden te verhullen. Ik sluit mijn ogen en laat het water over mijn gezicht stromen. Waarschijnlijk zeg ik dat toch alleen maar omdat ik jaloers ben. Whatever. Ik veeg de laatste bloedsporen van mijn lichaam af en was mijn haar. Daarna blijf ik nog even onder de warme stralen staan. Het verschil tussen warm en koud voel ik niet écht meer, maar zonder het condens dat op de spiegel slaat is een douche niet echt compleet. Omdat ik geen haast heb en toch niet echt wat te doen heb in de woonkamer blijf ik onder de douche staan, en probeer te vergeten in wat voor situatie ik zit.

    Lololol, arme Yue :'D Ahahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Even wat mannenfantasietjes gaan googlen x'D
    Sorry voor mijn sloomheid trouwens, maar ik heb examens op dit moment, dus ik heb maar heel beperkte tijd om te posten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahahaha, ik heb iedereen in de nesten gewerkt :'D.
    Nu heb ik toch wel medelijden met jullie.
    Haha, nvm ^^. Uh.. lemme try to help you out. Misschien vindt hij bondage wel wat.
    (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Zat ik ook aan te denken. Want op internet vind ik niet direct kets nuttigs x'D
    Like verkrachtingsscenes naspelen lijkt me in Odiles geval niet direct erg opwindend, en triootjes... Misschien is Fjodor daar wel voor te vinden, lol. Waar sommkge mannen ook op kicken o.o like Anaal is nou toch echt te goor voor woorden x'D maar bondage leek me inderdaad het beste en het haalbaarste, want ik heb serieus geen idee waar ze op dit moment een slutty nurse-kostuum vooe Odile moeten gaan zoeken...:Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -Tries to maintain her best pokerface, since grandma and grandpa are sitting in this very room-.

    In dat geval zou Odile zich waarschijnlijk de pleures schrikken omdat ze toch al onder de alcohol zit, wat mij ergens best humoristisch leek, maar goed ik heb zieke humor :x.
    Of ik laat Fjodor een echte, echte bitch spelen en nog eens terugkomen, en hem stiekem eens van zijn wat donkere kant laten zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij kickt gewoon op voyeurisme, die blond del. Dat vinden mannen blijkbaar trouwens ook erg geil o.o Ik moet uitkijken dat ik morgen op mijn examen Nederlands de goeie dingen opschrijf, want ik heb meer fantasietjes zitten opzoeken dan de literatuur van Dostojevski zitten bestuderen ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    HAHAHA x'DD LOlololol.
    Achja, als het echt niet lukt laat ik Fjodor wel even de moodkiller spelen 8D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is niet nodig hoor c; Ik denk dat ik wel iets heb nu c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Quinten
    Nog steeds zit ik half in mijn fantasie wereld. De helft die nog op aarde is krijgt weinig mee. Yue lijkt wat onrustig. Ik hoor dat de douche nog aan staat. Volgens mij is dat Savoy. Om iets meer te weten te komen kijk ik Yue vragend aan. Ze zet de radio hard aan. Nu bedenk ik me dat zij vampieren oren heeft en een stuk meer kan horen dan ik. Vaag hoor ik achter me wat bewegen. Het komt uit de slaapkamer. Veel hoor ik niet. Erg raar vind ik het niet dus veel aandacht krijgt het niet. Yue komt weer langs me op de bank zitten.
    'Moest ik je helpen?' vraag ik nadat ik haar heb zien prutsen met de radio.

    Oh great! :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh god, wat deed ze met hem? De kreunen die uit zijn keel opstegen werden per seconde gretiger en smekender, tot hij op een bepaald moment een onbeschrijfelijk gevoel door zijn onderbuik voelde trekken. Voor zover dat mogelijk was, krulde hij zijn hoofd in zijn nek en genoot van de nasleep van zijn hoogtepunt. Hij voelde hoe Odile naast hem kroop en een zoentje in zijn nek duwde. Een rilling trok door zijn lichaam als hij haar haren over zijn huid voelde kriebelen. Ze streek enkele lokken uit zijn gezicht, terwijl hij nog ietwat suf tussen de lakens lag. 'You are divine,' mompelde hij onder zijn adem. 'Nu is het mijn beurt. Doe met me wat je altijd al met een vrouw had willen doen, maar het haar nooit had durven vragen. Ik wil je naam schreeuwen. Toon geen genade.' Verbaasd veerde hij een stukje en keek geamuseerd naar zijn verloofde, maar hij voelde meteen hoe zijn wangen bloosden toen ze haar betoog vervolgde. 'Wat is je verborgen fantasie, Lewis?' Een tel lang staarde hij haar verloren aan, besloot dat hij een paar kloten moest groeien en grijnsde dan. 'Ik heb wel wat...' Traag stapte hij van het bed, haar uitdagende blik niet loslatend. Meteen begaf hij zich naar de kleerkast en viste daar enkele dassen uit, die hij er in de vorige avonden in de kast had opgemerkt. Dan draaide hij zich opnieuw om, wandelde naar het bed toe en zoende Odile passioneel op de lippen, terwijl hij haar polsen tegen de spijlen van het bed duwde. Dan hield hij abrupt op en begon haar polsen stevig vast te maken met de zijden dassen. Toen hij ze allebei had gekneveld, bond hij ook een das voor haar ogen, zodat ze hem later niet meer zou zien. Lew grinnikte zacht om de nieuwsgierige uitdrukking op haar gezicht, duwde een korte zoen op haar lippen en stapte dan naar de grammafoonplaat waar ze het eerder over had gehad. Tijd om haar gehoor een beetje af te nemen. Het plaatje dat hij opzette, was er één uit de hele vroege dagen, uit de tijd dat hij nog leefde. Een geamuseerde glimlach verscheen op zijn gelaat toen hij ook de lichten uit knipte en muisstil naar het bed stapte. Een tijdje bleef hij gewoon aan het bed staan, te kijken naar Odile, die zo kwetsbaar voor hem lag en zich volledig aan hem had over gegeven. Nog steeds stil als een kat, sloop hij dichterbij, er voor zorgend dat ze hem niet hoorde. Pas toen hij zich over haar lichaam boog en zijn lippen zacht over haar borst liet glijden, merkte hij dat er iets in haar bewoog. Al snel liet hij zijn tong rond haar tepel kietelen, waardoor die door de opwinding rechtkwam te staan en hij het waagde om er zacht in te bijten. Traag en sensueel ging hij langs haar zitten en begon hij systematisch elk plekje van haar bovenlijf met zijn mond te verkennen. Hij merkte hoe haar ademhaling lichtelijk versnelde, zag dat als een teken en liet zijn hand zacht naar haar gevoelige plekje glijden. Terwijl hij niet ophield teder kusjes te drukken op haar buik en borsten, bracht hij een vinger bij haar naar binnen en kietelde haar genotsknopje met zijn duim. Vrouwen konden meerdere orgasmes bereiken, wist hij. Hij was vastbesloten om haar er minstens drie te bezorgen.

    OK, ik kan waarschijnlijk morgen niet reageren, want dan moet ik Duits studeren en dat kan ik voor geen zak, dus ja...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb een huge grijns hiero 8D.

    Good luck with your German :].

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    'Waar ga je heen?' vraag ik verbaasd als Lewis ineens opstaat. Een vreemd gevoel van onzekerheid bekruipt me. Had ik niks moeten zeggen? Heb ik hem ongemakkelijk laten voelen? Nee toch..?
    Maar in plaats van dat hij de kamer verlaat, begint hij te rommelen in de kasten om niet gauw daarna terug te keren met heuse dassen in zijn hand.
    'Wat ben je daarmee van plan, liefje? We hoeven ons toch niet nu al aan te kleden?' vraag ik plagerig. Lew trekt zich er niks van aan en nestelt zich weer op het bed. Ik voel zijn lippen ruw op de mijne en verlies mezelf al weer in het moment. Oh Lewis, ik wil je lich- 'Wat doe je?' vraag ik ineens als hij me vastbindt aan het bed en me uit mijn gedachten haalt. Verbaasd kijk ik hem aan, waarna hij enkel glimlacht en ook een das voor mijn ogen bindt. Wat is hij van plan? Ik voel zijn lippen op de mijne en al gauw vult muziek de kamer. Waar is hij? Hij gaat toch niet weg?
    'Lewis?' vraag ik hardop, licht onzeker. Ik heb geen idee waar hij is en wat hij doet en eigenlijk.. om heel eerlijk te zijn, maakt me dat ontzettend geil. De lichten zijn nu uit en ik wacht zijn zet af. De opwinding kriebelt in mijn lichaam. En ineens, vanuit het niets, begint mijn lijf te rillen bij de streling van zijn lippen op mijn borst. Ik wil meer van dat. Oh Lewis, ik wil meer. Al gauw voel ik zijn tong langs mijn tepel glijden, waar hij speels in bijt.
    'Ah,' piep ik kort van opwinding. Maar hij is nog niet klaar. Ineens voel ik hem overal op mijn bovenlijf. Hij streelt en kust zacht mijn zij, wat een heel aangenaam, licht kietelend gevoel teweeg brengt. 'Lewis..' smeek ik hem, terwijl ik door de spanning die zich langzaam in mijn lijf opbouwt nauwelijks kan ademen.
    'Ik wil je voelen..' fluister ik. Hij zegt niets, maar bij wijze van antwoord voel ik zijn hand via mijn buik afdwalen naar wel heel gevoelig gebied. Mijn adem versnelt en ik begin te hijgen bij zijn aanrakingen. Ik voel zijn lippen en tong op mijn borst en de spanning in mijn lijf wordt ondragelijk. Ik gooi mijn hoofd naar achteren, doe een vergeefse poging om me te bevrijden.
    'Alsjeblieft, ik word gek, ik wil je aanraken,' piep ik. 'Ah, aah..' Bij een onverwachte aanraking van hem begin ik te sidderen, waarna ik in een trance verval. Oh god, ik word helemaal gek. 'Ga door, ga alsjeblieft door,' fluister ik.


    No growth of the heart is ever a waste