• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Laatste post

    LOL x'D, talk about spoilsports c: Typisch goeie, ouwe Fjodor. Perfecte timing, mate.

    Hoe was dat nu toch mogelijk? Waarom had elke klootzak in hun leven het er op voorzien hun prettige momentjes samen te verpesten. Eerst die Chase, dan deze dick weer. Wanneer hield het op? Lewis stond voor enkele seconden weer alleen in de douche, draaide dan de kraan dicht en sloeg een handdoek rond zijn middel. Zijn lust was volledig verdwenen, was omgeslagen in ergernis en woede. Zonder zich erg zorgvuldig af te drogen, schoot hij in zijn boxer en jeans en liep geïrriteerd de badkamer uit. Met een soepel gebaar wreef hij zijn natte haar uit zijn gezicht, zodat hij Fjodor kwaad aan kon staren. Hij had niet de ambitie om tegen de man te spreken, en dat was wederzijds, dus ging hij gewoon naast Odile staan, alsof hij 'MIJN' wilde zeggen. Fjodor trok er zich echter weinig van aan, en richtte zich tot Savoy. Waar wilde hij naartoe? Savoy tot één van zijn minions benoemen en hen via hem in het oog houden. Het zou alles behalve verwonderlijk zijn. Vooral omdat Savoy en Fjodor wel wat gemeen hadden. Hun asshole-zijn bijvoorbeeld. En hun geniepig gekonkel. Hun slechte karakter. Lewis kon een lage grom niet bedrukken. En dan moest die kloot ook nog haar getuige zijn? Daar was Odile het blijkbaar ook niet mee eens. 'Val dood,' Onwillekeurig moest hij grinniken. Het zou zijn beste dag niet zijn, wanneer Fjodor met Odile in het huwelijksbootje stapte. Erg romantisch zou het niet worden. Zijn blik verstrakte echter vlug, want Fjodor richtte zich nu tot Quinten. Dat kon gevaarlijk worden. Odile voelde het ook aan, en ging voor het mensenjong staan. De blonde man leek zijn spel wel amusant te vinden. Iedereen in deze kamer was op de één of andere manier waardevol (afgezien van Savoy misschien) en hij leek zich er heel sterk van bewust te zijn hoe hun gevoelens tegenover deze personen waren. Alsof hij hen wilde waarschuwen, hen wilde laten zien dat hij perfect wist waar hij hen kon raken als ze wat uitstaken. 'Afijn, het zijn mijn zaken niet. Ik laat Hester hier komen, als dat je gelukkig maakt, mijn lief.' Inderdaad, flikker maar een eind op, en laat haar hier, dacht Lewis tevreden, hoewel zijn gezichtsuitdrukking nog steeds op onheil stond. 'Prettige dag verder,' glipte er toch nog sarcastisch uit zijn mond. Hij kon wel op zijn tong bijten. Had hij zich niet voorgenomen om zich in te houden in Fjodors buurt? Was dit het waard, snauwde hij zichzelf geïrriteerd toe. Straks haalde die mafketel het in zijn hoofd om die kleerkast van een Zachar opnieuw op hem af te sturen. En die nam hem het avontuurtje met de deodorant zeker niet in dank af.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 7:47 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Even een abootje, en de personen lijst is bijgewerkt(Y)

    Jep, ik dacht: laat ik dat snel even updaten x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik moet ook nog een abo nemen


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Quinten
    Ik zie dat Yue mijn schetsboek pakt en erin begint te bladeren. Als laatste blijft ze hangen op de tekening van Aimée. Het is mijn best gelukte portret. als ik aan haat terug denk, denk ik aan de mooie dingen hier met haar.
    "Je kan goed tekenen, Quinten. Dit zijn mooie tekeningen." ik bloos een beetje en weet toch antwoord te geven ondanks de brok in mijn keel van de gedachten aan Aimée.
    "Dankja," een beter antwoord heb ik niet. Wat kun je ook zeggen. Ik trek mijn benen op de bank en leg mijn hoofd op mijn knie. Volgens mij hebben Lewis en Odlile het gezellig samen. Ik zit nog steeds met opgetrokken knieën op de bank als de blonde leider binnen komt. Odile komt in een badjas naar buiten, ze kijkt niet heel erg blij. Dat is nog maar zacht uitgedrukt als ze begint te praten. Ook Lewis komt uit de badkamer. Bijna bezittelijk gaat hij bij Odile staan, iets waar ik hem groot gelijk in geef. Het gesprek gaat voor mij te snel om het allemaal te begrijpen.
    'En kennelijk is deze jongeman wedergekeerd om ons te verblijden met zijn gezelschap. Wat dwaas.' ineens heeft Fjodor het tegen mij. Onheilspellend komt hij op me af gelopen. Snel stapt Odile er tussen. Ik weet niet wat er was gebeurt aks ze dat niet had gedaan, maar volgens mij weet zij, net zo goed als Lewis, wel wat er dan gebeurt was. Verstandig houd ik mijn mond tegen Fjodor. Als die gast wat te zeiken heeft op dat ik terug ben gekomen, mag hij dat fijn gaan doen. Ik ben ook weer blij als die blonde griezel vertrekt. Mijn leven is al niet het beste en hij hoeft het echt niet verder te benadrukken, dat doe ik zelf wel.

    Oh god ik faal, had deze over het hoofd gezien en een ander topic geopend x'D.
    Laat even de mijne opslotten (nerd).
    Hehe ja, Fjodor's a bitch :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    lol, tja, sorry c: Was de eerste keer dat ik een topic geopend heb, maar aangezien Simone niet meer meedoet, dacht ik, laat ik mezelf maar even upgraden tot topicopener, lol x'D

    Bitch x'D Omg...En nu zie ik Fjodor als een Queen. You know, like the ones in Vegas...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    HAHA :'D. Lolol, maar ik vind Fjodor wel wat te soft -gayhand-. Moet ik eens wat aan gaan doen sooner or later.

    Odile - Goede vampier.

    'Prettige dag verder,' hoor ik Lewis zeggen. Ik knijp even zacht in zijn arm, als teken dat hij moet oppassen. Ik kan het misschien bewonderenswaardig genoeg maken om Fjodor alle akelige dingen te verwensen, maar voor Lewis heeft hij een stuk minder genade. Ik merk hoe hij zich omdraait en hem kort, onderzoekend aankijkt. Zachar fluistert iets dat zelfs voor vampieroren niet verstaanbaar is, als Fjodor vervolgens het hoofd schudt en het vertrek verlaat.
    Ik kijk naar Lewis en merk dat iedereen weer adem durft te halen.
    'Zou hij haar alleen hierheen laten komen? Dat.. verbaast me, aangezien ze dan een makkelijk doelwit voor gijzelingen zou vormen.' Maar aan de andere kant zou dat Fjodor niks kunnen schelen. Voor zijn part maken we Hester af waar hij bij zit. Ik slaak kort een zucht. Dat is waar ook. Iemand die zoveel doden heeft gezien, kan prima leven met een extra slachtoffer.
    Dan gaat de deur weer open en wordt Hester binnengelaten. Wat verrast kijkt ze van mij naar Lewis. We staan nog steeds in een badjas en een handdoek.
    'Odile. Wil je me volgen naar de slaapkamer?' Ze vraagt het op een verrassend neutrale toon, alsof ze zich helemaal niet bewust is van de hele situatie. 'Ik ben nog niet aangekleed. Geef me even.' Ik verdwijn de slaapkamer in en ruk het eerste het beste overhemd uit de kasten en een los zittende broek. Tot mijn geluk vind ik ook nog mijn gestolen ondergoed, waarna ik na een korte omkleedprocedure Hester zeg dat ze kan komen.
    'Goed, ik wil even je taille kunnen meten en de omtrek van je heupen, dit voor het korset dat je-' 'Korset?' vraag ik walgend. Oh god, maak me af. Dit kan ze niet menen.
    'Ja, uiteraard. Het is een eersteklas jurk waar we het over hebben.' 'Snel en pijnloos,' zeg ik en spreid de armen, zodat ze erbij kan. Na de metingen geeft ze een knikje ter bevestiging en zegt dat alles in orde is.
    'Hoe zit het met Fjodor? Heeft hij eigenlijk al een pak?' vraag ik, tot mijn eigen walging nog best nieuwsgierig. 'Jazeker. En het staat hem nog best goed, moet ik bekennen.' Wacht. Bloost ze nou? Ik probeer haar beter in me op te nemen, maar ze heeft zich al omgedraaid en de deur geopend. Verdomme, waarom gaat zij niet met hem trouwen? Kan ik tenminste trouwen met de man waar ik van hou.
    'Dank je voor je medewerking,' zegt ze en de deur wordt opengedaan. Nog steeds in een schijthumeur loop ik ook de kamer in, zoek naar de eerste de beste fles wodka en schenk mezelf een colaglas van het spul in. Dat glas gaat op.
    'Als iemand wat wil, hij of zij mag zichzelf voorzien,' zeg ik als ik de fles op tafel zet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben geïntrigeerd... Fjodor op zijn evilst ;D

    Is het like, binnenkort niet de éénjarige verjaardag van dit RPG?



    Lew zette zich bij Odile aan tafel en nam de fles in zijn handen. 'Zin om samen dronken te worden?' vroeg hij grijnzend terwijl hij de dop van de fles schroefde. Snel nam hij een slok, zette de fles terug en greep haar hand vast. 'Ik hou van je. En die blonde tuttebel van een verloofde van je, gaat daar niks aan veranderen,' verzekerde hij haar terwijl hij haar hand tegen zijn wang legde en zich er tegen aan vleidde. Meteen verspreidde het kippenvel zich over zijn rug, en hij glimlachte zacht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha komt nog wel, had een miniscenario in m'n hoofd voor Fjodor :'D. En ja, volgens mij wel :o. In december is ie inderdaad gestart, dacht ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    Lewis gaat naast me bij de tafel zitten en neemt een slok van de wodka. Op mijn beurt gooi ik mijn glas vol.
    'Zin om samen dronken te worden? Ik hou van je. En die blonde tuttebel van een verloofde van je gaat daar niks aan veranderen,' zegt hij vastberaden. Hij pakt mijn hand beet en aait met deze over zijn wang. Ik begin te lachen als hij het over Fjodor heeft.
    'Welke verloofde? Ik zie er maar een.' Ik aai zachtjes over zijn wang en neem de eerste paar slokken van het glaasje. In het ergste geval beland ik met mijn dronken kop bij Lewis in bed. Mijn ogen twinkelen sinister. Dat scenario bevalt me eigenlijk wel. We waren op de goede weg, totdat dat stuk ellende ons plezier zo nodig moest bederven. Nog een paar slokjes.
    'Ik vraag me af wat voor jurk hij voor me zal hebben uitgezocht. Hopelijk niks wits. Ik haat wit.' Is de smaak van de wodka nu al weg? Ik begon dat branderige gevoel eigenlijk best lekker te vinden. Dus ik gooi er nog een paar slokken achteraan. Ik begin het warm te krijgen. Nu al? Ik ben nog maar op de helft. 'Lewis, ik heb nog wat goed te maken met je, gezien het feit dat we zo ruw onderbroken werden net.' Mijn handen glippen onder de tafel, over zijn bovenbeen. Zo subtiel als ik kan in mijn inmiddels aangeschoten staat. God, wodka is niet om te zuipen. Ik snap niet hoe die Russen dat doen.
    Nog een paar slokken.
    'Dat moedervlekje bij je nek is zo lief,' zeg ik vertederd. Oh fuck, zodra ik over die moedervlek begin gaat het bergafwaarts met me. Ik laat mijn ogen over zijn lijf glijden en ik voel de lust weer aanwakkeren. Ik wil hem. God, wat wil ik hem. Op deze tafel, hier en nu. Ik wil zijn huid tegen de mijne, zijn lippen op de mijne.. oh god, ik ben geil.
    Ik spied om me heen en besef dan dat iedereen hier gewoon in de kamer zit. Quinten zit te tekenen en Yue zit bij hem. Hij is best goed. Ik zet m'n beste pokerface op om mijn stoute gedachte onder controle te houden. Odile, hou je in.
    Nog een paar slokken.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 16:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    een verjaardag?? cool, ik ben er pas een klein tijdjexD

    Gee, eigenlijk is een jaar echt lang... Van het oorspronkelijke plot is er echt geen zak meer te merken x'D Het RPG wat ik het langst heb weten meedraaien, was er eentje dat Centaurenbos heette of zo, maar op 't eind had dat er echt niks meer mee te maken. Die RPG heeft trouwens een tweeënhalf jaar geduurd. Echt maf.

    Geamuseerd keek hij toe hoe zijn verloofd zichzelf bezoop, en met de minuut verder heen dreef. 'Ik vraag me af wat voor jurk hij voor me zal hebben uitgezocht. Hopelijk niks wits. Ik haat wit.' hoorde hij haar zeggen, waarop hij moest lachen. 'Dat hangt er denk ik van af. Als hij voor de kerk wil trouwen wel waarschijnlijk.' Snel nam hij een slok wodka om de gedachte aan Odile met dat gefrustreerde konijn weg te dringen en zich over de geven aan de decadentie van alcohol. Net toen hij de fles weer aan zijn lippen had gezet, hoorde hij Odile zeggen dat ze nog onafgewerkte zaken open hadden staan en krulden zijn lippen zich tegen de fles in een grijns toen hij haar handen over zijn bovenbenen voelde glijden. Hij was zelf niet bepaald resistent tegen wodka, maar bij Odile ging het gewoon hilarisch snel vooruit. Vooral al ze nog een paar slokken nam, en over het moedervlekje in zijn nek begint de leuteren, besefte hij dat de vrouw inmiddels wel op zijn minst aangeschoten moest zijn. Bijna moest hij lachen tot hij merkte dat ze naar hem zat te kijken en dat de blik in haar ogen veranderd was naar iets dat hem ten zeerste interesseerde. Zijn lippen verdraaiden in een geamuseerde grijns terwijl hij haar uitdagend aanstaarde. Ze probeerde tevergeefs om haar gezicht in de plooi te houden, aangezien we nog steeds met minderjarigen in de kamer zaten, maar hij merkte aan een welbekende schittering in haar ogen dat ze bloedgeil was. Tijd om actie te ondernemen, dacht hij terwijl hij het wodkaglas uit haar handen nam en de inhoud over haar badjas heen gooide. 'Wat klungelig nou,' zei hij terwijl hij zich zo serieus mogelijk probeerde te houden. Zijn acteertalenten waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijven. 'Laten we dat maar snel gaan verwisselen.' Lewis stond op, nam haar hand in zijn rechterhand en de vodkafles in zijn linker en trok haar mee naar de slaapkamer. 'Jij bent me nog wat verschuldigd,' gromde hij daar geamuseerd, waarna hij een groot deel van de fles achterover kwakte, de deur op slot draaide en naar haar toe stapte. Snel gooide hij de fles op het bed en trok meteen haar shirt uit. De vodka had zijn hoofd al licht gemaakt, en hij voelde zich bijzonder snel opgewonden worden toen hij zijn lippen tegen de hare duwde. Bovendien had de alcohol er al voor gezorgd dat zijn natuurlijke remmingen volledig uitgeschakeld lagen en dat zijn lichaam zich volledig aan zijn lusten onderwierp.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, prachtig, ik zat al te twijfelen of ik Savoy alles zou laten verpesten door te zeuren dat ze moesten opschieten, maar dat is niet meer nodig :3
    En dat klopt, bijna een heel jaar ^-^Pittig lang :3
    Gaan Hester en Fjodor trouwens uiteindelijk wat krijgen? Misschien? :3

    Yue
    Ik glimlach weer naar Quinten als hij me verlegen bedankt, en leg het schetsboek dan naast me op de bank. Zachtjes hoor ik Odile en Lewis in de badkamer tegen elkaar fluisteren, maar ik betwijfel of Quinten het kan horen, aangezien hij niet het gehoor van een vampier heeft. Over het algemeen is het wel handig zo goed te kunnen horen, maar nu ik kan horen hoe Odile Lewis' naam kreunt om voor de hand liggende redenen merk ik dat ik het liever even uit zou zetten. Ik kijk ongemakkelijk de andere kant op, als ik plotseling de deur open hoor gaan. Verschrikt sta ik op van de bank terwijl Fjodor en zijn hulpje, Zachar heette hij volgens mij, binnenkomen. Ze keuren Quinten en mij, gelukkig, geen blik waardig en lopen direct naar de badkamer. Even ben ik bang dat Fjodor zonder gêne de deur open zal trekken en ons allemaal Odile en Lew zal tonen, maar hij klopt beschaafd, doch dwingend, op de deur. Met ingehouden adem hoor ik hoe Odile door de badkamer loopt en uiteindelijk de deur opent. Zoals verwacht valt ze meteen uit tegen Fjodor, die haar angstaanjagend rustig en koel antwoord geeft. Plots wendt hij zich van haar af en kijkt naar Savoy, die uit zijn kamer is gekomen. Zijn vraag verbaast me, ons allemaal denk ik, want als hij vraagt of er andere vrijwilligers zijn blijft het doodstil. Even twijfel ik of ik me vrijwillig aan zal bieden, dat is waarschijnlijk sowieso fijner voor Odile dan dat Savoy het doet, maar dan besef ik me dat ik op die manier mee zou helpen aan het huwelijk, wat ik absoluut niet wil. Vervolgens richt hij zich tot Quinten, en uiteindelijk tot mij. Ik voel hoe ik verstijf, enkel en alleen door zijn blik, en bang met mijn ogen knipper. Zijn woorden dringen maar half tot me door en pas als hij zich weer tot Odile richt voel ik hoe mijn spieren zich weer ontspannen. Zenuwachtig kijk ik naar Lew, die met vuur in zijn ogen naar Fjodor kijkt, en Quinten, die schijnbaar ongeïnteresseerd is. Hoe kan het in godsnaam dat zij niet ook meteen de rillingen krijgen als die man naar ze kijkt? Kort na Fjodor komt er een vrouw de kamer binnen, die ook snel daarna weer weg gaat. Ik wil me weer tot Quinten richten als Lew Odile meezeult naar hun slaapkamer. Ik kijk even verbaasd hoe ze de deur achter zich dicht trekken en glimlach dan scheef naar Quinten. “Ze zijn wel heel subtiel hè, vind je niet?”

    Savoy
    Ook al lukte het me net nog prima lang te wachten zonder geïrriteerd te raken, ik erger me nu aan de geluiden die uit de badkamer komen en het feit dat mijn plan om te douchen niet door gaat door de seksuele pleziertjes van anderen. Ongeduldig tik ik met mijn vingers op de rand van het bed en uiteindelijk sta ik op, met de intentie die twee tortelduifjes onder de douche uit te sturen. Ze gaan maar verder in bed. Op het moment dat ik de deur echter uit stap ruik ik een geur die me bekend voor komt, en niet lang daarna komen Fjodor en een van zijn bodyguards binnen. Ik haal minachtend mijn neus op en ga met mijn armen over elkaar tegen de muur staan. Het is te hopen dat hij ze onder de douche uit krijgt, dan kan ik er zo onder. Ik zie hoe hij inderdaad op de deur van de badkamer begint te kloppen en een gesprek met Odile aanknoopt, die met druipend haar en in een badjas naar buiten komt. Ik probeer zo subtiel mogelijk naar de badkamer te lopen, aangezien ik me niet bepaald interesseer voor het gebabbel van de blonde man, maar dan richt hij zich plotseling op mij. "Je hebt een interessant gevecht geleverd. Je bent erg gewiekst en doortrapt. Interessant. Zou jij haar getuige willen zijn op het huwelijk, tenzij één van jullie zich aanbiedt als vrijwilliger." Hij rukt zijn koude blik even van me los en kijkt de kamer rond. Verbijsterd staar ik hem een moment aan. "Val dood." hoor ik Odile dan sissen, en ze neemt me de woorden uit de mond. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij laat me eerst toetakelen in een kooigevecht waarin ik zonder Odile of mijn gave duidelijk geen kans had gemaakt, en hoopt zich dan met wat vleierij weer voor zich te winnen? Klootzak. "Luister, vriend, niet lullig bedoeld hoor, en niet dat ik me niet ontzettend, verschrikkelijk vereerd voel dat de grote Fjodor mij persoonlijk uitnodigt getuige te zijn op zijn bruiloft.." Ik hoop dat de spot goed te horen is in mijn stem, maar voor het geval dat haal ik toch even mijn neus minachtend op. "..maar ik heb andere, belangrijker zaken te doen, zoals het feit vervloeken dat ik de mogelijkheid niet heb je hoofd van je romp te rukken, het door de blender te halen en de rest van je lichaam in stukken te hakken en in de zon laten branden." Zonder verder nog wat te zeggen of te horen wals ik de badkamer in, en draai de deur achter me op slot. Ik begin die vent spuugzat te worden. Echt spuugzat. En nu ga ik douchen, want die bloedgeur die nu continu om me heen hangt fokt me alleen maar meer op.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 23:23 ]

    Oh by the way, Fjodor had Savoy gevraagd of hij Odiles getuige wilde zijn voor t huwelijk :'D.


    No growth of the heart is ever a waste