Ja
. Echt vervelend, vooral als die pc-programma's niet meewerken, wat dus ja.. best vaak gebeurt :'D.
Odile - Goede vampier.
Als Lewis de das bij mijn ogen heeft weggehaald, heb ik even nodig om me aan te passen aan het licht.
'Je lijkt te denken dat ik klaar ben met je?' hoor ik hem ineens zeggen. Mijn ogen schieten open. 'Dit meen je toch niet serieus?' Tot mijn geruststelling bevrijdt hij me toch, waardoor ik me pas echt vrij voel. Mijn armen glijden om zijn hals en ik zie zijn donkergrijze ogen veelbetekenend in de mijne kijken. Ik voel hoe hij me zonder enige moeite oppakt en een stukje optilt.
'Ik hou van je,' hoor ik hem zeggen. Ik glimlach, aai een lok haar uit zijn gezicht en druk de lippen op de zijne. 'Ik ook van jou,' fluister ik terwijl ik mijn handen langs zijn armen laat glijden. Dan legt hij me weer neer en hangt boven me. Zijn zachte geur dringt mijn neusgaten binnen. Ik voel wat in mijn lichaam borrelen, opnieuw het verlangen om hem vast te houden. Mijn verstand zegt me dat het verstandig is om op z'n minst acht uur te slapen, mijn hart wil niks anders dan hem. Ik streel langs zijn wang en druk een kusje op zijn hals. Wat heeft hij in vredesnaam met me gedaan?
'Laat me van je houden,' hoor ik hem voorzichtig zeggen, met een stem zo kwetsbaar zoals ik nog nooit van heb gehoord. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden. 'Wees voorzichtig,' fluister ik. Ik voel zijn hand langs mijn haar glijden, waardoor ik kippenvel in mijn hals en schouder krijg. En dan voel ik hem bij me naar binnen glijden, voorzichtig. Ik sluit de ogen en laat mijn handen over alle huid glijden waar ik bij kan. Nu ik hem eindelijk kan zien en voelen, maak ik daar maar al te graag gebruik van. In tegenstelling van wat ik heb verwacht, gaat Lewis voorzichtig te werk, alsof hij bang is dat hij me elk moment kan breken. Het ontroert me. Hij houdt niet alleen van me, hij laat het ook merken. Ondanks de wodka.
'Kus me,' fluister ik en ik zoek zijn hand.
No growth of the heart is ever a waste