• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Met het snoer ;D

    Ooh, op die manier :'D
    Ik zag het al zo heel droog voor me, dat Lew die lavalamp beetpakte en er overheen stapte en hem toen over zijn hoofd tilde en er weer over heen stapte enzovoort :'D Maakte de slappe lach nog erger

    Vluuv schreef:
    (...)
    Ooh, op die manier :'D
    Ik zag het al zo heel droog voor me, dat Lew die lavalamp beetpakte en er overheen stapte en hem toen over zijn hoofd tilde en er weer over heen stapte enzovoort :'D Maakte de slappe lach nog erger

    Lol x'D Dan heeft hij vast langere armen dan ik in gedachten had x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Lol x'D Dan heeft hij vast langere armen dan ik in gedachten had x'D

    Waah, nee, niet op die manier, maar dat hij zeg maar bukte om er over heen te stappen :'D Haha, wtf, Lew met armen van een paar meter lang x)

    Vluuv schreef:
    (...)
    Waah, nee, niet op die manier, maar dat hij zeg maar bukte om er over heen te stappen :'D Haha, wtf, Lew met armen van een paar meter lang x)

    Riiiight, makes more sense...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Admitted, slecht gelukte Yue maar ja.. dit is wel een soort idee van haar wat ik heb :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    De tekeningen staan er in trouwens ;D

    Wut? Dan ga ik een betere Yue maken D:. Lololo

    Oh, wait, maar nu is Odile de enige met een fatsoenlijk uitgewerkte versie XD. En tbh heb ik weinig zin om voor alle karakters minimaal vijf uur aan het tekenen te zitten x'D.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zag altijd Malese Jow achtig iets bij Yue ;D

    En ik vind die pluk haar echt schattig ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    C18 schreef:
    (...)
    Wut? Dan ga ik een betere Yue maken D:. Lololo

    x'DDDD Feel free to do so, maar ik vind deze ook leuk ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aw, ik vind haar er lief uitzien c:
    Ook best wel wat ik in gedachten had, en die pluk maakt het af :'D
    En die Malese Jow heeft wel bepaalde foto's waarop ze wat op mijn beeld van Yue lijkt, maar toch zijn haar gelaatstrekken wat anders :')

    En dat Odile de enige goed uitgewerkte is maakt niet uit toch, ik vind die schetsen juist wel leuk omdat ze er zo "schetserig" uit zien :')

    Vluuv schreef:
    Aw, ik vind haar er lief uitzien c:
    Ook best wel wat ik in gedachten had, en die pluk maakt het af :'D
    En die Malese Jow heeft wel bepaalde foto's waarop ze wat op mijn beeld van Yue lijkt, maar toch zijn haar gelaatstrekken wat anders :')

    En dat Odile de enige goed uitgewerkte is maakt niet uit toch, ik vind die schetsen juist wel leuk omdat ze er zo "schetserig" uit zien :')

    Dat gebeurt wel eens met schetsen dat ze er schetserig uit zien c:

    lol, je hoeft die tekeningen trouwens echt niet uit te werken hoor ;D Ik vind 't al geweldig dat je ze zo wilde maken ;D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:24 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Dat gebeurt wel eens met schetsen dat ze er schetserig uit zien c:

    lol, je hoeft die tekeningen trouwens echt niet uit te werken hoor ;D Ik vind 't al geweldig dat je ze zou wilde maken ;D

    Pfft, nu lach ik weer :'D
    Nee, inderdaad, superbedankt dat je ze hebt gemaakt ^-^


    De iets minder crappy versie, of althans een poging toe.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:


    De iets minder crappy versie, of althans een poging toe.

    Thank you so much ^-^ Ik vind ze beiden echt super leuk c:
    Complimenten voor je tekenskills trouwens :3

    Ik blijf trouwens maar lachen om Lewis, geen idee waarom :'D Volgens mij is 't 't haar :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    lol x'D Ik denk dat 't zijn blik is... Zo van 'How you doin''


    Frankly my dear, I don't give a damn.