• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik stel me Quinten altijd Alex Evans-y voor eigenlijk ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik stel me Quinten altijd Alex Evans-y voor eigenlijk ;x

    ik ga even zoeken

    Vluuv schreef:
    (...)
    Oké, dat vat ik op als compliment van C17 is professioneel getekend :'D
    Het was de bedoeling dat het Savoy was, maar het lijkt meer op een retarded bezeten kind ofzo *-*
    Haha, ik vind tekenen met tablet gewoon moeilijk, met potlood gaat veel preciezer :')

    Betekent het zoiets als "Niemand kan je zeggen waar de goeden en de slechten zijn"? Dat is wel een mooie zin c: Wat voor kunstwerk heb je er van gemaakt?

    *wie ipv waar, maar de rest klopt :].
    Eh, dat moet ik nog maken, zit kinda vast in die opdracht :s. Ik ga Quinten eens schetsen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Hier kreeg ik ook de slappe lach door x'D Vooral door zijn haar eigenlijk x'D


    Haha, elke keer als ik er voor bij scroll schiet ik weer in de slappe lach :'D Het is echt zo'n wtf plaatje x)

    Wow, die van Odile is nice :0 Het haar en de schaduwen in haar gezicht enzo zijn mooi ^-^ Ik meen dat je ook een keer eerder een schets had laten zien, maar dan zwart wit, die was ook echt mooi :0

    Vluuv schreef:
    (...)

    Haha, elke keer als ik er voor bij scroll schiet ik weer in de slappe lach :'D Het is echt zo'n wtf plaatje x)

    Wow, die van Odile is nice :0 Het haar en de schaduwen in haar gezicht enzo zijn mooi ^-^ Ik meen dat je ook een keer eerder een schets had laten zien, maar dan zwart wit, die was ook echt mooi :0

    Het is ook een ontzettend droog plaatje x'D En ik vind 'm nog steeds grappig...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Kind hoe kan jij zo tekenen op de computer oô Ik kan amper een rechte lijn trekken met Paint x'D

    Tablet, dit soort dingen kun je wel vergeten met een muis x'D. Tekenen met een muis is echt hatelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    Kind hoe kan jij zo tekenen op de computer oô Ik kan amper een rechte lijn trekken met Paint x'D

    Haha, dit heb ik dus ook :')
    En ik ben benieuwd naar de schets voor Quinten :3

    Alex Evans is nog niet zo slecht, in mijn gedachte had hij alleen wat korter haar.

    Vluuv schreef:
    (...)
    Haha, dit heb ik dus ook :')
    En ik ben benieuwd naar de schets voor Quinten :3

    Eigenlijk doet jouw tekening me een beetje denken aan deze ventjes (A) Wat echt hilarisch is btw x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Eigenlijk doet jouw tekening me een beetje denken aan deze ventjes (A) Wat echt hilarisch is btw x'D


    Hahaha, een beetje wel, alleen dan met haar :'D En ik lach me altijd rot om die poppetjes, vooral die ene rechtsonder :'D

    Ik schoot net weer echt keihard in de lach en als ik dat heb begin ik altijd super lame met mijn handen te wapperen en te klappen en toen bedacht ik me hoe ik er uit zag en toen moest ik nog harder lachen :')

    Vluuv schreef:
    (...)
    Hahaha, een beetje wel, alleen dan met haar :'D En ik lach me altijd rot om die poppetjes, vooral die ene rechtsonder :'D

    Ik schoot net weer echt keihard in de lach en als ik dat heb begin ik altijd super lame met mijn handen te wapperen en te klappen en toen bedacht ik me hoe ik er uit zag en toen moest ik nog harder lachen :')

    lol jaaah x'D Dat heb je met slappe lach, op den duur is alles hilarisch x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol Quint :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    lol jaaah x'D Dat heb je met slappe lach, op den duur is alles hilarisch x'D


    Uh-huh, zo herkenbaar :') Ik voel me altijd zo pathetic als ik alleen op mijn kamer zit en me dood lach om iets dat helemaal niet grappig is :')
    Laatst moest ik ook echt een hele tijd lachen omdat ik een liedje luisterde dat best oké begon, maar toen begon die man te zingen en hij had echt zo'n hele drogekloterige stem dus toen lachte ik me kapot :') Nu zit die melodie alleen wel constant in m'n hoofd 0-0

    En aw, Quinten ziet er vet lief uit op jouw tekening c:

    O.O

    How is that even possible in such short notice^...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    C18 schreef:
    Lol Quint :'D.


    nice. Ik zou het zelf eigenlijk niet weten hoe hij eruit ziet.