• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Eigenlijk is het Arianna, maar ik typ het altijd fout x]
    Arianna
    We schoten allebei in de lach toen hij door Cherelle half tegen me aan werd geduwd. Hij verontschuldigde zich, maar het leek door de scheve grijns op zijn gezicht niet erg oprecht. Dat, en het feit dat hij niet veel achteruit was gegaan. Ach wat. 'Wil je nog iets drinken?' vroeg hij met een blik op mijn lege glas. Ik knikte lachend en volgde hem naar de tafel waar de drankjes stonden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brb D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    Na een paar minuten maakte ze zich los uit Jake's greep, gooide haar lange lokken omhoog om er wat volume in te gooien en liep naar één van de tafels.
    Rustig maakte ze een tweede cosmopolitan voor zichzelf, schonk het glas in en leunde wat achterover. Haar donkerblauwe ogen gleden over de dansende menigte, met een zucht nam ze een grote slok.
    Soms moest ze zichzelf er aan herinneren wie ze was. Of wie ze nu was, tenminste.


    -

    (no_chears)


    -

    And then there was nobody (cat)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 18:52 ]


    -

    *lokt mensen met een brownie naar het topic*


    -

    Er staat een paard in de gang


    -

    En we zingen en we springen want we zijn zo blij


    -

    Laura staat weer eens online maar is er weer niet bij (cat)


    -

    *strooit met nutteloze posts*


    -

    Arianna
    De minuten werden langzaam uren en de maan stond ondertussen hoog aan de hemel. De alcohol maakte mijn hoofd licht terwijl ik nog altijd met Horacio danste, maar mijn Italiaanse accent hield ik vol. Blijkbaar vond hij het 'erg charmant.' Zijn handen lagen op mijn heupen terwijl we dansten op het slownummer. Hij stond nogal dicht op me, maar dat moest toch ook? Dansen, schuifelen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hallo ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hello xd

    Cherelle Isabeau
    Verscheidende jongens waren al naar haar toe gekomen, maar na twee uur stond ze net weer even rustig bij een tafeltje. Haar donkerblauwe ogen begonnen inmiddels vaag te twinkelen van de alcohol, en net toen ze het glas achterover sloeg kwam er een jongen naar haar toe die ze - tot haar verbazing - niet eens kende.
    Een glimlachje speelde rond haar lippen toen hij dichterbij kwam. Goh, hem wilde ze wel leren kennen.
    Het duurde dan ook niet lang voor ze samen met hem weer op de dansvloer belandde, hun lichamen dicht tegen elkaar en haar lichaam gevangen in zijn armen.


    -

    Arianna
    Zijn handen begonnen van mijn heupen naar mijn billen te verplaatsen, maar dat was niet de bedoeling. Hij kreeg een zachte por en ik verschoof zijn handen terug omhoog, maar na een minuut of twee dwaalden ze toch weer omlaag. 'Kappen,' zei ik, nu toch wel een beetje bang, nerveus. Opnieuw verplaatste ik zijn handen een stukje omhoog.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    De jongen - wiens naam ze nog niet had gevraagd - hield haar dicht tegen zich aan, maar zijn handen bleven braaf op haar heupen rusten. Erg vreemd was dat niet, alleen de jongens die haar beter kenden deden nog wel eens een poging verder naar beneden te glijden. Maar de rest kon ze ervan overtuigen dat ze sterk genoeg in haar schoenen stond om dat niet toe te laten zonder ze een blik waardig te gunnen.
    Opeens bedacht ze zich iets. Arianne waarschijnlijk niet, of had ze dat verkeerd ingeschat? De alcohol zorgde ervoor dat haar gedachten meteen weer afdwaalden toen ze de stem van de jongen in haar oor hoorde mompelen.


    -