Odile - Goede vampier.
'Waar ga je heen?' vraag ik verbaasd als Lewis ineens opstaat. Een vreemd gevoel van onzekerheid bekruipt me. Had ik niks moeten zeggen? Heb ik hem ongemakkelijk laten voelen? Nee toch..?
Maar in plaats van dat hij de kamer verlaat, begint hij te rommelen in de kasten om niet gauw daarna terug te keren met heuse dassen in zijn hand.
'Wat ben je daarmee van plan, liefje? We hoeven ons toch niet nu al aan te kleden?' vraag ik plagerig. Lew trekt zich er niks van aan en nestelt zich weer op het bed. Ik voel zijn lippen ruw op de mijne en verlies mezelf al weer in het moment. Oh Lewis, ik wil je lich- 'Wat doe je?' vraag ik ineens als hij me vastbindt aan het bed en me uit mijn gedachten haalt. Verbaasd kijk ik hem aan, waarna hij enkel glimlacht en ook een das voor mijn ogen bindt. Wat is hij van plan? Ik voel zijn lippen op de mijne en al gauw vult muziek de kamer. Waar is hij? Hij gaat toch niet weg?
'Lewis?' vraag ik hardop, licht onzeker. Ik heb geen idee waar hij is en wat hij doet en eigenlijk.. om heel eerlijk te zijn, maakt me dat ontzettend geil. De lichten zijn nu uit en ik wacht zijn zet af. De opwinding kriebelt in mijn lichaam. En ineens, vanuit het niets, begint mijn lijf te rillen bij de streling van zijn lippen op mijn borst. Ik wil meer van dat. Oh Lewis, ik wil meer. Al gauw voel ik zijn tong langs mijn tepel glijden, waar hij speels in bijt.
'Ah,' piep ik kort van opwinding. Maar hij is nog niet klaar. Ineens voel ik hem overal op mijn bovenlijf. Hij streelt en kust zacht mijn zij, wat een heel aangenaam, licht kietelend gevoel teweeg brengt. 'Lewis..' smeek ik hem, terwijl ik door de spanning die zich langzaam in mijn lijf opbouwt nauwelijks kan ademen.
'Ik wil je voelen..' fluister ik. Hij zegt niets, maar bij wijze van antwoord voel ik zijn hand via mijn buik afdwalen naar wel heel gevoelig gebied. Mijn adem versnelt en ik begin te hijgen bij zijn aanrakingen. Ik voel zijn lippen en tong op mijn borst en de spanning in mijn lijf wordt ondragelijk. Ik gooi mijn hoofd naar achteren, doe een vergeefse poging om me te bevrijden.
'Alsjeblieft, ik word gek, ik wil je aanraken,' piep ik. 'Ah, aah..' Bij een onverwachte aanraking van hem begin ik te sidderen, waarna ik in een trance verval. Oh god, ik word helemaal gek. 'Ga door, ga alsjeblieft door,' fluister ik.
No growth of the heart is ever a waste