• Hey,
    ik ben normaal niet zo iemand die even op een forum gaat zetten wat haar dwars zit maar ik moet het gewoon kwijt en ik heb hulp nodig en in mijn directe omgeving is er niet echt iemand aan wie ik dit kwijt kan zonder een kannonade dat ik het mis heb.
    Mijn probleem is namenlijk dat ik in hele mijn omgeving nog de enige single schijn te zijn en als ik een jongen leuk vind wijst hij me keihard af.
    Ik zit er best wel mee omdat ik gewoon ook iemand wil hebben waar ik samen mee gelukkig kan zijn en op de bank tv mee kan kijken en samen dingentjes kan doen en langzaamaan een toekomst opbouwen. Een aantal vrindinnen van mij wonen namenlijk samen met hun vriend en hun leventje is gewoon zo lekker. Je bent niet alleen, er is iemand aan wie je alles kan vertellen en die je 100% kunt vertrouwen.
    Nu heb je dat natuurlijk ook wel eens bij gewone vrienden maar dat is toch anders.
    Ik ben nu inmiddels 18 en met oud en nieuw en kerst zit ik dus alleen bij familie (begrijp me niet verkeerd ik hou van mijn familie) maar ik kan het niet eens vieren met de vrienden waar ik het meest van houd want die gaan naar hun schoonfamilie. Iets wat ik absoluut kan begrijpen en wat ik ook hele belangrijk vind voor ze. Maar tja, ik blijf wel zo een beetje alleen achter.
    Dit is bijna altijd al zo. Ik heb wel vriendjes gehad maar de laatste was inmiddels bijna 3(!) jaar geleden en laten we maar zeggen dat dat niet echt serieus te noemen was. Natuurlijk dacht ik toen van wel maar als ik er nu op terug kijk was het helemaal niet zo volwassen als dat het toen voor mij voelde en ik heb het toen ook beëindigt toen ik hoorde dat hij alleen maar met me had omdat hij omtmaagd wou worden, de klootzak.
    Maar tja, ik begon dus te denken: wat is er mis met mij?! En als ik het vraag aan iemand zegt die: niets ik snap ook niet waarom die jongens je afwijzen je bent een leuke meid.
    Nu moet ik eerlijk toegeven: heel knap ben ik niet maar ik ben ook zeker niet lelijk. Ik heb mijn mond niet op de verkeerde plek zitten maar daarachter zit toch wel een rugzak die ik heb meegekregen uit mijn kindertijd... die ik eigenlijk niet echt heb gehad omdat ik wegens omstandigheden maar heel kort kind kon zijn en nooit echt een pubertijd heb gehad.
    Ik vraag me gewoon af of ik de enige ben die dit zo heeft en of iemand een tip heeft of zo om dat gevoel van alleen zijn terwijl er zoveel mensen voor me zijn weg te nemen.
    Of ene tip om me te verbeteren zodat jongens me wél zien staan.
    Vaak lijk ik namenlijk gewoon onzichtbaar terwijl ik dat toch echt niet ben. Ik ben geen muurbloempje en ik houd van gezelligheid en heb genoeg te vertellen. Dus ik vind het zo stom dat er geen een jongen lijkt te zijn die me ook maar ziet staan, nooit eens een complimentje of zo terwijl andere meiden dat continu krijgen. EN dat voelt best klote...
    Oke genoeg gezeik want ik kan nog wel uren zo doorgaan.
    Alsvast bedankt voor jullie hulp ^^
    XoX van mij


    Hell is what you make it.

    Ik heb het verhaal niet helemaal gelezen, maar tot waar ik het wel heb gelezen kan ik je alleen maar dit vertellen:
    Aan niets zit een tijd verbonden, dus ook niet aan liefde. Hoe vaak je ook afgewezen mag zijn, vroeg of laat zal er iemand komen die voor jou de ware is. Je bent pas 18, dus je hebt nog veel tijd maar ik begrijp dat je nu onderhand wel opzoek naar een lief vriendje bent. Bij mij kwam hij ook, dus bij jou net zo goed! Veel succes, en geluk! c:


    your eyes are like stars in the night.

    Geniet van het leven dat je nu hebt, een vriend of een vriendje komt vanzelf wel zolang je lekker blijft uitgaan en nieuwe mensen blijft ontmoeten. En maak je er niet zo druk om want al je vriendinnen met een vriend en die samen wonen hebben ook wel eens ruzie met hun vriend

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 13:02 ]


    Physics is awesome

    Ik zie mij zelf zo erg in jouw verhaal, ik ben 17 en ben zelfs nog nooit verliefd geweest. Echt advies kan ik je niet geven, maar ik denk dat niemand dat echt kan, want liefde schijnt vanzelf te komen. Ik weet dat het afgezaagd klinkt, en waarschijnlijk heb je er niks aan maar er is ook iemand voor jou. Ooit kom je hem wel tegen. 18 is nog niet zo oud.
    Ooit kom je iemand tegen die alleen maar na jou kijk en er altijd voor je zal zijn no matter what.
    Heb een beetje vertrouwen en trek het je alsjeblief niet zo aan, anders kan je nog heel ongelukkig worden. Probeer zo veel mogelijk plezier te hebben dan komt hij vanzelf wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je bent nog jong, er kan nog van alles gebeuren. En hé, als je niet langer wilt wachten, kom je gewoon hierheen en dan plaats ik je gewoon lekker tussen mij en mijn vriend in:Y)

    Het ding is: liefde overvalt je. Daar zoek je niet naar.
    Dus stop met zoeken, en dan komt dat vriendje vanzelf. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    I can't help you, ik heb hetzelfde probleem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    bedankt mensjes ^^


    Hell is what you make it.

    Same here. Nog effekes en ik ben 4 jaar vrijgezel. Klote as fuck.
    'Onderneem dan activiteiten met vrienden.' Good one, if I had them. De meesten zijn nu inmiddels verhuisd.
    Dus, bij dezen:


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap dat het rot voor je is als al je vriendinnen een vriend hebben en daarover praten enzo, en jij kan niet meepraten. Maar als je stopt met zoeken dan komt het vanzelf. En dat klinkt heel afgezaagd en ik denk ook niet dat je dat eigenlijk wilt horen. Maar ik ging dit jaar op vakantie en ik had de hoop opgegeven eindelijk een jongen te ontmoeten die ik leuk vond.... En TADAA daar was hij.
    So don't worry. Je bent pas 18, geniet van je vrijheid (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Unnoted schreef:
    Het ding is: liefde overvalt je. Daar zoek je niet naar.
    Dus stop met zoeken, en dan komt dat vriendje vanzelf. (:


    26 - 02 - '16

    C18 schreef:
    Same here. Nog effekes en ik ben 4 jaar vrijgezel. Klote as fuck.
    'Onderneem dan activiteiten met vrienden.' Good one, if I had them. De meesten zijn nu inmiddels verhuisd.
    Dus, bij dezen:


    Same, maar dan ben ik al heel m'n leven Singl ('liefdes' uit groep 3 niet meegerekend (bloos))


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Same here. Nog effekes en ik ben 4 jaar vrijgezel. Klote as fuck.
    'Onderneem dan activiteiten met vrienden.' Good one, if I had them. De meesten zijn nu inmiddels verhuisd.
    Dus, bij dezen:




    mijn vriendinnen zijn ook verhuist, naar leeuwarden, maastricht, Utrecht, Nijmegen en rotterdam. Maar die zie ik ook nog steeds. Moet wel zeggen dat ik ook nog een paar meiden heb op de opleiding waar ik nu zit maar die hebben ook een vriend...


    Hell is what you make it.

    Ik herken mezelf wel in dit verhaal, ook al ben ik vijftien. Ik voel me ook heel vaak 'onzichtbaar', terwijl ik wel heel vrolijk kan zijn als je me goed kent.
    Eigenlijk heb ik dus niet echt tips, buiten dat je moeilijk naar liefde kan zoeken. Zo'n dingen overvallen je gewoon.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat had mijn huidige vriend ook. Hij was 18, nog nooit een vriendin gehad en hij was het zat dat hij alleen was terwijl zijn vrienden meisjes hadden enzo..
    En nu zijn we 2 maanden -oke, niet zo lang, maar toch- gelukkig met elkaar. Iedereen die zei tegen hem dat hij een leuke jongen was en dat er ooit wel iemand zou komen die hem ook wilde. Dat geloofde hij nooit. Maar toen kwam ik, en ik weet zeker dat ik hem wil.
    Hiermee wil ik zeggen dat er écht wel iemand voor je is. Je ontmoet je hele leven door nieuwe mensen en ik geloof niet dat jij nooit een vriendje meer zal krijgen.
    Geduld is een schone zaak, en op een dag zeg jij dit ook tegen mensen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap je.
    Het is net ong 2 weken uit met mijn 1e vriendje om heel wat kut omstandigheden en weet ik veel en ik word over een paar dagen 16. Oke, dat is wel wat jong rite.
    Maar ja.. er valt niet veel te doen.. Het is gewoon een kwestie van wachten tot je 'The One' tegenkomt.
    Klinkt echt kut maar veel kun je er niet tegen doen, het komt vanzelf.
    <3


    I live for the applause, you will die for it.