• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    "Oh, nee, het ging wel hoor." zeg ik tegen Quinten. Ik besluit de kleine keuken en woonkamer maar even wat op te ruimen, om iets voor handen te hebben. Ook vanuit de slaapkamer komt nu muziek, en het gekreun en gehijg is een stuk minder goed te horen dan eerst. Ik pak de lege bekers en flessen van de vloer en tafel in de woonkamer. In de keuken zet ik de flessen in een van de kastjes en spoel de glazen om. Terwijl ik ze afdroog met een doek leun ik tegen het aanrecht aan en kijk de woonkamer in. Ik verstijf als ik plots overspoeld word door een sterk gevoel van déjà vu. Voor een kort moment herinner ik me iemands lach, en een glas dat op de grond kapot valt. Nog een paar seconden blijf ik roerloos staan, overdonderd door de plotselinge herinnering en het gevoel van herkenning. Ik voel een rilling over mijn rug lopen en kom weer uit mijn trance. Ik slik en wil verder gaan met afdrogen maar merk dan dat ik het glas dat ik vast had daadwerkelijk heb laten vallen. Nog even blijf ik onthutst en besluiteloos staan, dan leg ik de afdroog doek op het aanrecht en ga op zoek naar een stoffer en blik om de scherven op te ruimen.

    Savoy
    Nadat ik me heb afgedroogd en in een set schone kleren heb gehesen, waar ik de labeltjes nog van moest af trekken, droog ik mijn haar af. Met mijn vingers kam ik de ergste klitten weg, maar aangezien ik geen borstel of kam bij de hand heb en mijn haar nu ook weer niet mijn grootste zorg is laat ik het daar bij. Ik hang de vochtige handdoek die ik heb gebruikt over de verwarming heen en loop de badkamer uit. Op de bank zit nog steeds de mensenjongen verdrietig voor zich uit te staren. Ik stap op hem af en leun met mijn handen op de rugleuning naast hem. "Hé. Niet zo verdrietig kijken. Geniet van het feit dat je hart nog steeds kan breken." Ik grijns naar hem, en vang onwillekeurig zijn geur op waardoor mijn hoektanden meteen te voorschijn schieten. "Wie weet dat je er later nog naar terug zult verlangen."

    Quinten
    Het lijkt beter met Yue te gaan en ze begint op te ruimen. Doordat ze de muziek best hard heeft gezet hoor ik niet echt dat ze iets laat vallen. Ik schrik uit mijn gedachten als ik een stem langs me hoor. Als ik omkijk zie ik de laatste vampier, Savoy of zoiets. 'Wat jij je misschien niet meer goed kan voorstellen kan voor mij nog wel belangrijk zijn,' zeg ik somber. Wat moet die gast van me? Ja mijn bloed, maar dat willen ze allemaal wel een keer. Als ik niet uitkijk zitten zijn tanden dadelijk in mijn hals. Ik schuif een stukje op zodat zijn hoofd iets verder weg is. 'Doe je dat vaker, mensen ineens laten schrikken?' ik leg de nadruk op het woord mensen. Ik snap nog steeds niet dat hij überhaupt tegen me praat, hij lijkt me nog niet het type om eens gezellig een gesprek aan te knopen met iemand die net zo goed je voedsel kan zijn. Hij lijkt me eigenlijk niet iemand die gezellig een gesprek aan knoopt met wie dan ook. Toen ik hier binnen kwam had ik tenminste nog steun van twee andere mensen, maar nu ben ik alleen. Ik had ook weg kunnen zijn, dat weet ik. Vanaf het moment dat ik hier alleen ben, maak ik standaard al een onderscheid tussen mensen en vampiers.

    Oh bah ><.

    Odile - Goede vampier.

    Ik glimlach wat scheef en laat op mijn beurt mijn vingers over zijn rug glijden, aai zacht langs de donzige rugharen.
    'Ik heb misschien een ziek vermogen om te oordelen, maar ik weet dat hij er in hun handen een stuk minder genadig van af was gekomen. Misschien.. misschien zouden ze zelfs een vampier van hem hebben gemaakt. Ik zal het nooit weten.' Ik merk dat hij inmiddels is opgehouden met mijn rug te strelen, wat ik jammer vind. Toch vind ik het prettig hem bij me te hebben.
    'We hebben weinig tijd meer. Ik moet actie ondernemen. Ik weet een plek waar ik de meeste kans heb in contact te komen met leden van de Jonah-clan en hoe ik daar kan komen, maar het blijft riskant. Hij zal ons nooit samen laten gaan, maar als ik met hem meega bij wijze van een etentje, dan zal wellicht lukken dat tenminste ik hieruit kan komen. Ik heb het over het vampierencafe. Elke grote stad heeft er eentje en ik ben ervan overtuigd dat er hier ook een is te vinden. Hij moet me erheen brengen. Ik weet nog niet hoe, maar ik zal erachter komen of de Jonah-clan hier actief is. Iets zegt me dat het niet anders kan. Ze proberen elkaar al eeuwen uit te moorden.' Ik pers de lippen op elkaar. Een etentje met Fjodor. De laatste keer dat ik daarin verzeilde, liep dat niet goed af. De rillingen lopen nog steeds over mijn rug als ik terugdenk aan het moment dat hij me kuste.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij jou lijkt het erger though D: Was jouw hele opleiding niet gebaseerd op computers en stuff ? Als we Jonah trouwens ooit hier in gaan brengen, wil ik hem wel even spelen, ik heb een gast in mijn kop en hij is gay, wat het eigenlijk echt awesome maakt (A).

    Lew hoorde haar verhaal aan en knikte dan. 'Dat is goed. Probeer anders gewoon uit te vissen of Jonah hier in de buurt is, dan ontsnappen we op de dag van het huwelijk met zijn allen...' Hij zweeg kort en besefte dat ze hun plan nog moesten uitleggen aan Quinten, Yue en Savoy. Dat leek zo wel handig. En dan moesten ze iedereen nog mee krijgen. De zwakke schakel was het moment waarop ze werden vervoerd naar de plaats waar het huwelijk plaats zou vinden. Fjodor zou er niet bij zijn omdat die zichzelf klaar moest maken voor het huwelijk dat hij had afgedwongen. Als ze geluk hadden vond Fjodor hen zo onbelangrijk dat hij één of ander onbenullig vampiertje stuurde dat ze met Savoys gave af konden leiden. Lews lip trilde even bij de gedachte wat er allemaal mis kon gaan, en wenste dat die prick zijn aansteker niet had afgepakt, zodat hij een sigaret op kon steken. 'Wat doen we als Jonah hier niet is...?' Hij durfde de vraag amper te stellen. Al hun hoop was volledig gefixeerd op één man, waarvan ze niet eens zeker wisten of hij hen wel wilde helpen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh tuurlijk, feel free to play Jonah! 8].
    En ja, da's inderdaad zo'n beetje wat de opleiding inhoudt :'D. Ik zal even een voorbeeldje geven van de dingen die we moeten doen, om 't wat te verduidelijken.


    Een terrain maken in unity3d, een game engine. Nu is het terrein wat deze gast heeft gemaakt vele malen beter dan het mijne, maar het is dan ook de allereerste keer dat ik het programma gebruik :Y).

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat doet me denken aan de Sims ;x
    Wel awesome als je zoiets kan maken oô Is dat dan met codes enzo ?

    Ik zal Jonah dan trouwens vrijdag ofwel volgende week dinsdag posten c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wow, gaaf :0 Dat lijkt me echt stoer om te leren ^-^
    Kun je ons niet wat screenshots laten zien als je klaar bent? :3
    En Jonah die gay is lijkt me geniaal :'D

    Maybe komt hij wel achter Savoy aan (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik had trouwens iemand die wilde joinen in mijn GB c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waah, hoe prachtig zou dat zijn? :'D
    Dan krijgen we hetzelfde verhaal maar dan: Ik help jullie alleen met Fjodor verslaan als hij met me trouwt! :p
    Oeh, een mogelijke joiner :3 Laat maar komen, zou ik zeggen c:

    lol x'D Savoy is daar echt te droog voor. Hij zo: 'Dude. No.' Zie ik zo al voor me c:
    Ik weet 't , had haar een berichtje gestuurd dat ze hier maar wat moest posten c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, precies :'D Ik zag meteen deze voor me bij dat "Dude. No.":



    Ik ben benieuwd of en als wat ze zal joinen :3

    lol x'D Hoe ziet Savoy er eigenlijk uit ;x Ben ik al compleet vergeten ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ook, to be honest :0 Ik had hem van iemand anders overgenomen, volgens mij was hij blank of Aziatisch, wat ik altijd vermoed door zijn naam, maar idk. Hij had in ieder geval een slank, atletisch postuur, niet heel breed en groot, gewoon vrij average. En zijn haar was zwart, sluik en stijl en hing tot op zijn schouders. Maar inmiddels is het denk ik wel iets langer :p

    Geef hem dan een nieuw uiterlijk c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.