• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    - Volledige naam: Maeve Lia Arake
    - Leeftijd (ev in vampierjaren): 17 mensen jaren
    - Uiterlijk(beschreven): Zwart haar, vrolijke lach, witachtige huid
    - Foto:Negeer de tekst op het plaatje xd, maar klik hier voor plaatje
    - Karakter: Maeve is een Zachtaardig meisje. Ze doet graag goede dingen voor mensen, maar is wel een goede jager. Qua verlegenheid is ze gewoon normaal. Al vind ze het wel moeilijk om iemand te vertrouwen, de reden staat ook bij haar verleden :)
    - Verleden: Maeve was 17 jaar toen ze werd gebeten. Ze was goed bevriend geraakt met een man, die haar vertrouwen won, en meenam naar een steeg. Daar werd ze gebeten door meerde vampiers, en zo werd ze een vampier. Daarom vind ze het moeilijk mensen te vertrouwen. Maeve weet niet wie haar ouders zijn. Na een tijdje in de wildernis te hebben gewoond, is ze weer onder de mensen gekomen. Daar werd ze gevangen genomen door een van Fjodors mannen. Nu is ze slaaf van Fjodor en Odile. Of Odile weet dat ze een Slaaf is, weet ik niet..
    - Gave(voor vampiers): Als ze in het nauw gedreven word, verandert ze in een... hele sterke vampier! Ze verliest haar normale bewustzijn, en verandert pas weer terug, als haar vijand(en) zich overgeven of als ze verslagen zijn.
    - Extra: Maeve vind het niet leuk dat ze soms in zo'n vechtmachine verandert, omdat ze meestal spijt heeft van haar daden.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Welkom trouwens :)

    'Heee!' protesteerde hij met een grijnsje tegen de vers-gesteilde Odile. 'Ga je mijn enige verzetje afpakken.Da's gemeen,' Met een glimlachje duwde hij een kus op haar lippen. 'Je hebt geluk dat je zo'n lief gezichtje hebt. Anders had ik dat nooit geaccepteerd,' zei hij plagend terwijl hij met een aardappelmes verwoed de zak aardappelen open probeerde te krijgen. Toen dat niet lukte, gaf hij het maar op en scheurde de zak kapot door er een stuk uit te bijten. Snel kieperde hij de hele inhoud in de spoelbak, nam dapper het mesje opnieuw vast en begon te schillen. De laatste keer dat hij met Odile gekookt had, was dat werkje hem snel tegen gaan steken, vooral omdat hij geen aanleg had voor aardappelen schillen, maar deze keer was hij vastbesloten om haar de best geschilde aardappel ter wereld te presenteren.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:22 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik glimlach bij Quintens bedankjes en grinnik bij zijn opmerking de wodka te laten staan. Op de één of andere manier doet het me ineens voelen alsof ik een moeder ben, hoewel ik me niet in zou kunnen denken dat ouderschap voor mij weggelegd zou zijn. Zou het zo lopen als ik een mens was en een gezin had? Zou ik dan elke dag koken voor mijn kinderen? Ik haatte kinderen, walgde bij het geluid van huilende baby's maar nu, na al die jaren, vraag ik me af hoe vreselijk het in werkelijkheid zou zijn. Nutteloze vragen, Lavossa. Afijn, wel vragen die me bezighouden.
    'Graag gedaan,' zeg ik en draai me weer om. Lewis is het niet eens met het voorstel de wodka aan Quinten te geven.
    'Hee! Ga jij mijn enige verzetje afpakken. Da's gemeen.' Ik grijns even kwaadaardig. 'Ach, arm ding,' zeg ik met de nodige dosis sadisme. Hij komt op me af gelopen en drukt een kus op mijn lippen. 'Je hebt geluk dat je zo'n lief gezichtje hebt. Anders had ik dat nooit geaccepteerd.' Ik grijns.
    'Pas maar op, voor ik je aan het bed vastbind met een das voor je mond,' reageer ik waarschuwend. Na een korte schermutseling met de aardappelzak, claimt hij de victorie door het ding aan gort te bijten. Vampiers, grijns ik.
    'Yue, jij ook wat te eten? Aardappelen met sla en een vreemde soort vlees staan op het menu. Volgens mij zijn het lamskoteletjes,' speculeer ik hardop. Ondertussen glijdt mijn blik naar Lew, die zo gefocust met zijn aardappel bezig is dat hij eenieder moeiteloos zou kunnen overtuigen dat er een bom in zit. Ik begin te lachen bij zijn uitdrukking en besluit hem een handje te helpen. 'Hier, ik zal je uit je ellende verlossen,' zeg ik plagerig en begin moeiteloos de aardappelen te schillen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inkheart schreef:
    Welkom trouwens :)


    Dankje :)


    Tijd voor koffie.

    Inkheart schreef:
    Welkom trouwens :)


    Dankje :)


    Tijd voor koffie.

    Lol, ik keek net een paar pagina's terug naar die mogelijke foto's van Jonah, zag ik ineens dat er op eentje "OHLALA! So Chic!" staat :'D
    I don't know why, maar dat vond ik echt grappig :x
    En ik heb echt te doen met Lew, ik kan ook totaal geen aardappelen schillen :'D Ik snijd altijd hele stukken eraf in plaats van alleen de schil waardoor er maar een heel klein blokje overblijft :x
    Oh, en voor ik het vergeet, welkom xSomewhere! :3

    Yue
    Het duurt niet heel lang voor Odile terug is, en tegen die tijd heb ik de scherven al weer opgeruimd. Als ze me een zak met bloed toe gooit glimlach ik. Het is niet lang geleden dat ik heb gedronken, maar de geur maakt dat ik dat vergeet. Ik leun tegen de muur, prik mijn tanden door het plastic en zuig gelukzalig de inhoud van het zakje op. Als ik het op heb kijk ik even dromerig voor me uit kijken, tot ik Odile mijn naam hoor zeggen. "Yue, jij ook wat te eten? Aardappelen met sla en een vreemde soort vlees staan op het menu. Volgens mij zijn het lamskoteletjes." Ik knik glimlachend naar haar en loop naar de keuken om de zak weg te gooien. "Klinkt goed, doe maar. Kan ik ergens mee helpen?" vraag ik terwijl ik het lege plastic zakje in de prullenbak gooi.

    Savoy
    Zodra ik merk dat Odile bloedzakken heeft meegenomen besteed ik geen aandacht meer aan het mannetje op de bank. Ik vang de zak die ze me met een soepele beweging toegooit en knik grijnzend naar haar als teken van dank. Daarna drink ik snel het bloed op, dat een lekkere nasmaak in mijn mond achterlaat. De jongen is in de tussentijd weggelopen, en ik hoor ze praten over eten dat ze gaan klaar maken. Gut, wat lief nou. Net een familie. Ik glimlach grimmig en strijk mijn nog steeds natte haar uit mijn gezicht. Ze gaan het nog moeilijk krijgen als die blonde Odile bij ze weghaalt. Zij is degene die ze allemaal bij elkaar houdt.

    Maeve Lia Arake
    Ik zit in mijn kamer. Hij is niet erg groot. Ik denk aan het moment dat ik gevangen werd genomen door Fjodors mannen. Ik was het bos in gerend, ik had me schreeuwend aan een boom vastgehouden, maar toch was ik meegenomen. Langzaam sta ik op, en loop naar de keuken. Daar zie ik een andere vampier, genaamd Yue en een meisje, genaamd Odile. Odile is de 'Verloofde' van Fjodor heb ik gehoord. Half verscholen achter de deurpost blijf ik staan. Zal ik gewoon wachten tot ze me zien? Ik weet niet wat ik moet verwachten. Misschien moeten ze me wel gewoon helemaal niet hebben. Langzaam neem ik een stap achteruit...


    Tijd voor koffie.

    Oke, is Maeve nu ook opgesloten samen met de rest? :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, @ Cumberbatch: Is het een idee Jonah tot leven te laten komen als Odile en Fjodor uit eten gaan? :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor mij is dat oké, maar ik kan 'm hoogstwaarschijnlijk morgen pas volledig afwerken en hem naar binnensturen. Ik heb nl morgen mijn laatste examen en ben nu dus (again) mijn tijd op Q aan het verdoen (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    C18 schreef:
    Oke, is Maeve nu ook opgesloten samen met de rest? :].


    Maeve is een soort van [persoonlijke] slaaf van Fjodor. Oké? :)


    Tijd voor koffie.

    Lolol, np, same here. Ik zou me moeten focussen zodat ik morgen tijdens de consultatie wat heb te laten zien. Maar afijn, ik ga morgen wel wat eerder m'n bed uit -gayhand-. Bovendien heb ik al wat :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Consultatie? Like, bij de dokter? x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xSomewhere schreef:
    (...)

    Maeve is een soort van [persoonlijke] slaaf van Fjodor. Oké? :)

    Yep, understood :Y).
    Maar ze is nu in de keuken bij de rest, neem ik aan.
    Achja, ik post nu wel gewoon vanaf dat punt.

    Odile - Goede vampier.

    Yue biedt zich aan om met het eten te helpen. Ik stap aan de kant en geef haar het vlees in handen.
    'Volgens mij heb ik ergens kruiden gezien waarmee je dit kan marineren. Ik zou zelf kiezen voor een mediterraans tintje als je de kans ziet, maar zie maar wat je het best vind passen.'
    Ondertussen is de arme Lewis nog steeds bezig met zijn eerste aardappel, terwijl ik nummer drie in de pan gooi. Ik kan het niet laten even stiekem te grinniken, waarna ik weer verder ga met mijn taak. Op de één of andere manier brengt samen koken goede herinneringen bij me naar boven. Herinneringen van lang geleden, toen ik met mijn ouders kookte.
    Dan doet een onbekende geur mijn zintuigen alarm slaan.
    'Wat is..' Als automatisch pak ik het schilmesje en sluip richting een kamerdeur. De kamer is alleen door Yue gebruikt om in te slapen, maar deze geur komt niet van haar. Ik ruk de deur open en schrik me een ongeluk.
    'Wie ben jij,' sis ik, niet van harte. Het is niet eens een vraag, merk ik. Verdomd, als dit maar niet één van Fjodors troeven is. Hem kennende zal het wel iets zijn om me in een klotehumeur te krijgen. 'En belangrijker, wat moet je hier?' Wat me nog het meest verontrust is het feit dat niemand van ons haar eerder heeft opgemerkt.


    No growth of the heart is ever a waste