• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Van een afstandje kijk ik nieuwsgierig naar het meisje. Ik hoor haar zeggen dat ze een hulpje van Fjodor is, maar ze maakt een totaal andere indruk als zijn andere mensen. Zachar en Boris waren bijvoorbeeld nogal intimiderend, terwijl dit meisje er schuw en kwetsbaar uit ziet. Het zou me niet verbazen als ze hier net als wij onvrijwillig is. Misschien kan ze zich zelfs wel bij ons aansluiten, want hoe meer mensen, hoe sterker we staan. Niet dat ik het idee heb dat dit meisje een sterke kleerkast zou kunnen vloeren in een gevecht, maar schijn bedriegt soms. Als ik besef dat ik al een tijdje naar haar en Odile heb staan staren bedenk ik me beschaamd dat ik had beloofd het vlees klaar te maken. Ik loop terug naar de keuken, pak de pan die ik had gevonden en zet hem op het fornuis. Daarna zeg ik mijn zoektocht voort naar olijfolie, om het vlees in te bakken.

    Savoy
    Omdat ik me de hele tijd op het mens had geconcentreerd was de onbekende geur me niet opgevallen, maar zodra ik Odile argwanend de kamer in zie komen valt hij me op. Een vampier. Een onbekende vampier, en niet die hond van een Zachar of de blonde Fjodor himself. Fronsend kom ik overeind van de bank en loop met mijn handen nonchalant in mijn zakken richting Odile en het meisje, dat doodsbang naar haar opkijkt. Ik leun tegen de muur naast de deurpost aan en grijns naar de nieuwe vampier. Een leuk gezichtje, dat wel. "Wat is dit? Nog een van Fjodor's mensen? In ieder geval beter dan die kleerkasten." Ik merk dat Odile bezig is haar te ondervragen en geïnteresseerd houd ik mijn mond. Ik ben benieuwd wat ze hier te zoeken heeft.

    /Wil best verder, but I'm stuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet ook even niks, ja sla klaarmaken maar dat is niet interesant om over te schrijven. En begrijp ik nu goed dat Quinten het nu ook lastig krijgt omdat -nieuw meisje waarvan ik de naam niet weet- nog niet aan mensen is gewend??

    Haha ja, dat kan heel goed :] Nieuwe vampiers die niet gewend zijn zich in te houden kunnen zich aan hem vergrijpen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu begrijp ik hoe een stuk taart zich voelt, mijn personage is gewoon eetbaar XD dit gaat nog leuk worden c:

    Lolol, yes 8].


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar als je iets te doen wilt hebben kun je testen of -nieuw vampieren meisje waarvan ik de naam nog niet heb opgezocht- tegen mensen kan door Quinten te laten komen ofzo

    Ja, zal ik morgen doen. Da's een goed idee, actually 8].
    Eerst ga ik even wat slaap pakken ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hello darkness my old friend

    Wat is het stil hier :Y) Wanneer zal ik Jonah introduceren ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, tis hier inderdaad behoorlijk stil. Ik ga Inkheart's suggestie even uitvoeren en daarna zal Fjodor Odile oppikken, waarna ze naar 't restaurant gaan. Uitgelezen kans om Jonah tot leven te wekken _O_. I'll start writing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Purrrfect c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Awesome :3 Ben blij dat er hier weer wat leven in gaat komen :3
    Hoe lang was het nou nog tot het huwelijk?

    Odile - Goede vampier.

    'Dus geen antwoord he? Je tart mijn geduld. En laat dat nou net iets zijn wat ik niet in overvloed heb.' Ik staar haar nog steeds fel in de ogen. Ondertussen lijkt ze haast te bang te zijn om ook maar iets te zeggen. Of dit is echte angst, of dit is gewoon een tactiek om ons te manipuleren. Maar aan de andere kant.. ik zou - out of all people - wel in staat moeten zijn echte angst te herkennen. Ik moet haar nageven dat als ze het speelt, ze het behoorlijk goed doet. 'Oké. Ik vraag me af hoe Fjodor het ooit in z'n achterlijke kop heeft kunnen halen een onervaren vampier bij ons in huis te zetten. Om de volgende simpele reden.' Zonder waarschuwing trek ik haar aan een arm mee richting de bank, waar Quinten op zit.
    'Die jongeman daar voor je is een mens, zoals je al wel door hebt. Hoelang kun jij naast hem zitten zonder hem te willen leegzuigen als een roofdier? Ik geef je tien seconden, max.' Ik sla de armen over elkaar heen en ga tussen haar en Quinten zitten. Ik merk dat Quinten me wat ongemakkelijk aankijkt, waarschijnlijk om het feit dat hij nu als voedsel wordt gezien. Oh god, je zou eens moeten weten. Met een schuin oog staar ik naar zijn hals, met daarin een zalig ruikende kloppende slagader. Ik slik even en wend me weer richting het meisje.
    Dan hoor ik ineens voetstappen in de gang. Verdomme, dat zal Fjodor wezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vluuv schreef:
    Awesome :3 Ben blij dat er hier weer wat leven in gaat komen :3
    Hoe lang was het nou nog tot het huwelijk?

    Het is nu avond, dan nog één dag _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zodra ik een computer of laptop ter beschikking heb zal ik wat typen, heb een momentje