• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Right, sorry voor mijn late reactie x'D ik ga nu een post schrijven c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nah, we understand, tis vakantie ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jonah Kingston
    Enkele seconden lang staarde ik haar onderzoekend aan. Ik had geen reden om dit voorstel te accepteren. Als ik wilde weten hoe Fjodors flat er uit zag, dan vond ik wel een manier om de architect zo hard onder druk te zetten dat hij de plannen vrij gaf. Desondanks weigerde ik niet. Niet direct althans. Ergens zat er iets in waar ik voordeel uit zou kunnen halen, ik moest het alleen nog vinden... Zacht tuitte ik mijn lippen en haalde dan diep adem, alsof ze me iets onmogelijks vroeg, wat eigenlijk ook wel zo was, maar toch. Ik was Jonah Kingston. Er was niets dat ik niet gedaan kon krijgen.
    ‘Juffrouw Lavossa, u beseft toch wel dat uw plan vol gaten zit? Ik kan daar niemand naar binnen sturen zonder dat ze ruiken dat het iemand uit mijn clan is,’ zei ik terwijl ik opstond en op die manier boven haar uit torende. Op dit moment was ze compleet onderdanig aan mijn wil en persoon en ze zou het weten ook. ‘Bovendien zou u dan alsnog met hem in het huwelijk moeten treden. Als afleiding. En daar kan u enkel uitraken als Fjodor sterft…’ Kort stopte ik met spreken, beseffend dat dat eigenlijk het onderliggende verzoek was. Ze wilde dat ik Fjodor afmaakte. Ik besloot om me nog even van den domme te houden. ‘Uw dierbaren… Bent u bereid een offer van dergelijk formaat te brengen? Voor eeuwig is immers een erg lange tijd, juffrouw Lavossa. Maar dat zal u wel al begrepen hebben.’ Ik wachtte niet op antwoord. Vanuit de manier waarop ze sprak, leidde ik af dat haar familie of haar geliefde in die kerker zat. En aangezien vampiers geen familie hebben, stond mijn geld op dat laatste, al snapte ik niet helemaal waarom Fjodor hem –of haar- niet al lang had afgemaakt. Als hij Odile als echtgenote wilde, hoefde hij geen verantwoording af te leggen tegenover haar. Als lid van zijn clan had ze hem te gehoorzamen, zonder aarzeling. Then again, Odile was al een tijdje uit het kader verdwenen, dus hij had misschien niet zoveel macht over haar. Toch was hij nog steeds machtig genoeg om te nemen was hij wilde. Tenzij…
    Tenzij hij wilde dat ze een soort affectie voor hem zou koesteren. Dat klonk eigenlijk compleet belachelijk, maar het was het enige waarmee ik op de proppen kon komen. ‘Ik neem aan dat achterlijk stuk stront van een Zachar ingesteld heeft om die kelder te bewaken? Op vlak van zijn entourage heeft Fjodor Kolstov echt geen smaak… No offence,’ Ik schoot haar een klein glimlachje toe. ‘Phillipe hier kan hem wel aan,’ zei ik uiteindelijk ten teken dat ik haar verzoek accepteerde. Het werd immers tijd dat Fjodor uit mijn gezichtsveld verdween en niemand die hem beter uit de weg kon ruimen dan ikzelf.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Jonah Kingston is inmiddels gaan staan en vertelt me dat mijn plan in feite waardeloos is. Goh, alsof ik dat zelf nog niet wist Einstein. Hij weet er op wonderbaarlijke wijze voor te zorgen dat mijn humeur naar nog een dieptepunt zakt.
    ‘Bovendien zou u dan alsnog met hem in het huwelijk moeten treden. Als afleiding. En daar kan u enkel uitraken als Fjodor sterft…’ Wat? Mijn ogen sperren zich open. Met hem trouwen? Als afleiding? Dat meent hij toch niet serieus? Ik was hier juist heen gekomen om dat te voorkomen! Volgens mij heeft hij er wel schik in. Niets zo mooi als leedvermaak. Het is dat die twee elkaar haten, maar anders zouden ze de beste maatjes kunnen zijn, zo niet broers van elkaar.
    Nu is het mijn beurt om op te staan, omdat ik door het omhoog kijken haast scheel word.
    'Hoe zou ik hem in vredesnaam moeten afleiden? Ik ben nu niet bepaald sterk genoeg om iemand als Fjodor aan te kunnen. De tijden zijn veranderd in die clan. Die vampiers zijn harder en sterker dan ik ooit ben geweest.' Dat is een feitje dat hij zelf ook wel zou kunnen bedenken, want ik heb het idee dat deze man voor me een geniepige opportunist is die pas zijn slag slaat als er wat uit te halen valt.
    'Vertel me niks over offers. Ik doe niks anders,' zeg ik met een zwarte ondertoon terwijl een mondhoek spottend omhoog trekt. Het tragische is dat het nog waar is ook.
    Dan begint Jonah over Zachar. Goh, nog iets om mijn humeur mee naar de knoppen te helpen. Mijn blik schiet kort van Jonah naar de man die hij aanwees als degene die Zachar uit kon schakelen. 'Niet alleen hij, maar ook een aantal anderen. Ik meen dat ze Boris en Elias heten. En iemand waarvan ik de naam niet kan plaatsen. Ik heb zelfs het idee dat het grootste deel van de clan niet eens van hun bestaan weet.' Ik leg een lok achter mijn oor, besef dat de babykrul alweer tot leven is gekomen. Wat een ellende.
    Als iemand de kracht heeft om Fjodor uit te schakelen, is het deze man in zijn driedelige pak wel. Ik durf te wedden dat hij zich vast en zeker afvraagt wat er voor persoonlijk voordeel uit te halen valt. Behalve de dood van Fjodor kan ik niks bedenken. En nu ik het me bedenk, ik moet opschieten. Voor hij echt argwaan krijgt.
    'Het huwelijk is overmorgen.'

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 13:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jonah Kingston

    Nonchalant stapte ik voorbij haar, waardoor de lucht, verplaatst door mijn lichaam, haar geur naar me toe blies. Voor het eerst merkte ik behalve haar eigen geur en die van Fjodor, nog een derde op. Heel subtiel aanwezig, zoet en mannelijk. Ik liet niet uitschijnen dat ik besefte dat deze geur aan de man toebehoorde die ze zo heftig probeerde te beschermen. Het was het beste argument om te weerleggen wat Phillip me straks in het gezicht zou gooien.
    Ik had gemerkt dat haar ogen zich opensperden toen ik opperde dat ze alsnog met de blonde Rus zou moeten trouwen. ‘Denkt u niet dat hij lichtjes aangebrand zal zijn als hij merkt dat zijn bruid weg is?’ zei ik zacht. ‘ Als u met hem trouwt, heeft u meer kans dat hij hen niet zal laten opsporen. Bovendien heb ik een ideetje…’ Ik schoot haar een zuinig glimlachje toe. ‘Maar u begrijpt wel dat dat meer zal kosten dan wat informatie. Maar dat bespreken we later wel. U trouwt gewoon met heer Kolstov en ik zorg ervoor dat uw liefje uit zijn kerker weet te ontsnappen. Tot we u er ook uit krijgen kan hij in mijn complex verblijven. Fjodor haalt het niet in zijn stomme kop om daar in te breken.’
    Traag draaide ik me om en goot mezelf nog een glas AB negatief in. ‘De rest bespreken we wel in de dagen daarna. Een afgeraffeld plan is immers even nutteloos als geen plan. Als u dan toch weet wat offers zijn, dan geloof ik dat u wel een paar dagen met hem zal kunnen te overleven.’
    'Het huwelijk is overmorgen.' Ik glimlachte, ook al kon ze het niet zien en goot het bodempje bloed in mijn keelgat. ‘In dat geval zal ik hen er tijdens het huwelijk uithalen.’ Ik draaide me opnieuw naar haar toe. ‘Uw bruidegom wacht, juffrouw Lavossa, u wekt beter geen argwaan.’ Even verschoven mijn ogen naar de rijkelijke deur. ‘En alvast gefeliciteerd met uw... aanwinst.’


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Met de armen over elkaar geslagen kijk ik toe hoe Jonah langs me heen wandelt. Vreemd genoeg gooit dit moment me weer terug naar mijn kinderjaren, waar Ryan in de voetbalkooi op exact dezelfde manier langs me heen liep. De elfjarige ik had de armen over elkaar geslagen en hem uitdagend aangekeken. Maar diep van binnen was ik bang, dat herinnerde ik me nog goed.
    ‘Denkt u niet dat hij lichtjes aangebrand zal zijn als hij merkt dat zijn bruid weg is? Als u met hem trouwt, heeft u meer kans dat hij hen niet zal laten opsporen. Bovendien heb ik een ideetje…’ Ik til kort de wenkbrauw in de lucht, terwijl ik roerloos blijf staan. Fjodor zou zeer waarschijnlijk met represailles aankomen. Mijn ogen volgen de man voor me. Jonah Kingston hoeft niet de kleinste moeite te doen om boven mij uit te torenen. De man is erg lang en statig en ik vraag me af of zijn sterke geur nu van zijn lichaam af komt, of dat hij een soort parfum bij zich heeft. Oh verdomme Odile, waar maak je je ook druk om?
    'Wat voor ideetje?' vraag ik, niet al the enthousiast.
    ‘Maar u begrijpt wel dat dat meer zal kosten dan wat informatie,' gaat Jonah verder. Mijn gezichtsuitdrukking verandert niet, hoewel ik diep van binnen grip op de situatie probeer te krijgen. Wat viel er van mij te halen? Ik heb geen geld, noch recente inlichtingen over de clan. Maa wacht eens even.. misschien bestaat er wel een kans dat ik die krijg als ik met Fjodor getrouwd ben. Misschien is dat hetgeen waar Jonah achter zit; via mijn nieuwverworven machtspositie informatie krijgen. Maar hij zei toch net dat hij geen informatie wou? Wat dan? Misschien wil hij.. mij. Ik mag hopen van niet. Ik hoop dat ik niet interessant genoeg voor hem ben.
    'Maar dat bespreken we later wel. U trouwt gewoon met heer Kolstov en ik zorg ervoor dat uw liefje uit zijn kerker weet te ontsnappen. Tot we u er ook uit krijgen kan hij in mijn complex verblijven. Fjodor haalt het niet in zijn stomme kop om daar in te breken.’
    'Mijn liefje,' herhaal ik. 'Nu wordt ie helemaal mooi. Mijn enige 'liefje' zit daar aan die tafel. Goed, het gaat in totaal over vier personen, waarvan eentje een mens. Ik zou het op prijs stellen dat ze allevier door jullie bevrijd kunnen worden en het ook allevier overleven.'
    Dan geeft Jonah aan om het stel er tijdens het huwelijk uit te vissen. Dan zijn zij in elk geval veilig. Ik hou mijn gezicht nog even strak, maar diep van binnen kan ik wel janken van geluk.
    ‘Uw bruidegom wacht, juffrouw Lavossa, u wekt beter geen argwaan,' zegt Jonah Kingston dan. ‘En alvast gefeliciteerd met uw... aanwinst.’
    Ik onderdruk de enorme neiging om hem een pissige blik toe te gooien, draai me zonder een woord te zeggen om en verlaat de kamer.
    Eenmaal terug in het restaurant is de orde hersteld. Fjodor zit rustig aan tafel met een sigaar tussen de vingers en zijn spaghetti op een bord.
    'Het is bijna koud, waar bleef je?' 'Ongesteld,' lieg ik. Godverdomme! Vampiers worden helemaal niet ongesteld! Wat een slechte leugen. Heeft die idioot Jonah me zo te pakken gekregen dat ik niet eens een fatsoenlijke leugen op kan hangen? Dit gaat niet goed. Helemaal niet goed. Ik vertrouw die gast voor geen cent en het aller- allerergste is, we weten beiden dat ik geen keus heb.
    'Vampiers worden niet ongesteld,' zegt Fjodor. Ik slaak een zucht, alsof ik me betrapt voel. 'Een klein lichamelijk probleempje, oké?' zeg ik quasi-beschaamd en zeg de ober dan wat ik te eten wil.
    'Al goed, al goed, ik vraag niks meer,' zegt hij met een ingehouden lach. Wacht eens even. Ik neem Fjodor even in me op. Bloost hij nu? Op het moment dat ik hem goed in me op weet te nemen, staat de ober er al voor.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Btw, ik vind het op zich ook wel prima om dat huwelijk morgen te laten plaatsvinden, komt hier wat schot in enzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is mij ook goed, Quinten zal vast niet super belangrijk zijn tijdens het huwelijk

    Naja, dat kunnen we naar onze eigen hand zetten. Een bloeddorstige horde vampiers + een mens kan altijd spanningen teweeg brengen _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeker net voordat fjodor en odile echt trouwen (ja woord ed.) kan een vampier het niet meer weerstaan en zorgt voor genoeg afleiding om het zo maar te zeggen.

    Exactly, + heb ik meteen een reden om de niet zo lieve Fjodor een kans te geven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben benieuwd of ze effectief met Fjodor gaat trouwen :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, inderdaad, ik ook :0
    Ik ben nog even die stukken tussen Odile en Jonah aan het lezen -die trouwens geweldig zijn. _O_
    Maar zullen Quinten&Lew&Yue&Savoy dus bij de ceremonie aanwezig zijn?

    Nee, want Jonah gaat ze bevrijden uit die kerker terwijl de ceremonie bezig is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja dat lijkt me wel, dan kan de echte hel los breken als je een mens in een grote zaal vol vampieren stopt.