• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    'Je smaakt alsof je een blok zeep hebt opgegeten,' hoor ik Lewis zeggen als hij me een kus heeft gegeven. Ik trek een mondhoek omhoog in een poging te glimlachen, maar Lewis is zich alweer aan het aankleden.
    'Ik wil wel mee-eten trouwens. Als je genoeg hebt. Zal ik je anders weer helpen? Net als vroeger.' Ik draai me naar hem om en glimlach deze keer wel. 'Een prima idee. Er is voldoende. Ik heb genoeg aardappelen om de week mee door te kunnen komen en bovendien eet ik niet zo veel. Maar eerst.. wat aan dit haar doen.'
    Niet veel later sta ik in de kamer, waar ik mijn gestolen stijltang in het stopcontact stop en vol smart wacht tot hij op temperatuur is. Fjodor heeft me in zo'n slecht humeur gekregen, dat op het moment waarschijnlijk alleen 200 graden op mijn krullen en koken met Lew me nog enigszins vrolijk kan krijgen. Ik kijk toe hoe Lewis zich voorziet van een glas bloed, waar hij vervolgens wodka doorheen gooit. Mijn ogen worden groot van verbazing. Hoe krijgt hij het in godsnaam voor elkaar? Als ik me nu aan alcohol waag, ga ik van mijn stokje. Dan mag Fjodor me naar dat restaurant dragen. En die lol gun ik hem niet, denk ik bitter.
    Met een tevreden blik staar ik in de grote spiegel in de kamer, als ik klaar ben mijn haar mijn martelbeurt te laten ondergaan. Ik strijk kort door de waterval steile lokken. Dat kan er weer mee door, Odile.
    'Dus, behoefte aan een stuk vlees en aardappelen met sla?' vraag ik Quinten. 'Of wodka, je zegt het maar. Voor mijn part gap je die fles bij hem weg, hij heeft toch al te veel van dat spul gehad,' zeg ik, wenkend naar Lew. Ik grinnik even en steek mijn tong naar hem uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    1!


    No growth of the heart is ever a waste

    Gaspard Ulliel it is ;D Quite dishy that man... Die Dior-reclame van hem...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Quinten
    Ik krijg te horen van Odile dat ze sla met wat aardappelen en vlees mee heeft genomen. Niet iets dat ik super vind, maar het is een heel stuk beter dan leven op boterhammen met chocopasta. Savoy zit nog steeds langs me.
    'Dus, behoefte aan een stuk vlees en aardappelen met sla?' vraagt Odile vanuit de keuken. Door de gedachten begint mijn maag te knorren. Ik heb duidelijk honger. 'Of wodka, je zegt het maar. Voor mijn part gap je die fles bij hem weg, hij heeft toch al te veel van dat spul gehad.' Ik kijk nog een laatste keer naar Savoy en loop dan naar de keuken.
    'Klinkt lekker, ik begin wel wat honger te krijgen ja. Maar aan wodka ga ik toch maar niet beginnen,' zeg ik en kijk ondertussen naar Lewis. Wie weet wat er nog gaat gebeuren hier ik wil toch liever goed kunnen nadenken als ik het ergens voor nodig ga hebben. 'Fijn dat je dit allemaal voor me wilt doen,' zeg ik. 'Dankje.' In de koelkast vind ik nog een fles frisdrank. Met een vol glas ga ik tegen het aanrecht staan. Misschien kan ik nog helpen.

    Ik ben het eens met numero 1! ^-^
    Vooral mooi dat hij zwart haar heeft en Fjodor heel licht wit/blond :3

    ik liet net de plaatjes van de personen aan een vriend zien, mocht hij schatten hoe oud iedereen was. nou Quinten schatte hij minstens 19 (te oud dus), Lewis ook rond de 19/20 en Savoy rond de 22 (ook wat te oud, als ik de originele aanhoud). Yue schatte hij 16 en Odile 20/22.

    In ieder geval is Yue goed geschat.. :')
    Ik liet ze toevallig ook aan een vriendin zien, die vond net als ik Quinten vet schattig :3 En Lew vond ze volgens mij wel leuk, lol. En ze zei trouwens ook dat ze ze vet mooi getekend vond ^-^

    Quinten is in normale omgan ook niet zo erg hoor, eerder richting schattig en dwaas

    Dan past die tekening er goed bij ^-^ Niet dat hij er daar dwaas uit ziet, maar wel schattig :]
    Ik liet mijn vriendin trouwens ook de alternatieve versie van Savoy zien en toen kreeg ik weer de slappe lach, midden in de mediatheek :'D

    Ja, ik zat ook een beetje te kloten met Quinten. Had ook zoiets van: hmm, hij lijkt ouder door de scherpe kaaklijn. Butyeah, vond deze versie beter dan wat ik eerder aan het aankloten was. Anders zou hij gay worden :'D En daar voelde ik niet veel voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind hem er juist wel vrij jong uit zien :0
    Hij doet me echt heel sterk aan iemand uit een film denken, maar ik kan er mijn vinger niet op leggen :\

    dan liever iets ouder dan gay ja. anders is hij vanaf nu gewoon iets ouder. rond een jaar of 17 dat valt er wel een beetje tussenin.

    Vluuv schreef:
    Ik vind hem er juist wel vrij jong uit zien :0
    Hij doet me echt heel sterk aan iemand uit een film denken, maar ik kan er mijn vinger niet op leggen :\

    Hij doet me denken aan een combinatie van Beau Mirchoff en Josh Hutcherson x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Hij doet me denken aan een combinatie van Beau Mirchoff en Josh Hutcherson x'D

    Hé ja, je hebt gelijk :'D

    Vluuv schreef:
    (...)
    Hé ja, je hebt gelijk :'D

    IKR ;D ik dacht dat ik de enige was ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.