• Zo'n vijf/zes jaar geleden had ik ooit eens een boblijn, ik was toen zeven of acht jaartjes jong en kreeg te horen van één van de jongens op het schoolplein: 'Je lijkt net een jongen!'
    Nu ben ik inmiddels dertien jaartjes oud/jong heb haar tot vlak onder mijn schouders, kijk in de spiegel en het eerste wat me tebinnenschiet: 'Je lijkt net een jongen'

    Dat ik daar nog steeds mee zit is echt, weird. Ik heb wel vaker commetaar gehad, waarom juist deze me is bijgebleven is een raadsel :W
    Wie heeft hier ook altijd een handje in? Edit: Ik had het overigens over het overbodig commetaar onthouden :"D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:50 ]


    Let it come and let it be

    Ik niet.. Maar bij sommige staat een boblijn wel (:

    Had ik vroeger ook, haat aan klitten. Tot mn oor, ging mn haar.

    Nu is het gelukkig denk wel 2 a 3x zo lang. xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Had ik vroeger ook, haat aan klitten. Tot mn oor, ging mn haar.

    Nu is het gelukkig denk wel 2 a 3x zo lang. xD

    Bij mij kwam het nog tot halverwegen mijn nek, niet eens zo heel kort dus :'D


    Let it come and let it be

    Hmm, nee, geen last van gehad. Maar ik heb altijd al lang haar gehad.. Een vriendin van me [Stephanie] heeft wel kort haar en zij wordt wel eens Stephan genoemd vanwege haar kapsel. Ik weet dat ze het zich niet zo erg aantrekt, maar wel dat ze het ook vervelend vindt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    I know the feeling, ik heb dat echt constant.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik had fucking 4 jaar lang nog korter haar dan veel jongens. Damnn, ik zou dat nu écht niet meer willen..

    Je bent dan wel een hele verwijfde kerel die sprekend op een meisje lijk en die sexy is ;D


    Mweh ik kreeg alleen zulke dingen te horen omdat ik me broek nooit schoon kon houden ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb altijd al lang haar gehad :P Dat wil ik ook zo houden, want als ik het afknip schijnt het niet meer aan te groeien xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, gelukkig nog nooit last van gehad. Altijd al lang haar gehad(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had tot groep 5 haar tot mn oren. Echt té lelijk. Net zo'n bloempotkapsel. Dat was omdat mn moeder te lui was om eventuele klitten uit mijn haar te halen >.>
    Nu laat ik lekker mn haar groeien ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had haar tot ong mijn billen xD Me (H) long hair maar ik had een vriendin met een jongens koppie, stond dr super leuk!!! ze werd er wel eens mee gepest maar dan gaven we de pester een grote bek terug muahahaha
    Maar ja dat was basisschool xD


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Wandering schreef:
    Nee, gelukkig nog nooit last van gehad. Altijd al lang haar gehad(:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Midna schreef:
    Je bent dan wel een hele verwijfde kerel die sprekend op een meisje lijk en die sexy is ;D


    Mweh ik kreeg alleen zulke dingen te horen omdat ik me broek nooit schoon kon houden ;D

    You sweet thing (joehoe)


    Let it come and let it be

    Edit: Ik had het overigens over het overbodig commetaar onthouden :"D


    Let it come and let it be

    Ah, dat zal vast meegevallen hebben (:

    Ik had op de basisschool echt een paar jaar een rotklas, waar ik dus echt niet bijhoorde. Ze noemden me vaak lelijk, maar als ik nu in de oude fotoboeken kijk, vind ik dat echt nergens op slaan. Maar toch heb ik alsnog momenten waarbij ik dat soms met me meedraag, terwijl ik weet dat ik me er niet veel van moet aantrekken, zeker omdat het toen ook helemaal niet zo was (no_chears)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:51 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle