NOES, ik had al die oude topics doorgespit op zoek naar de andere tekening van Odile, bleek dat de link niet meer werkte 
En hier tussendoor even een korte post
Yue
Als ik Odile naar buiten hoor komen haal ik opgelucht adem. Het is weer voorbij, voor nu. Als ik de stoffer en blik heb gevonden loop ik terug en zie nog net Odile de kelder uitlopen. Ik ga er van uit dat er niets ergs aan de hand is omdat Lew nog steeds rustig in de slaapkamer half onder de dekens ligt, in zijn nakie. Ongemakkelijk duw ik de deur iets dicht, zodat hij wat privacy heeft en zich om kan kleden. Daarna zak ik op mijn hurken en veeg met de borstel de glasscherven van het versleten tapijt op het blik. Vlug loop ik terug naar de keuken en giet de splinters van het gevallen glas in de prullenbak. Daarna neem ik het aanrecht af met een doekje, en blijf even tevreden staan kijken naar het resultaat. Mijn déjà vu moment van net blijft door mijn hoofd spoken, maar ik besluit het te negeren.
Savoy
"Doe je dat vaker, mensen ineens laten schrikken?" Ik haal mijn schouders op, draai me om en ga op de rugleuning van de bank zitten. "Nah, meestal speel ik niet met mijn eten, nee. Of in ieder geval, niet op die manier.” Ik grijns naar de jongen en zijn bloed, maar Odile komt naar buiten en bederft mijn pret. “Afijn, hoe het ook zij, ik ga proberen eten te regelen voor de mensen onder ons en bloed voor de vampiers. Dus Savoy, ik zou het op prijs stellen dat je hem laat leven.”Chagrijnig mompel ik wat, al ben ik niet echt boos. Bloed uit een zakje heb ik net zo lief als het bloed van de jongen hier, en bovendien zal dat me een stuk minder problemen opleveren. Omdat ik het echter niet zie zitten me weer terug te trekken in een van de slaapkamers blijf ik op de rugleuning van de bank zitten. “Dus.” zeg ik, als het even stil blijft. “Je bent niet een grote prater, hm, of wel?”