• Even een abootje, en de personen lijst is bijgewerkt(Y)

Do it scared, but do it anyway.

en die gast hangt nu in Quintens net te hijgen?? :S

Inkheart schreef:
    en die gast hangt nu in Quintens net te hijgen?? :S

Nah, echte Savoy ziet er wel iets minder frightening uit c:
    Ik luister nu Personal Jesus van Depeche Mode, best wel vet nummer :3

Cumberbatch schreef:
    Lol echt ? x'D Ik had hem altijd heel smal en lenig in mijn kop. En ook een Aziaat. Zoiets, maar dat een iets spitser gezicht.

Ja, dat past er beter bij :'D
    Het gezicht van jouw gast met het haar van mijn gast c:
    Want qua postuur en lippen en eigenlijk alles aan mijn gast lijkt hij er totaal niet op x)

gelukkig is de echte Savoy minder frightening. dat plaatke van Cumberbatch is wel leuk

Ik zag hem altijd zo voor me. Lame schets, maar 't vat een beetje het idee samen:

No growth of the heart is ever a waste

Vluuv schreef:
    (...)
    Nah, echte Savoy ziet er wel iets minder frightening uit c:
    Ik luister nu Personal Jesus van Depeche Mode, best wel vet nummer :3

Die is echt zooo vaak gecovered, maar echt een supervet nummer :Y).
    Probeer ook Blasphemouw Rumours eens, had ik voor een audiomoodboard voor school gebruikt, sindsdien is m'n klasgenoot d'r helemaal gek van :'D. Ze hebben dat heerlijke 80's synthgeluid, prachtig *.* Me gusta the 80's.

Ah, die is ook goed! :3 Heb je die zelf geschetst? :p
    Trouwens, nu we het toch hebben over hoe iedereen er uit ziet, hoe zien jullie Lew eigenlijk voor je? :'D

\

[ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:10 ]

C18 schreef:
    (...)
    Die is echt zooo vaak gecovered, maar echt een supervet nummer :Y).
    Probeer ook Blasphemouw Rumours eens, had ik voor een audiomoodboard voor school gebruikt, sindsdien is m'n klasgenoot d'r helemaal gek van :'D. Ze hebben dat heerlijke 80's synthgeluid, prachtig *.* Me gusta the 80's.

Ja, ze klinken echt goed :3 Ik luisterde net ook I feel you, die klonk ook wel gaaf. Blasphemous Rumours klinkt stoer, ten minste, wat ik tot nu toe gehoord heb :')
    Ik heb trouwens ook echt al weken Labyrinth van Oomph in mijn hoofd omdat ik nieuwsgierig was waar jouw signature vandaan kwam :p

ik heb eigenlijk geen voorbeeld van hoe de personen eruit zien

Wat voor tablet+tekenprogramma heb jij dan? :0
    Ik heb zo'n hele goedkope van Wacom en die werkt niet prettig :c Eerst had ik er wel een programma bij, maar dat heb ik per ongeluk verwijderd en kan ik nu nergens meer downloaden, en met paint kom ik voor Savoy niet veel verder dan dit:

Oke, hij is half zo vercrackt omdat ik de slappe lach kreeg door z'n haar, maar ook gewoon omdat Paint een slecht tekenprogramma is D:

O my god, dit is zielig, ik krijg de slappe lach door m'n eigen tekening :'D

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:28 ]

LOL. Lewis.
    @ Vluuv: Vet nummer he 8D. Ik gebruik een andere zin uit de tekst voor een schoolopdracht, met dat nummer heb ik ook diezelfde klasgenoot aangestoken x'D.

C18 schreef:

LOL. Lewis.
    @ Vluuv: Vet nummer he 8D. Ik gebruik een andere zin uit de tekst voor een schoolopdracht, met dat nummer heb ik ook diezelfde klasgenoot aangestoken x'D.

Waah, die is ook al mooi! Ik zag me Lew ook altijd voor met een trenchcoat, somehow. En qua haar en gezicht inderdaad zo.
    En ja, dat nummer is stoer :3 Voor wat voor opdrachten gebruik je dat dan eigenlijk? Gewoon als inspiratie voor een tekening of voor iets anders?

HAHA omfg hij lijkt op C17 uit Dragonball Z x'DD. LOLOLOL. Dat is Savoy, toch?

We hebben een opdracht waarbij we een voorwerp moeten maken op basis van een stuk tekst, en ik heb een deel van die tekst van Labyrinth gekozen :]. Keiner kann dir sagen wer die Guten und die Bosen sind. Bosen is met twee puntjes, weet niet hoe ik dat moet doen op de mac -.-

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:32 ]

C18 schreef:
    HAHA omfg hij lijkt op C17 uit Dragonball Z x'DD. LOLOLOL. Dat is Savoy, toch?

Oké, dat vat ik op als compliment van C17 is professioneel getekend :'D
    Het was de bedoeling dat het Savoy was, maar het lijkt meer op een retarded bezeten kind ofzo *-*
    Haha, ik vind tekenen met tablet gewoon moeilijk, met potlood gaat veel preciezer :')

Betekent het zoiets als "Niemand kan je zeggen waar de goeden en de slechten zijn"? Dat is wel een mooie zin c: Wat voor kunstwerk heb je er van gemaakt?

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:34 ]