• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh, fail, vergeten in mijn post te zetten x)
    Goed dat je me waarschuwt, ik zal het even aanpassen :p

    Haha, ben benieuwd wat ie doet.
    En een RPG van 2.5 jaar? Holy fuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, hij is aangepast :3 En 2,5 jaar is inderdaad best wel ontzettend lang 0-0
    Hoe dan ook, ook al vind ik Fjodor op 't moment echt al geniaal, ik ben het er wel mee eens dat hij nog wat wreder mag worden ofzo :3 Omdat Lew&Savoy&Odile nu nog wel erg makkelijk tegen hem in durven gaan. 't zou wel leuk zijn als hij ze op de een of andere manier zo bang krijgt dat ze niets meer durven :3
    Behalve ontsnappen, dat moeten ze nog wel durven doen ofcourse :p

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 23:25 ]

    Odile - Goede vampier.

    Ik voel het schaamrood naar mijn wangen stijgen en weet niet waar ik het zoeken moet als Lew me uitdagend aankijkt. Zijn ogen spreken boekdelen, maar niemand lijkt het te merken behalve ik. Ik heb afleiding nodig, anders sta ik straks niet voor de gevolgen in. Mijn hand glijdt naar de fles wodka, die Lew ineens voor me weg grist en de inhoud over me heen gooit.
    'Lewis, wat doe je?' zeg ik met ogen zo groot als schoteltjes. 'Die kleding was schoon.'
    'Wat klungelig nou, laten we dat maar snel gaan verwisselen,' zegt hij zo serieus mogelijk. Ik probeer zijn uitdrukking in te schatten. 'Waarom-' Verder kom ik niet, want hij grijpt me ineens beet en sleurt me achter zich aan. Mijn pols in de ene hand en de fles in de andere. Door mijn semi-bezopen - of inmiddels wel complete bezopen - toestand gaat het belletje pas rinkelen als hij me de slaapkamer in heeft getrokken en de deur achter zich sluit.
    'Jij bent me nog wat verschuldigd,' hoor ik hem zeggen, waarna hij nog een flinke scheut wodka neemt en de fles op bed gooit. Ik staar nog steeds naar de fles bij wijze van vertraagde reactie, tot ik hem ineens aan de blouse voel trekken. Ruw, ongecontroleerd. Mijn ogen flitsen even de kamer door - alsof ik bang ben dat Fjodor meekijkt - maar ik voel een nieuwe rush van opwinding door me heen stromen als hij de blouse letterlijk kapot scheurt, het vod over het hoofd trekt en me ruw zoent.
    'Lewis,' fluister ik. 'We moeten voorzichtig..' Op dat moment begin ik te giechelen als hij aan mijn BH sluiting prutst, in een onhandige verwoede poging het ding los te krijgen. 'Pas op, straks trek je het nog kapot,' zeg ik giechelend en laat mijn handen over zijn buik glijden. Oh god, ik wil meer van dat lichaam.
    'Kom,' zeg ik en trek hem op me, op bed. Ik sla de fles er vanaf en begin ook aan zijn shirt te sjorren. Ondertussen doet hij nog steeds een paar pogingen om bij het BH-bandje te komen, maar door mijn eigen pogingen om hem van zijn shirt te ontdoen, valt dat nog behoorlijk tegen. Goh Odile, waar doe je toch moeilijk om? Met een flinke ruk scheur ik zijn shirt open, waarna ik mijn handen, mond en tong over zijn borst laat glijden. Totaal bezeten van ongeremde lust laat ik mijn tong over zijn hals en tepels glijden, bijt er een keertje in, terwijl een hand naar zijn broeksknoop zoekt, in een poging die los te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    op de een of andere manier kreeg ik gister avond een ideetje om fjodor op dit moment (of iets later als Odile en Lewis nog steeds in de slaapkamer zijn) binnen te laten komen en dan boos te worden en woeden en ongecontroleerd Quinten aan gaat vallen. :Y)

    Omfg, arme Quinten D:. Dan zou d'r niks meer van hem over blijven :o.
    & Yeah, ik zal wel wat aan Fjodor gaan doen :Y).

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 10:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    in mijn gedachte had Odile hem wel nog op tijd kunnen redden, maar nu ze half dronken is denk ik dat dat niet meer echt zou lukken, ik had het niet erg gevonden om Quinten een klein (iets groter) beetje toe te takelen(A)

    Ikr, ik heb een tijd op Neopets aan RPG's deelgenomen, en daar heb ik dat topic weten openen. Toen we daar echter geen RPG's meer mochten openen, had één van de Oude Garde toen een nieuwe site geopenend. En toen ik daar een jaar of wat terug ging kijken, bestond dat RPG nog altijd. Echt shocking x'D
    @Inkheart: laat Zachar hem anders aanvallen of zo ? Misschien kunnen Yue en Savoy hem samen wel aan...


    Dat verrotte BH-bandje ook, elke keer had hij problemen met ding open te krijgen, dacht hij ongeduldig. Odile leek zijn mening te delen, en scheurde zijn shirt gewoon van zijn lijf, waardoor hij lichtjes moest grinniken. Een genietende zucht ontsnapte uit zijn mond toen hij haar lippen op zijn torso voelde en haar tanden langs zijn tepel voelde ritsen. Haar handen gleden naar zijn broek, waardoor er een tintelend gevoel opdook in zijn onderbuik en hij zijn handen op haar rug legde en opnieuw probeerde om dat onding uit te krijgen. Toen het eindelijk meegaf, kon hij een triomfantelijk geluidje niet onderdrukken en katapulteerde hij het ding met veel plezier ver weg. Vol lust duwde hij korte kusjes in haar hals en liet zijn hand haar borst masseren. Met de andere aaide hij langs de rand van haar broek en begon hij de broek uit te trekken, toen hij zijn eigen jeans van zijn heupen voelde zakken. 'God, wat ben je toch onweerstaanbaar,' mompelde hij onder zijn adem door, nog steeds onder de indruk van haar lijf. Opnieuw drukte hij zijn lippen ruw op haar mond terwijl hij nu zijn twee handen gebruikte om haar broek naar te beneden duwen. Meteen duwde hij haar slipje mee, en begon haar borsten met zijn lippen te verkennen. Ondertussen gleed zijn hand langs haar buik naar beneden, draaide speels een rondje rond haar navel en aaide dan zacht de binnenkant van haar benen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:41 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    I'll keep in mind! ^^

    Odile - Goede vampier.

    Ik voel rillingen door mijn lichaam gaan als ik Lewis' lippen op mijn bovenlijf voel en de toppen van zijn vingers over mijn buik en navel voel glijden. Het doet me kippenvel krijgen. Als zijn handen vervolgens afdalen naar nog gevoeliger gebied op mijn naakte lijf, begin ik als automatisch te hijgen.
    'Oh Lewis..' Van genot sluit ik de ogen en focus me op enkel de aanrakingen van hem. Vaag in de verte hoor ik iemand een douche aanzetten, maar dat vervaagt al gauw bij de geur van Lewis en zijn handen die me ruw en vol lust onder handen nemen. De alcohol heeft ook bij mij zijn sporen achtergelaten, waardoor het nog moeilijker is om me in te houden en rekening te houden met de rest die in de woonkamer zit. En ineens schiet me mijn voorgenomen plan weer te binnen.
    'Lewis. Lewis,' hijg ik als ik de armen om zijn hals heb laten kronkelen en hem stevig tegen me aangetrokken heb. 'De grammofoonplaat. Ik weet niet of.. of ik..aah!' Ik slaak een hoog gilletje van genot als hij ineens een sensuele lik geeft op wel heel gevoelig gebied. Op slag ben ik vergeten wat ik zojuist heb gezegd en probeer onder hem weg te komen, zodat ik hem eens onder handen kan nemen. Maar Lewis is het er niet mee eens en houdt me stevig tussen zijn twee armen. Mijn ogen twinkelen gevaarlijk, waarna ik een hand via zijn borst en buik, vervolgens over de rij haren richting zijn navel naar beneden laat glijden. Ik aai even over de zachte stof van zijn boxer, waarna mijn handen al gauw brutaal achter de stof glippen en zacht met de nagels over zijn gevoelige gebied krassen.
    'Nog steeds niet van plan om me te laten gaan?' fluister ik in zijn oor, waarna ik hem onafgebroken aankijk om zijn reactie op mijn aanrakingen te peilen. Ik glimlach tevreden als hij me smekend aankijkt en het wel heel erg naar zijn zin heeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grammofoonplaat? Waarom zit ze zich op momenten als deze in godsnaam bezig te houden met een grammofoonplaat, vroeg hij zich af. Tijd om haar gedachten even te focussen dacht hij waarna hij haar met een strategisch geplaatste lik tot een gilletje wist te brengen. Hij moest grijnzend, toen ze probeerde om van onder hem te wurmen. Snel staakte hij dat plannetje, door haar met zijn twee armen tegen het bed te pinnen. Net wilde hij haar op een uitdagend toontje vragen of ze nog ergens heen wou, toen ze besloot dat het genoeg was geweest. Haar vingers gleden traag en koel in zijn broek en kriebelden zijn mannelijkheid plagerig, waardoor hij een rush van opwinding door zijn lijf voelde snijden. Ga door, ga door, wilde hij smeken. 'Nog steeds niet van plan om me te laten gaan?' Bij wijze van antwoord, vouwde hij zijn arm aan de kant, liet zich op zijn rug vallen en trok de roodharige schone bovenop zich. Meteen zoende hij haar opnieuw en beet zacht op haar onderlip terwijl hij zijn duim speels rond haar tepel liet dwalen. Haar lichaam tegen het zijne wond hem op, en hij merkte dat zijn vriend daar beneden er net zo over dacht. Niet alleen de lust maakte hem helemaal gek van verlangen, ook de alcohol droeg zijn steentje bij. De hormonen in zijn lichaam leken wel twee keer het effect te hebben, doordat de vodka het overnam overnam. Hijgend richtte Lew zijn borstkas op,om haar borsten met zijn lippen te verkennen en zijn handen brutaal via haar rug tot op haar welgevormde kont te laten glijden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh da's waar ook, 't is mijn beurt :Y).

    Odile - Goede vampier.

    Ineens draait hij ons om en trekt me compleet moeiteloos op zich. Ik vang zijn geur op en net als mijn benen zich aan weerszijden van zijn taille bevinden wat een ongelofelijk puur gevoel van lust door mijn lichaam jaagt. Oh god Lewis, je weet niet wat je met me doet. Alsof hij mijn gedachten raadt, drukt hij zijn zachte lippen weer op de mijne en bijt vervolgens op mijn onderlip. Mijn lichaam trilt van de opwinding in combinatie met de alcohol. Ik voel zijn handen over mijn lijf glijden waardoor ik de ogen sluit en begin te hijgen.
    'Lewis,' smeek ik hees als ik zijn lippen vervolgens op mijn borst voel. Lew zijn ontwaakte opwinding schuurt tegen de binnenkant van mijn dij, waardoor ik onwillekeurig begin te grijnzen. Laat ik daar eens wat aan gaan doen, bedenk ik me grijnzend. A
    ls ik kans zie om tussen zijn gelukzalige strelingen en zoentjes door bij zijn gladde en gespierde borst te komen, maak ik daar dankbaar gebruik van en stort me als een bezetene op het heerlijke gebied wat ik het mijne kan noemen. Ik geef hem een lange lik van zijn borst tot aan zijn navel. Even kijk ik uitdagend omhoog, waarna ik mijn hand opnieuw naar zijn geslacht laat glijden. Lewis' lichaam reageert onmiddellijk op de aanrakingen.
    'Het is nog niet voorbij, liefje,' fluister ik uitdagend. Met de grootste voorzichtigheid laat ik mijn tong over zijn meest gevoelige deel glippen terwijl mijn handen over zijn benen glijden. Zijn lichaam reageert ruwer op de aanrakingen dan ik had gedacht. Verrast kijk ik op en zie dat Lew in een trance terecht is gekomen. Gauw ga ik weer door met waar ik mee bezig was. Ik voel mijn eigen lust een enorme hoogte bereiken, als een gekooid dier dat bevrijd moet worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik blijf die stukken mooi beschreven vinden. een beetje boven mijn leeftijd maar ach(A)

    lol, dat is waar het om draait ^^

    Odile slaagde er opnieuw in om zijn aanrakingen te doorbreken en zelf te touwtjes in handen te nemen, wat hem mateloos amuseerde. Zijn glimlach verdween echter snel toen hij haar handen nog een keer rond zijn geslacht voelde krullen. Een trillende zucht ontsnapte uit zijn mond en net op het moment dat hij hoopte dat ze daar niet mee op zou houden, besloot ze om het een stapje hoger te brengen. 'Het is nog niet voorbij, liefje.' Toen hij haar tong voelde glijden, sperden zijn ogen zich kort open, maar sloten zich dan vol genot. 'Odile...' kreunde hij, zijn ademhaling zichtbaar versnellend. Even hield ze op, kreeg blijkbaar wat ze verwachtte en ging toen door, waardoor hij verviel in een reeks geluiden die in hielden tussen een genietend zucht en een smekende kreun. Niemand had hem deze sensatie ooit gegeven. Hij had meisjes wel eens geplezierd met zijn lippen, maar het ook van hen vragen was nooit in hem opgekomen. Dit was volledig nieuw voor hem, waardoor Lew moeite had met zichzelf te controleren. De alcohol maakte het daar zeker niet makkelijker op. Opnieuw kreunde hij luid, en onderdrukte de neiging om zijn handen in haar haren te vlechten. 'Alsjeblieft-' Dat vond ze leuk, wist hij, hem onderwerpen naar haar wil, maar het kon hem niet schelen. Zolang ze niet ophield, zou hij zeggen wat ze wilde. 'Odile...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hihi, indeed :$.

    Odile - Goede vampier.

    Tot mijn verbazing reageert Lew's lichaam veel heftiger op de aanrakingen dan ik heb gedacht en ik moet daardoor oppassen dat hij me niet onbedoeld zeer doet. Hij is compleet in zijn eigen wereld verzonken en ik weet dat hij niet vrolijk zou worden als ik hem daar nu uit haal. Waarom zou ik überhaupt willen? Ik geniet ervan als hij mijn naam noemt en me smeekt niet op te houden. Geniet er maar van, liefje.
    Zijn handen krullen zich om mijn hals heen en strelen mijn schouders. Ik weet dat hij zich nu inhoudt, uit angst me pijn te doen. Heel kort kijk ik omhoog om zijn gezicht te zien, waarna ik weer verder ga met waar ik mee bezig was. Het zal niet lang duren voor hij zijn hoogtepunt bereikt, merk ik met een innerlijke grijns. Dan aarzel ik even. Wat dan? Door de alcohol ben ik niet in staat erg helder te denken, maar toch word ik er licht nerveus van. Lewis merkt dat ik ben opgehouden en kijkt even vragend naar beneden. Wonder boven wonder weet ik mijn aarzeling om te buigen naar een stoute grijns en mompel iets in de richting van 'meneertje ongeduld,' waarna ik weer verder ga. Ik kras met mijn nagels langs de binnenkant van zijn dijbenen, wat hem letterlijk doet rillen. Zijn kreunen worden harder en ik heb er nu lichtelijk spijt van dat ik die grammafoonplaat niet heb opgezet. Niet aan denken. Ik aai met mijn handen over zijn buik, pak kort zijn hand beet en laat ze vervolgens weer afdalen naar zijn dijbenen. En ineens begint zijn lichaam te schokken, waarna ik gauw afstand neem en grijnzend naar Lew's gezicht kijk en de haren die zoals altijd alle kanten uit pieken.
    'Daar heb je van genoten, hè?' fluister ik in zijn oor, terwijl een krul over zijn hals kriebelt. Hij moet nog bijkomen. Ik aai voorzichtig een paar lokken uit zijn gezicht. 'Nu is het mijn beurt. Doe met me wat je altijd al met een vrouw had willen doen, maar het haar nooit had durven vragen. Ik wil je naam schreeuwen. Toon geen genade.' Het is deels de alcohol die spreekt. Ik weet niet wat me bezielt, maar de lust maakt me compleet gek en ik vraag me af in hoeverre Lewis dat door heeft. Heel voorzichtig kus ik hem in zijn hals, vlak onder zijn oor. Mijn hand glijdt via zijn borst naar zijn schouder.
    'Wat is je verborgen fantasie, Lewis?'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 11:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, jee, wat moet ik nu verzinnen...x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.