• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    C18 schreef:
    Ik blijf trouwens maar lachen om Lewis, geen idee waarom :'D Volgens mij is 't 't haar :'D.

    Haha, ik vind die van Lewis vet schattig :3 Z'n haar is lief, hehe :')

    NOES, ik had al die oude topics doorgespit op zoek naar de andere tekening van Odile, bleek dat de link niet meer werkte D:
    En hier tussendoor even een korte post

    Yue
    Als ik Odile naar buiten hoor komen haal ik opgelucht adem. Het is weer voorbij, voor nu. Als ik de stoffer en blik heb gevonden loop ik terug en zie nog net Odile de kelder uitlopen. Ik ga er van uit dat er niets ergs aan de hand is omdat Lew nog steeds rustig in de slaapkamer half onder de dekens ligt, in zijn nakie. Ongemakkelijk duw ik de deur iets dicht, zodat hij wat privacy heeft en zich om kan kleden. Daarna zak ik op mijn hurken en veeg met de borstel de glasscherven van het versleten tapijt op het blik. Vlug loop ik terug naar de keuken en giet de splinters van het gevallen glas in de prullenbak. Daarna neem ik het aanrecht af met een doekje, en blijf even tevreden staan kijken naar het resultaat. Mijn déjà vu moment van net blijft door mijn hoofd spoken, maar ik besluit het te negeren.

    Savoy
    "Doe je dat vaker, mensen ineens laten schrikken?" Ik haal mijn schouders op, draai me om en ga op de rugleuning van de bank zitten. "Nah, meestal speel ik niet met mijn eten, nee. Of in ieder geval, niet op die manier.” Ik grijns naar de jongen en zijn bloed, maar Odile komt naar buiten en bederft mijn pret. “Afijn, hoe het ook zij, ik ga proberen eten te regelen voor de mensen onder ons en bloed voor de vampiers. Dus Savoy, ik zou het op prijs stellen dat je hem laat leven.”Chagrijnig mompel ik wat, al ben ik niet echt boos. Bloed uit een zakje heb ik net zo lief als het bloed van de jongen hier, en bovendien zal dat me een stuk minder problemen opleveren. Omdat ik het echter niet zie zitten me weer terug te trekken in een van de slaapkamers blijf ik op de rugleuning van de bank zitten. “Dus.” zeg ik, als het even stil blijft. “Je bent niet een grote prater, hm, of wel?”

    Hoi! Ik wil de RPG graag joinen :D


    Tijd voor koffie.

    Quinten
    Aangezien ik zijn opmerking niet zo geweldig vind besteed ik er ook geen aandacht aan om erop te reageren. Als Odile uit de slaapkamer komt heeft ze ook gemerkt dat Savoy bijna langs me zit. Gelukkig deelt ze hem een waarschuwing uit. 'mens' mompel ik zacht als ze zegt dat ze eten voor de mensen onder ons zal meebrengen. Als ik me omdraai zie ik Savoy nog een beetje verlekkerd, maar ook een beetje chagrijnig naar me kijken. Het idee dat hij me eigenlijk alleen maar lekker vind is best raar. Na een tijde begint hij weer te praten. “Dus.” zegt hij. “Je bent niet een grote prater, hm, of wel?” Ik denk na, nee een grote praten ben ik nooit geweest. Altijd het liefst op de achtergrond tot dat er iets moest gebeuren dat ik goed kon, dan kwam ik even naar voren, deed mijn ding en verdween weer op de achtergrond. "Goed opgemerkt," zeg ik. Ik kijk weer voor me uit. "nooit geweest overigens." Het is niet dat ik niet wil praten, dit was gewoon niet echt de beste situatie of de beste persoon. "en jij? met een iets langer leven heb je ook iets meer om over te oordelen neem ik aan."

    Please do ;D Als wat wil je graag joinen ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xSomewhere schreef:
    Hoi! Ik wil de RPG graag joinen :D


    Leuk dat je er bij wilt! :3 Ik ben benieuwd wat voor rol je gaat maken ^-^

    Nice, welkom!

    Oke ik ga wel gewoon verder posten.

    Odile - Goede vampier.

    Hoelang ik voor de spiegel in de wc heb gestaan weet ik zelf niet. Mijn hand is bebloed in een poging het ding aan scherven te slaan. Het is me slechts gelukt er een kleine deuk in te slaan. Het ding is zeker vampierproof. Ik was mijn gezicht en met name mijn mond om die vreselijke zoen van Fjodor weg te wassen. Na nogmaals die krullen vervloekt te hebben, vervolg ik mijn weg terug naar de kelder met de bloedzak in de handen. Onderweg bedenk ik me dat ik nog voedsel voor Quinten nodig heb. Met een verwarde geest loop ik naar de keuken, pak lukraak aardappelen en een zak ijsbergsla. Ik pak ook iets wat op vlees lijkt weg en loop de gang weer in. Ik tuur de gang door op zoek naar Zachar, Boris of één van die andere idioten die bij de kelderdeur kan. Niemand te vinden. Ik slaak een zucht en besluit te wachten.
    Mijn blik valt op een stel vampiers die in de ruimte aan het eind van de gang bezig zijn met de gordijnen. Gordijnen..? Ik laat de spullen in de keuken achter en loop gauw richting de ruimte. Mijn mond valt open als ik de zaal betreed. Ik dacht dat dit een appartement was, maar wat ik nu zie is een royaal ingerichte bruidszaal, waarvan ik moet bekennen dat hij prachtig aangekleed is.
    'Kan ik je ergens mee van dienst zijn?' hoor ik iemand achter me vragen. Ik draai me om en kijk ik de ogen van Boris. 'Ik wil graag terug naar de kelder. Ik heb eten en bloed.' Hij knikt en gebaart me dan mee te komen.
    'Hij doet moeite voor je. Ik weet niet wat je met hem hebt gedaan, maar je hebt hem op de één of andere manier betoverd.' Zonder te antwoorden pak ik de spullen en loop met hem naar de kelder.
    'Quinten, ik heb aardappelen, vlees en sla mee. Als je trek hebt, wil ik het voor je klaarmaken,' bied ik hem aan als Boris de deur weer heeft gesloten. Ik zet alles op alles om Fjodor uit mijn hoofd te zetten. Op z'n minst tot vanavond.
    'Je bent geen grote prater, of wel?' hoor ik Savoy zeggen, mij negerend. Tot mijn verbazing staat hij nog steeds bij Quinten. 'Hier,' zeg ik en gooi hem een bloedzak toe.
    'Yue,' zeg ik met een grijns als ik de zak in mijn handen over en weer gooi. 'Vangen.' Met een soepele boog vliegt hij op haar af. Ik moet op z'n minst de halve voorraad hebben geplunderd. De volgende zak neem ik in de handen en wandel de slaapkamer in. Mijn ogen glijden over het bed en onwillekeurig moet ik denken aan Fjodor en ik slik even om het gevoel van walging weg te krijgen. Het is Lewis. Lewis, niet Fjodor. Lewis. De man die van je houdt.
    'Na onze activiteiten kun je vast wel wat gebruiken om op krachten te komen.' Ik gooi hem een zak toe en glimlach. 'Ik ga zo wat koken voor Quinten. Als je ook wat mee wil eten, geef het maar aan.' Ik wrijf even langs mijn mond en hoop vurig dat ik Fjodor's geur goed heb weggewassen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind Quinten zo net een vegetariër lijken met z'n slaXD

    LOL, 't was het eerste waar ik zo gauw op kon komen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pas toen Odile terug de kamer in stapte, besefte hij dat hij kort geslapen had.'Na onze activiteiten kun je vast wel wat gebruiken om op krachten te komen.' Slaapdronken staarde Lew om zich heen en mompelde niet-begrijpend: 'He? Wat?' voor hij bekogeld werd met iets dat fris en plastic aanvoelde. Nieuwsgierig pakte hij het pastic ding vast, herkende de zoete geur meteen en grijsde. 'Bedankt.' Traag kroop hij vanonder de lakens, stapte op haar af en drukte een zoentje op haar lippe. Kort fronste hij zijn wenkbrauwen. 'Je smaakt alsof je een blok zeep hebt opgegeten,' mompelde hij droog, met een geamuseerde grijns, waarna hij snel een verse onderbroek aantrok, een broek uit de kast viste en het houthakkershemdje dat Odile voor hem had uitgezocht aantrok. 'Ik wil wel mee-eten trouwens. Als je genoeg hebt. Zal ik je anders weer helpen? Net als vroeger,' ratelde hij, in een relatief goed humeur gezien de situatie. TOen hij zich volledig had aangekleed, streek hij snel nog eens door zijn haren in een poging ze iet of wat normaal te krijgen, gaf die poging direct weer op en volgde Odile naar de leefruimte waar Yue, Savoy en Quinten ook waren.
    Meteen liep Lew door naar de keuken om een deel van zijn glas bloed over te gieten in een glas. Dat mensenbloed was stukken beter dan dierenbloed, ook al was het niet vers. Toen hij het hele glas Irish had gemaakt met de vodka uit het onderkastje, kiepte hij de inhoud naar binnen en grijnsde. Meteen helemaal opgekikkerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ffuu, wil graag verder schrijven maar ben zo mooe :'D. Denk dat ik toch maar eens naar m'n lijf ga luisteren :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Guys.

    Gaspard Ulliel


    Adrian Grenier
    of


    Rami Malek

    For Jonah ?
    ZIjn afkomst hangt er vanaf :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik weet niet echt wat zijn karakter is, maar ik zou foto 1 doen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 18:11 ]

    Inkheart schreef:
    ik weet niet echt wat zijn karakter is, maar ik zou foto 1 doen.

    Speelt graag met zijn eten, houdt ervan zijn macht uit te buiten, is niet enorm wantrouwig maar kan wel plots snibbig worden, beetje pesterig zelfs, analytisch, slim, geeft iedereen één kans, arrogant, extravagant.
    lol, hij zit in mijn hoofd, maar hij is moeilijk te omschrijven c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nog steeds foto 1, hij heeft zo'n gezicht van dit ben ik, maar je weet nog niet alles, ik hou je in de gaten.

    foto 2 lijkt me te lief en foto 3 staat me de foto niet echt van aan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 18:16 ]