• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odiles geluidjes stimuleerden hem steeds meer om verder te gaan. Hij hield op met haar bovenlichaam te liefkozen en concentreerde zich volledig op zijn handen. Het feit dat hij er in slaagde om haar zo in een trance te duwen, plezierde hem ten zeerste. Het wond hem op dat ze er zo van genoot, om nog niet te spreken van de manier waarop ze aan haar boeien rukte. Het maakte hem bloedgeil. Lew grinnikte geamuseerd en dreef zijn tempo een stukje op, zodat haar kreunen vinniger werden. Geduldig ging hij door met wat hij bezig was, tot hij haar niet lang daarna onder zijn handen voelde schokken. Een veelbetekenende glimlach speelde om zijn lippen terwijl hij een zachte zoen op haar lippen duwde. Nu was ze gevoelig, daar moest hij gebruik van maken. Daar aarzelde hij niet mee, waant meteen verplaatste zich tussen haar benen, duwde ze zacht open en pinde ze met zijn handen stevig tegen de matras. Zachtjes blies hij tegen haar gevoelige plekje aan, grinnikte opnieuw en begon haar dan traag met zijn lippen en tong te bewerken. Ondertussen hield hij haar benen liefdevol maar dwingen tegen de matras geduwd, en streelde met zijn duim de binnenkant van haar bovenbenen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    De aanrakingen van Lew brengen me in een totaal andere wereld. Ik voel een traantje van puur genot naar beneden glijden als de spanning in mijn lijf me naar een compleet nieuwe hoogte brengt.
    'Oh Lewis, laat me gaan, laat me gaan' smeek ik hem, maar er komt geen gehoor. Opnieuw doe ik een poging me los te maken om hem naar me toe te trekken, maar elke poging is vergeefs. Dus besluit ik het gevecht gauw te staken en me te focussen op zijn hemelse aanrakingen. De spanning in mijn lijf is ondragelijk en doet me ongecontroleerd rillen en kronkelen van geluk. 'Lewis, ah.. hmm.' Mijn schelle piepjes veranderen in kreunen die met de seconde zwaarder worden. Ik verlies mezelf compleet in een andere wereld en een gelukzalige explosie drijft me over de rand. Ik grijp me aan de spijlen van het bed vast als mijn lichaam begint te schokken en zich bevrijdt van alle spanning.
    Nog nahijgend van de spanning, probeer ik weer vat te krijgen op de wereld. Wat doet hij met me? Hij maakt me helemaal gek. Ik wil hem vasthouden, waarom maakt hij me niet los?
    Mijn lichaam is zo zwak geworden van alle opwinding dat ik nauwelijks in staat ben hem toe te spreken.
    'Kus me..' fluister ik dan hijgend. Deze keer luistert hij wel en niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik vang zijn heerlijke geur op, wat rillingen over mijn lijf jaagt. 'Alsjeblieft. Maak me los, ik wil je vasth- wat doe je? Oh god, Lewis..'
    Ik krijg de kans nog niet om op adem te komen, tot Lew me met perfect geplaatste zoentjes en likjes geen andere keuze geeft om alles hijgend en met gesloten ogen te ondergaan. 'Maak me los, ik wil je. Ik hou dit niet meer vol. Lewis.. alsjeblieft, je maakt me gek. Ah!' Met een brutaal beetje legt hij me het zwijgen op, voor zover het kan met de kreunen die almaar heftiger worden. De vergeefse poging om me in te houden en de rest van de kamer niks te laten merken, wordt weggevaagd door zijn mond en lippen.
    Wat doet hij in godsnaam met mijn lichaam? Oh god, wat wil ik hem nu. Maak me los! Wat een eis had moeten zijn om me te bevrijden, is in werkelijkheid niet veel meer dan een klein smekend piepje. Ik ben veel te uitgeput om mijn lijf een tweede keer die spanning te laten opbouwen, maar wat Lewis met me doet, heb ik geen keus meer, geen andere keus dan om te hijgen en kreunen en alles lijdzaam te ondergaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zijn hand dwaalde plagend langs haar bil, over de beginnende ronding van haar achterwerk, terwijl hij verder ging met wat hij bezig was. Haar smeken om haar los te laten, negeerde hij compleet en bestrafte hij zelfs kort met een liefdevol beetje.
    Zijn werk was bijna ondragelijk voor haar lichaam dat niet de kans had gekregen om na de eerste ronde te kalmeren, maar dat plezierde hem alleen maar meer. Je bent van mij, schatje, dacht hij, inwendig grijzend. Laat 't maar horen. Alles had het gewenste effect, wat hem een soort euforie bezorgde, wat hem daarna alleen maar stimuleerde om het steeds een niveautje hoger te brengen en haar opnieuw over het hek te duwen. Geduldig ging hij verder, steeds dwingender, steeds intenser, tot haar kreunen amper ademruimte lieten. Het maakte hem geil, en hij voelde dat haar lichaam ervoor zorgde dat hij opnieuw hard werd. Onwillekeurig liet hij zelf een kreuntje ontsnappen. Kort likte hij speels langs haar lies, aaide zijn handen opnieuw langs de achterkant van haar benen en richtte zich dan opnieuw naar zijn doel. Kom maar, schatje, dacht hij. Kom maar, zodat ik je echt kan pakken. Even schrok hij van zijn gedachten, herstelde zich dan en krulde zijn lippen om in een grijns. Russen en hun vodka ook...

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:25 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    We moeten de korte inleiding van de intropost eens veranderen, aangezien er van dat plot weinig overblijft... Iemand suggesties, dan pas ik 'm aan ;D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:25 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eeeeuuuh.
    Oké, ik lul wel effekes wat:

    Het verhaal:

    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier uit het verleden van één van de bewoners besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: het leven en de vrijheid van die vampier, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    /Couldn't come up with something better, maar het is in elk geval iets x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de nieuwe inleiding wel leuk, ookal ken ik het vorige plot niet eens

    C18 schreef:
    Eeeeuuuh.
    Oké, ik lul wel effekes wat:

    Het verhaal:

    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier uit het verleden van één van de bewoners besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: het leven en de vrijheid van die vampier, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    /Couldn't come up with something better, maar het is in elk geval iets x'D.


    Aah, die is goed :3 Vat het allemaal mooi samen en ook op een leuke manier ^-^

    Ok, cool, ik ga de beginpost een beetje pimpen dan ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Done c: Heb hier en daar iets aangepast.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Right, we moeten eens wat regels afspreken of zo. Iemand suggesties?

    Ik vind dat we 'lange posts' er zeker bij moeten zetten, ik word persoonlijk horendol van die RPG's met posts van twee zinnetjes.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voor langere Posts: ik doe mijn best maar dat lukt niet altijd.

    @ Inkheart, ik vind dat je het relatief goed doet. Met lange post bedoel ik trouwens ook geen 1000-words posts, gewoon niet van die posts die uit twee zinnetjes -of zelfs één in sommige gevallen- bestaan c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Right, we moeten eens wat regels afspreken of zo. Iemand suggesties?

    Ik vind dat we 'lange posts' er zeker bij moeten zetten, ik word persoonlijk horendol van die RPG's met posts van twee zinnetjes.

    LOL sowieso :'D. Dan vraag je je af hoe het komt dat die RPG's zo ver zijn. Werp je er een blik op.
    Oh ja. Why doesn't it surprise me.
    Butyeah, inderdaad gelieve meer dan twee regels te schrijven.
    Fuuuuck, moet echt eens aan mijn schoolwerk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, Fjodor zelf mag er ook wel tussen wat rollen betreft :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb 'm er in gezet ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.