• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha nee, soort van begeleidingsmomenten voor school x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Close enough ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Jonah Kingston – aanvankelijk was het alleen Jonah, maar toen het normaal werd om ook een achternaam te hebben, heeft hij er voor het gemak ‘Kingston’ achteraan gekleefd.
    Leeftijd/geboortedatum: Jonah is geboren in het jaar 8 in Rome, Italië. Hij is nu dus 2003 jaar oud. Hij werd gebeten op zijn 26ste.
    Nationaliteit: Jonah werd geboren in Rome als kind van twee joden uit Israël. Technisch gezien is hij dus een Israëli, maar hij ziet zichzelf meer als een wereldburger. Zijn achternaam heeft hij aangenomen toen hij in Bath verbleef, vandaar dat het een Engelse is.
    Geschiedenis: Nadat Jonah geboren werd, verbleven zijn ouders nog vier jaar in Rome, waarna ze terug trokken naar Jeruzalem. Zijn vader was een handelaar en zag beter potentieel in de stad Damascus, hedendaags Syrië, waar ze verbleven tot Jonah 20 werd. Zijn vader had besloten om zijn business aan Jonah door te geven, omdat de jongens sneller en geslepener was met de handel dan zijn oudere broer Andreas, die nogal goedgelovig en zacht van aard was, in tegenstelling tot de enthousiaste, leergierige Jonah. Andreas was desondanks geliefd door zijn jongere broer, dus toen de man verdronk in het jaar 34, was Jonah daar kapot van.
    Jonah werd dus door zijn vader opgeleid om handelaar te worden, terwijl Andreas van de kapitein van de boot waarmee ze reisden, leerde hoe om te gaan met schepen en visnetten. Toen ze in Rome aankwamen, was Jonag net 21 geworen en leerde hij van zijn pa de kneepjes van het vak. Het is ook in Rome dat hij zijn eerste vrouw ontmoette, Kalliope, de dochter van een vrijgesproken gladiator. Jonah trouwde met haar en zij schonk hem een zoon, die ze Demetrius doopten. In het noodlottige jaar 34 nam Andreas Demetrius mee op een boottochtje. Jonah, die er inmiddels alleen voor stond omdat zijn ouders teruggekeerd waren naar Damascus, had het te druk om er graten in te zien. Volgens het officiële verhaal verdronk het duo doordat hun boot was vast geraakt in woeste wateren, maar er was iets vreemds met het lijk van zijn broer, had Jonah opgemerkt toen hij hen kwam claimen. Zijn zoontje was verdronken, maar zijn broer had een grote wonde in zijn nek, alsof er iets een stuk uit had gebeten. Volgens de oversten had een haai of een zeehond de lijken als een potentiële bron van voedsel gezien, maar Jonah was niet overtuigd. Hij deed rondvraag en kwam te weten dat er de laatste tijd meer van die gevallen waren voorgekomen, en uiteindelijk kwam hij uit bij een Griekse die zichzelf Atropos noemde. Zij was verbijsterd door de snelheid van zijn denken en werd verliefd op hem. In een vlaag van jaloersheid beet ze hem, maakte van hem een vampier en vermoordde Kalliope. Jonah, overrompeld door de kracht van zijn lichaam, maar tegelijkertijd verteerd door woede, bleef enkele jaren bij Atropos die hem leerde wat vampier zijn inhield. Toen hij vond dat hij machtig genoeg was, maakte hij Atropos af en begon aan zijn eigenlijk reis door tijd en ruimte. In die periode werd hij één van de machtigste vampiers op de planeet, alom bekend voor zijn kunde en kracht, en kreeg hij volgelingen die verwoed iets wilden meepikken van zijn succes. Nu staat hij aan het hoofd van zijn eigen clan, een clan die in wezen niet heel groot is, maar die overal wel ergens een persoontje heeft zitten.
    Uiterlijk: Jonah is gemiddeld van lengte, en relatief stevig gebouwd. Hij heeft wel een joodse slag in zijn gezicht, te zien aan zijn neus en zijn donkere haren. Zijn ogen komen echter van ergens anders, dat komt omdat zijn grootvader een Griek met dezelfde, helderblauwe ogen was. Jonah’s haren zijn realtief stijl, halflang en zijn meestal met een georganiseerde nonchalance over zijn hoofd gestrooid. Verder heeft hij meestal een baardje van een paar dagen dat er opnieuw nonchalant uitziet, maar het eigenlijk niet is. Qua kleding is Jonah meestal erg netjes gekleed, met een driedelig pak, compleet met ondervestje en alles.
    Foto:


    Karakter: Jonah heeft een complex karakter, aangezien het 2003 jaar lang de kans heeft gekregen om zich te ontwikkelen. Op die manier is hij erg diep, met vele levels, waardoor je bij hem nooit écht weet wie je voor je hebt. Hij gedraagt zich meestal erg extravert en open, met een cynische ondertoon in de manier waarop hij omgaat met personen. Verder is hij arrogant, stelt hij zichzelf voor al de rest en egoïstisch, iets wat een verrassend goeie kwaliteit is om een vampierclan te leiden. Door zijn arrogantie is hij praktisch elke vorm van wantrouwen kwijt geraakt. Hij weet dat hij sterk is, laat dat graag zien ook, en hij weet dat hij mensen zonder problemen uit de weg zou kunnen ruimen, waardoor zijn voorzichtigheid over het algemeen compleet is weggevaagd en hij iedereen een kans geeft. Eén enkele kans. Daarna ben je uitschot voor hem.
    Verder is hij verwend, in de zin dat hij eist dat zijn clan onvoorwaardelijke trouw aan hem kent en doet wat hij vraagt wanneer hij het vraagt. Don’t screw him over, want hij pakt je twee keer zo hard terug.
    Seksuele Oriëntatie: Jonah is wat wij biseksueel zouden noemen. Hij ziet zichzelf liever als selectief. Het ene decennium is hij gay, dan weer hetero, hij doet waar hij zelf op het moment zin in heeft, of dat nou een man of een vrouw is. Het hangt volledig af van zijn humeur. Als hij het ene beu is begint hij aan het andere.
    Gave: Hij kan de grootste wens van personen zien en gebruikt dat ook onbeschaamd om te krijgen wat hij wil.
    Extra: Jonah is een echte verzamelaar, maar niet in de context van postzegels en dergelijke. Hij verzamelt mensen en vampiers. De vampiers die hij verzamelt hebben allemaal krachtige, speciale en zeldzame gaven, die hij gebruikt bij zijn plannetjes en dergelijke. Verder verzamelt hij mensen zoals wijn; een goed jaar, goeie oorsprong, goeie makelij, dat soort troep. Hij laat ze opsluiten in een cage d’or zoals dat heet. Ze weten niet dat ze vroeg of laat opengetrokken zullen worden, om verorberd te worden.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:28 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Duude, wat een lap tekst. Seriously o.O.
    Aight, nu ga ik die shizz lezen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Can't help it ;o Ik vind dit nog vrij weinig om 2003 jaar samen te vatten (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maeve Lia Arake
    Ineens staat ze voor me neus. "H-het spijt me! Ik ben jullie nieuwe sla- hulp, zeg maar. Ik ben Maeve Lia Arake. Het was niet mijn bedoeling jullie te laten schrikken... Ik wou gewoon.". Wat zou ik nog meer moeten zeggen? Ik keek naar het schilmesje in haar hand. "Ik... kan helpen schillen? Ik sta volledig tot jullie beschikking zei Fjodor.". Ik dacht aan iets zodat ik de stilte kon opvullen. Ik zette een stap achteruit, vluchten kon niet, maar mijn kamer was misschien binnen mijn bereik. Waarschijnlijk niet. Misschien was ze wel heel snel. "Dus, kan ik jullie helpen?" vroeg ik, en ik zakte half door mijn knieën van nervositeit.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Haha true true :Y).

    Odile - Goede vampier.

    Als mijn ogen niet door zo'n bloederige sliert in hun kassen werden gehouden, waren ze er zonder meer uitgerold.
    'Wat?' Ik staar haar stomverbaasd aan. Een hulp? Is dit een achterlijke grap? Mijn blik verschuift naar iets sinisters. Wil ze me soms in de maling nemen? Ik haat eenieder die me in de maling wil nemen.
    'Ik... kan helpen schillen? Ik sta volledig tot jullie beschikking zei Fjodor.' 'Fjodor?' vraag ik opnieuw verbaasd. Ik kan het niet geloven. Heeft hij me nu een persoonlijke.. slaaf toegewezen? Mijn ogen vernauwen zich. Zou dit zijn huwelijkscadeau zijn? Ik geloof het niet. Elk clanlid is zo trouw aan hem en zelfverzekerd en dit meisje - duidelijk een vampier, kan nauwelijks op haar benen blijven staan. Misschien is het wel één van Fjodor's zieke spelletjes, om me te treiteren. Het zou me niks verbazen.
    Ik trek kort een wenkbrauw op.
    'Voel jezelf zo vrij om met een briljant ontspanningsplan te komen, het liefst nog voor ik met die klootzak het huwelijksbootje in stap en de rest van mijn leven met die lul door moet brengen. En een vampierenleven is lang.' Ik zeg het zo venijnig dat ze nog meer ineen krimpt. Kom op, Odile. Wie weet kan zij er helemaal niks aan doen? Maar wie weet is dit wel een achterlijk spel met mij als pion. Maar dan valt me wat nieuws op aan haar. Onzekerheid.. is dat niet iets typisch aan nieuwe vampiers?
    'Je bent nog niet zo lang vampier,' constateer ik dan. 'Dat betekent dat je het de komende tijd nog behoorlijk lastig gaat krijgen met je bloeddorst onder de knie te houden, gezien het feit dat we hier met een mens in de kamer zitten.' Ik loop naar de woonkamer toe, haal een zak bloed tevoorschijn en gooi die haar kant op.
    'Neem dit en val hem niet aan.' Nog steeds vertrouw ik het niet. Ze is nieuw en dus makkelijk te manipuleren. Ik zag het bij mezelf. Het is het beste als we eventuele ontsnappingsplannen niet met haar besteden. Fuck! Misschien dient ze zelfs als een spion foor Fjodor om zijn huwelijk veilig te stellen. But then again, waarom zou hij daar moeite in steken? Hij is makkelijk in staat onze verledens te lezen. Ik bijt op de binnenkant van mijn lip. Verdomme, god verhoede dat hij zich dat in z'n kop haalt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Editje bij Jonah over zijn gay-ness ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Trololo, epic 8].


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, Jonah is geniaal :'D
    Ik zie nu al uit naar het moment dat hij tot leven komt :Y)

    Quinten
    Opeens loopt Odile de keuken uit. Ze heeft het schilmesje nog in haar hand. Mijn gedachten zijn zoals altijd als er iets zoals dit gebeurt. Ze zal wel weer iets gehoord hebben. Natuurlijk is dat mij ontgaan, ik heb immers geen vampieren gehoor. Soms is het best irritant om achteraf pas te merken wat de andere de hele tijd al wisten. Als afleiding begin ik wat in de kastjes te rommelen. Een vergiet heb ik gelukkig snel gevonden. Met een simpele beweging open ik de zak waar de sla in zit. Dat doet me denken aan Lewis, die net zoveel moeite had om de zak aardappelen netjes open te krijgen. De sla doe ik in het vergiet en begin het schoon te maken onder de kraan. Vroeger heb ik vaak genoeg moeten helpen met het eten. Volgens die mensen was ik weer te lastig en kreeg ik keuken corvee als straf. Heel moeilijk is het niet. Met een glimlach kijk ik naar Lewis. Zo te zien doet hij zijn uiterste best om de aardappelen netjes te schillen. Ik vraag me toch af wat Odile aan het doen is. Lewis en Yue zouden het ook wel mee hebben gekregen. Als ik de sla schoon heb begin ik spullen te zoeken voor iets wat op dressing moet lijken. Sla klaarmaken vond ik altijd het beste wat er te doen was. De rest was gewoon nog erger. Dadelijk zou ik wel weer te horen krijgen wat er was. Hopelijk is het iets waar ik me geen druk over hoef te maken. Overleven met vier was al erg genoeg. Een vijfde zou het alleen nog maar lastiger maken. Gelukkig waren Odile, Lewis, Yue en Savoy in staat om me niet zomaar uit het niets aan te vallen en zorgt Odile voor eten voor hen. Ze zorgt er voor dat we allemaal in leven blijven. Hopelijk komen we hier snel, zonder veel obstakels, uit. Wat ik dan zou doen weet ik nog niet. Misschien voor mezelf verder gaan. Of weer terug gaan naar het weeshuis, nee dat zeker niet dat zou straf betekenen totdat ik dood ga. Als je daar ontsnapt en terug komt heb je echt een groot probleem. Aimée zou ik ook niet meer terug kunnen vinden, zij zou al ver genoeg weg zijn. Voor mezelf streep ik nog een paar dingen weg. Er blijven uiteindelijk nog twee opties over, een heel aantal minder dan dat ik op voorhand had bedacht. Of ik ga zelf op zoek naar iets en blijf een tijd alleen rond zwerven, of ik blijf bij deze groep en zie wat er gebeurt. Ik bedenk dat het beter is om op dat moment zelf te beslissen en wel zou zien waar ik uit kom.

    Yue
    Verbouwereerd staar naar het vlees dat Odile me in handen duwt, omdat ik niet goed weet wat ik er mee aan moet. Gewoon maar bakken en kruiden? Omdat het waarschijnlijk nogal blond overkomt om zelfs hiervoor hulp te vragen besluit ik het er maar op te wagen. Ik leg het vlees op het aanrecht en zoek een pan. Dan hoor ik Odile tegen iemand praten, en vang een nieuwe geur op. Geschrokken draai ik me om maar als ik het timide stemmetje hoor en het in elkaar gedoken meisje zie dat daar bij hoort haal ik opgelucht adem. Ik was even bang dat die griezels van Fjodor er weer waren. Mijn schrik maakt echter al snel plaats voor nieuwsgierigheid en benieuwd probeer ik het gesprek op te vangen.

    Savoy
    Omdat ik me de hele tijd op het mens had geconcentreerd was de onbekende geur me niet opgevallen, maar zodra ik Odile argwanend de kamer in zie komen valt hij me op. Een vampier. Een onbekende vampier, en niet die hond van een Zachar of de blonde Fjodor himself. Fronsend kom ik overeind van de bank en loop met mijn handen nonchalant in mijn zakken richting Odile en het meisje, dat doodsbang naar haar opkijkt. Ik leun tegen de muur naast de deurpost aan en grijns naar de nieuwe vampier. Een leuk gezichtje, dat wel. "Wat is dit? Nog een van Fjodor's mensen? In ieder geval beter dan die kleerkasten."

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:54 ]

    Maeve
    Ze gooide de bloedzak naar me. "J-ja, natuurlijk. Ikke zal hem niet aanraken.." alhoewel hij wel heerlijk rook... Voegde ik er in gedachte aan toe. Odile keek me twijfelend aan. het verbaasde me. Waar zou zij nou bang voor zijn? Ik was nou niet echt de bedreigendste. Toen herinnerde ik me dat ik nog altijd in dienst van Fjodor stond. Dacht ze dat ik een spion was ofzo? Ze had gelijk om daar bang voor te zijn. Fjodor zou me alles kunnen dwingen te vertellen. De gedachte maakte me bang. Ik wilde terug naar vrijheid, het liefst naar het bos, terug naar de vochtige schors, het beekje dat ik helemaal zelf ontdekt had! Ik werd me sterk bewust van de bloedzak in mijn armen, tot Ik merkte dat ik helemaal ineengedoken zat en de aandacht trok van de andere vampiers. Ik wou hen goed bekijken, maar Odile stond nog recht voor mijn neus. Hoe zou ze zijn? En de andere? Ik voelde een beklemmende sfeer en ik wou iets doen om die stilte tegen te gaan, maar ik durfde het niet. Wie weet hoe ze zouden reageren. Wat moest ik doen? Naar Fjodor gaan en hopen dat ik snel vrijkwam? Waarschijnlijk niet. Ik wist niet eens of ik hier mocht zijn. Ik deed nog een stap achteruit. "Z-zal ik maar weggaan?"


    Tijd voor koffie.

    Odile - Goede vampier.

    De manier waarop ze stottert doet me terugdenken aan lang vergane tijden, de dagen dat ikzelf als vampier de eer had nieuwelingen af te ranselen en te treiteren. Iets waar ik niet vaak gebruik van maakte, alleen als de betreffende nieuweling zich het recht claimde bij onderuit te halen.
    Ze deinst achteruit en ik merk dat ze nu het liefst was weggevlucht.
    'Z-zal ik maar weggaan?' vraag ik haar.
    'Wacht,' zeg ik, onvriendelijker dan ik had bedoeld. 'Wat heeft Fjodor je over me verteld? En wat heeft hij je over zichzelf verteld? En over het huwelijk?' Ik merk dat de rest is opgehouden met hun bezigheden en het meisje in de gaten houden. Mijn ogen vernauwen zich wat en nemen haar licht argwanend in me op. Ik merk dat haar ogen nerveus richting de deur glijden. Oh nee meisje. Je gaat hier niet weg voor ik antwoord heb op die vragen. Fjodor kennende zal dit één of andere list zijn. En ik ben niet in de stemming voor listen. Ik vertrouw Fjodor en zijn slaafjes voor geen cent.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Met veel zorg krabte hij de schil van de aardappel, tot hij na een lange tijd een aardappel had, die volledig van zijn jasje was ontdaan, was hij het werk alweer beu. Odile was hem met plagende opmerkingen te hulp geschoten en het was gezellig, zoals het vroeger was geweest. De eerste keer dat ze samen gekookt hadden, had ze hem gevraagd om haar te kussen, een verzoek dat hij teder had ingewilligd. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij terug dacht aan die avond.
    Veel tijd om er bij stil te staan had hij niet, want op dat moment dreef er een onbekende geur rond in de kamer. Er was nog iemand anders in de ruimte. Odile had het ook gemerkt, want ze veerder overeind en viste een meisje, een jonge vampier die een onzekere en bange indruk maakte. Ze bekende dat ze een slaafje van Fjodor was, waardoor een afkeurende grom uit Lew's mond ontsnapte. Odile nam geen pauze met het meisje te ondervragen en half ongeïnteresseerd volgde hij het gebeuren. Hij had niet echt interesse in het meisje. Ze zag er niet sterk uit. Als ze wat probeerde zouden ze haar in to time kunnen overheersen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.