• Even een abootje, en de personen lijst is bijgewerkt(Y)

Do it scared, but do it anyway.

I'll keep in mind! ^^

Odile - Goede vampier.

Ik voel rillingen door mijn lichaam gaan als ik Lewis' lippen op mijn bovenlijf voel en de toppen van zijn vingers over mijn buik en navel voel glijden. Het doet me kippenvel krijgen. Als zijn handen vervolgens afdalen naar nog gevoeliger gebied op mijn naakte lijf, begin ik als automatisch te hijgen.
    'Oh Lewis..' Van genot sluit ik de ogen en focus me op enkel de aanrakingen van hem. Vaag in de verte hoor ik iemand een douche aanzetten, maar dat vervaagt al gauw bij de geur van Lewis en zijn handen die me ruw en vol lust onder handen nemen. De alcohol heeft ook bij mij zijn sporen achtergelaten, waardoor het nog moeilijker is om me in te houden en rekening te houden met de rest die in de woonkamer zit. En ineens schiet me mijn voorgenomen plan weer te binnen.
    'Lewis. Lewis,' hijg ik als ik de armen om zijn hals heb laten kronkelen en hem stevig tegen me aangetrokken heb. 'De grammofoonplaat. Ik weet niet of.. of ik..aah!' Ik slaak een hoog gilletje van genot als hij ineens een sensuele lik geeft op wel heel gevoelig gebied. Op slag ben ik vergeten wat ik zojuist heb gezegd en probeer onder hem weg te komen, zodat ik hem eens onder handen kan nemen. Maar Lewis is het er niet mee eens en houdt me stevig tussen zijn twee armen. Mijn ogen twinkelen gevaarlijk, waarna ik een hand via zijn borst en buik, vervolgens over de rij haren richting zijn navel naar beneden laat glijden. Ik aai even over de zachte stof van zijn boxer, waarna mijn handen al gauw brutaal achter de stof glippen en zacht met de nagels over zijn gevoelige gebied krassen.
    'Nog steeds niet van plan om me te laten gaan?' fluister ik in zijn oor, waarna ik hem onafgebroken aankijk om zijn reactie op mijn aanrakingen te peilen. Ik glimlach tevreden als hij me smekend aankijkt en het wel heel erg naar zijn zin heeft.

No growth of the heart is ever a waste

Oh da's waar ook, 't is mijn beurt :Y).

Odile - Goede vampier.

Ineens draait hij ons om en trekt me compleet moeiteloos op zich. Ik vang zijn geur op en net als mijn benen zich aan weerszijden van zijn taille bevinden wat een ongelofelijk puur gevoel van lust door mijn lichaam jaagt. Oh god Lewis, je weet niet wat je met me doet. Alsof hij mijn gedachten raadt, drukt hij zijn zachte lippen weer op de mijne en bijt vervolgens op mijn onderlip. Mijn lichaam trilt van de opwinding in combinatie met de alcohol. Ik voel zijn handen over mijn lijf glijden waardoor ik de ogen sluit en begin te hijgen.
    'Lewis,' smeek ik hees als ik zijn lippen vervolgens op mijn borst voel. Lew zijn ontwaakte opwinding schuurt tegen de binnenkant van mijn dij, waardoor ik onwillekeurig begin te grijnzen. Laat ik daar eens wat aan gaan doen, bedenk ik me grijnzend. A
    ls ik kans zie om tussen zijn gelukzalige strelingen en zoentjes door bij zijn gladde en gespierde borst te komen, maak ik daar dankbaar gebruik van en stort me als een bezetene op het heerlijke gebied wat ik het mijne kan noemen. Ik geef hem een lange lik van zijn borst tot aan zijn navel. Even kijk ik uitdagend omhoog, waarna ik mijn hand opnieuw naar zijn geslacht laat glijden. Lewis' lichaam reageert onmiddellijk op de aanrakingen.
    'Het is nog niet voorbij, liefje,' fluister ik uitdagend. Met de grootste voorzichtigheid laat ik mijn tong over zijn meest gevoelige deel glippen terwijl mijn handen over zijn benen glijden. Zijn lichaam reageert ruwer op de aanrakingen dan ik had gedacht. Verrast kijk ik op en zie dat Lew in een trance terecht is gekomen. Gauw ga ik weer door met waar ik mee bezig was. Ik voel mijn eigen lust een enorme hoogte bereiken, als een gekooid dier dat bevrijd moet worden.

ik blijf die stukken mooi beschreven vinden. een beetje boven mijn leeftijd maar ach(A)

Hihi, indeed :$.

Odile - Goede vampier.

Tot mijn verbazing reageert Lew's lichaam veel heftiger op de aanrakingen dan ik heb gedacht en ik moet daardoor oppassen dat hij me niet onbedoeld zeer doet. Hij is compleet in zijn eigen wereld verzonken en ik weet dat hij niet vrolijk zou worden als ik hem daar nu uit haal. Waarom zou ik überhaupt willen? Ik geniet ervan als hij mijn naam noemt en me smeekt niet op te houden. Geniet er maar van, liefje.
    Zijn handen krullen zich om mijn hals heen en strelen mijn schouders. Ik weet dat hij zich nu inhoudt, uit angst me pijn te doen. Heel kort kijk ik omhoog om zijn gezicht te zien, waarna ik weer verder ga met waar ik mee bezig was. Het zal niet lang duren voor hij zijn hoogtepunt bereikt, merk ik met een innerlijke grijns. Dan aarzel ik even. Wat dan? Door de alcohol ben ik niet in staat erg helder te denken, maar toch word ik er licht nerveus van. Lewis merkt dat ik ben opgehouden en kijkt even vragend naar beneden. Wonder boven wonder weet ik mijn aarzeling om te buigen naar een stoute grijns en mompel iets in de richting van 'meneertje ongeduld,' waarna ik weer verder ga. Ik kras met mijn nagels langs de binnenkant van zijn dijbenen, wat hem letterlijk doet rillen. Zijn kreunen worden harder en ik heb er nu lichtelijk spijt van dat ik die grammafoonplaat niet heb opgezet. Niet aan denken. Ik aai met mijn handen over zijn buik, pak kort zijn hand beet en laat ze vervolgens weer afdalen naar zijn dijbenen. En ineens begint zijn lichaam te schokken, waarna ik gauw afstand neem en grijnzend naar Lew's gezicht kijk en de haren die zoals altijd alle kanten uit pieken.
    'Daar heb je van genoten, hè?' fluister ik in zijn oor, terwijl een krul over zijn hals kriebelt. Hij moet nog bijkomen. Ik aai voorzichtig een paar lokken uit zijn gezicht. 'Nu is het mijn beurt. Doe met me wat je altijd al met een vrouw had willen doen, maar het haar nooit had durven vragen. Ik wil je naam schreeuwen. Toon geen genade.' Het is deels de alcohol die spreekt. Ik weet niet wat me bezielt, maar de lust maakt me compleet gek en ik vraag me af in hoeverre Lewis dat door heeft. Heel voorzichtig kus ik hem in zijn hals, vlak onder zijn oor. Mijn hand glijdt via zijn borst naar zijn schouder.
    'Wat is je verborgen fantasie, Lewis?'

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 11:54 ]

I already feel sorry for Lewis now ;o.

Haha, ik ben benieuwd naar Lew's antwoord :')

Yue
    Ik voel hoe ik rood word als ik Lew en Odile hoor kreunen en zuchten, en kijk voorzichtig naar Quinten, om te peilen in hoeverre hij door heeft wat er gebeurd. Hij blijft echter rustig voor zich uit kijken en daarom besluit ik het maar te negeren, zo goed en zo kwaad als het gaat. Ik hoor Odile iets murmelen, en net als ik me bedenk dat ik dankbaar moet zijn dat ik haar niet versta praat ze een tikje luider en kan ik haar verstaan. "Ik wil je naam schreeuwen." Verschrikt kijk ik naar de slaapkamerdeur, en dan naar Quinten, maar die heeft het nog steeds niet door. Hij realiseert zich niet wat er vlak achter hem aan het gebeuren is. "Toon geen genade." Ik sla onbewust een hand voor mijn mond om niet zenuwachtig te gaan giechelen en merk dan dat het is opgehouden. Thank god. Opgelucht ontspan ik me en leun tegen de rugleuning van de bank. "Wat is je verborgen fantasie, Lewis?" Mijn ogen schieten op en in een reflex sta ik op. Ik kan nog net een lach onderdrukken tot een "Pfft" en als ik me omdraai vang ik Quintens vragende blik op. "Nee, er is niks hoor." zeg ik vlug, terwijl ik om me heen kijk op zoek naar een radio of iets dat geluid maakt. "Binnenpretje." Gelukkig staat er een oude stoffige radio in een van de kastjes en nadat ik wat aan de knoppen heb gedraaid en op wat willekeurige knoppen heb gedrukt, ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit ding moet besturen, komt er eerst een krakerig geluid uit en dan warempel een liedje. Een krakerig, tachtiger-jaren disconummer. Eerst kijk ik verbaasd naar het radiootje, maar als ik nog een kreun uit de slaapkamer hoor komen besluit ik dat werkelijk alle soorten muziek nu goed zijn, en na nog een keer aan de knoppen gedraaid te hebben is het gekraak bijna weg en staat de muziek harder. Ik sta weer op en ga met een rood hoofd op de bank naast Quinten zitten.

Savoy
    Een zucht van verlichting verlaat mijn lippen als het warme water uit de douche kopt loopt. Mijn kleren heb ik op de grond van de badkamer gegooid, en terwijl ik onder de douche stap dringen er ineens bekende geluiden mijn oren in. Lew en Odile. In de villa was het al erg, maar nu we met z'n alle in een klein appartementje zitten zou je toch op z'n minst verwachten dat ze iets zouden doen om de geluiden te verhullen. Ik sluit mijn ogen en laat het water over mijn gezicht stromen. Waarschijnlijk zeg ik dat toch alleen maar omdat ik jaloers ben. Whatever. Ik veeg de laatste bloedsporen van mijn lichaam af en was mijn haar. Daarna blijf ik nog even onder de warme stralen staan. Het verschil tussen warm en koud voel ik niet écht meer, maar zonder het condens dat op de spiegel slaat is een douche niet echt compleet. Omdat ik geen haast heb en toch niet echt wat te doen heb in de woonkamer blijf ik onder de douche staan, en probeer te vergeten in wat voor situatie ik zit.

Lololol, arme Yue :'D Ahahaha.

Hahahaha, ik heb iedereen in de nesten gewerkt :'D.
    Nu heb ik toch wel medelijden met jullie.
    Haha, nvm ^^. Uh.. lemme try to help you out. Misschien vindt hij bondage wel wat.
    (nerd)

-Tries to maintain her best pokerface, since grandma and grandpa are sitting in this very room-.

In dat geval zou Odile zich waarschijnlijk de pleures schrikken omdat ze toch al onder de alcohol zit, wat mij ergens best humoristisch leek, maar goed ik heb zieke humor :x.
    Of ik laat Fjodor een echte, echte bitch spelen en nog eens terugkomen, en hem stiekem eens van zijn wat donkere kant laten zien.

HAHAHA x'DD LOlololol.
    Achja, als het echt niet lukt laat ik Fjodor wel even de moodkiller spelen 8D.

Quinten
    Nog steeds zit ik half in mijn fantasie wereld. De helft die nog op aarde is krijgt weinig mee. Yue lijkt wat onrustig. Ik hoor dat de douche nog aan staat. Volgens mij is dat Savoy. Om iets meer te weten te komen kijk ik Yue vragend aan. Ze zet de radio hard aan. Nu bedenk ik me dat zij vampieren oren heeft en een stuk meer kan horen dan ik. Vaag hoor ik achter me wat bewegen. Het komt uit de slaapkamer. Veel hoor ik niet. Erg raar vind ik het niet dus veel aandacht krijgt het niet. Yue komt weer langs me op de bank zitten.
    'Moest ik je helpen?' vraag ik nadat ik haar heb zien prutsen met de radio.

Oh great! :9~

Ik heb een huge grijns hiero 8D.

Good luck with your German :].

[ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:49 ]

Odile - Goede vampier.

'Waar ga je heen?' vraag ik verbaasd als Lewis ineens opstaat. Een vreemd gevoel van onzekerheid bekruipt me. Had ik niks moeten zeggen? Heb ik hem ongemakkelijk laten voelen? Nee toch..?
    Maar in plaats van dat hij de kamer verlaat, begint hij te rommelen in de kasten om niet gauw daarna terug te keren met heuse dassen in zijn hand.
    'Wat ben je daarmee van plan, liefje? We hoeven ons toch niet nu al aan te kleden?' vraag ik plagerig. Lew trekt zich er niks van aan en nestelt zich weer op het bed. Ik voel zijn lippen ruw op de mijne en verlies mezelf al weer in het moment. Oh Lewis, ik wil je lich- 'Wat doe je?' vraag ik ineens als hij me vastbindt aan het bed en me uit mijn gedachten haalt. Verbaasd kijk ik hem aan, waarna hij enkel glimlacht en ook een das voor mijn ogen bindt. Wat is hij van plan? Ik voel zijn lippen op de mijne en al gauw vult muziek de kamer. Waar is hij? Hij gaat toch niet weg?
    'Lewis?' vraag ik hardop, licht onzeker. Ik heb geen idee waar hij is en wat hij doet en eigenlijk.. om heel eerlijk te zijn, maakt me dat ontzettend geil. De lichten zijn nu uit en ik wacht zijn zet af. De opwinding kriebelt in mijn lichaam. En ineens, vanuit het niets, begint mijn lijf te rillen bij de streling van zijn lippen op mijn borst. Ik wil meer van dat. Oh Lewis, ik wil meer. Al gauw voel ik zijn tong langs mijn tepel glijden, waar hij speels in bijt.
    'Ah,' piep ik kort van opwinding. Maar hij is nog niet klaar. Ineens voel ik hem overal op mijn bovenlijf. Hij streelt en kust zacht mijn zij, wat een heel aangenaam, licht kietelend gevoel teweeg brengt. 'Lewis..' smeek ik hem, terwijl ik door de spanning die zich langzaam in mijn lijf opbouwt nauwelijks kan ademen.
    'Ik wil je voelen..' fluister ik. Hij zegt niets, maar bij wijze van antwoord voel ik zijn hand via mijn buik afdwalen naar wel heel gevoelig gebied. Mijn adem versnelt en ik begin te hijgen bij zijn aanrakingen. Ik voel zijn lippen en tong op mijn borst en de spanning in mijn lijf wordt ondragelijk. Ik gooi mijn hoofd naar achteren, doe een vergeefse poging om me te bevrijden.
    'Alsjeblieft, ik word gek, ik wil je aanraken,' piep ik. 'Ah, aah..' Bij een onverwachte aanraking van hem begin ik te sidderen, waarna ik in een trance verval. Oh god, ik word helemaal gek. 'Ga door, ga alsjeblieft door,' fluister ik.

Odile - Goede vampier.

De aanrakingen van Lew brengen me in een totaal andere wereld. Ik voel een traantje van puur genot naar beneden glijden als de spanning in mijn lijf me naar een compleet nieuwe hoogte brengt.
    'Oh Lewis, laat me gaan, laat me gaan' smeek ik hem, maar er komt geen gehoor. Opnieuw doe ik een poging me los te maken om hem naar me toe te trekken, maar elke poging is vergeefs. Dus besluit ik het gevecht gauw te staken en me te focussen op zijn hemelse aanrakingen. De spanning in mijn lijf is ondragelijk en doet me ongecontroleerd rillen en kronkelen van geluk. 'Lewis, ah.. hmm.' Mijn schelle piepjes veranderen in kreunen die met de seconde zwaarder worden. Ik verlies mezelf compleet in een andere wereld en een gelukzalige explosie drijft me over de rand. Ik grijp me aan de spijlen van het bed vast als mijn lichaam begint te schokken en zich bevrijdt van alle spanning.
    Nog nahijgend van de spanning, probeer ik weer vat te krijgen op de wereld. Wat doet hij met me? Hij maakt me helemaal gek. Ik wil hem vasthouden, waarom maakt hij me niet los?
    Mijn lichaam is zo zwak geworden van alle opwinding dat ik nauwelijks in staat ben hem toe te spreken.
    'Kus me..' fluister ik dan hijgend. Deze keer luistert hij wel en niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik vang zijn heerlijke geur op, wat rillingen over mijn lijf jaagt. 'Alsjeblieft. Maak me los, ik wil je vasth- wat doe je? Oh god, Lewis..'
    Ik krijg de kans nog niet om op adem te komen, tot Lew me met perfect geplaatste zoentjes en likjes geen andere keuze geeft om alles hijgend en met gesloten ogen te ondergaan. 'Maak me los, ik wil je. Ik hou dit niet meer vol. Lewis.. alsjeblieft, je maakt me gek. Ah!' Met een brutaal beetje legt hij me het zwijgen op, voor zover het kan met de kreunen die almaar heftiger worden. De vergeefse poging om me in te houden en de rest van de kamer niks te laten merken, wordt weggevaagd door zijn mond en lippen.
    Wat doet hij in godsnaam met mijn lichaam? Oh god, wat wil ik hem nu. Maak me los! Wat een eis had moeten zijn om me te bevrijden, is in werkelijkheid niet veel meer dan een klein smekend piepje. Ik ben veel te uitgeput om mijn lijf een tweede keer die spanning te laten opbouwen, maar wat Lewis met me doet, heb ik geen keus meer, geen andere keus dan om te hijgen en kreunen en alles lijdzaam te ondergaan.