• Ik weet niet goed waar ik dit moet neerzetten dus ik zet het maar gewoon onder stamcafé, haha.

    De titel zegt het eigenlijk al! Ik wil graag een mailmaatje.
    Iemand waar je alles tegen kunt zeggen.

    En nog even wat informatie over mezelf; Ik heet Merel en ik ben bijna 15 jaar. Ik zit in havo 3 en mijn hobby's zijn uitgaan, rondhangen met vrienden, tekenen en verhalen schrijven.
    Ik heb absoluut geen saai leven dus als iemand zou willen, zou ik best wel veel over mezelf durven vertellen.

    Dusssss...iemand ? :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Why not? (:

    Ik heet Joy en ik ben 13 jaar. Ik zit in 2 TVWO en mijn hobby's zijn eten, verhalen schrijven, RPG, random doen met vriendinnen en euhmmm... dansen en zingen opzich ook wel oké. Helaas kan ik geen van beiden. &&&& Ik ben fanatiek Beatles fan. :Y) Just so you know.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 0:30 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik wil ook wel. :Y)

    Ik ben Lieke, 14 jaar. Zit in 3 VMBO-T. Mijn hobby's zijn; dvd kijken, muziek luisteren, verhalen schrijven, leuke dingen doen met vriendinnen, slapen en natuurlijk eten. Hihi. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Here :3

    Ik heet Yasmin, 14 jaar. Zit in 2 VMBO-T, maar ga naar 3 Havo. Hobby's ; Dansen, muziek luisteren ,zingen, afspreken, und (ll) lange berichten ;]

    Hiero~

    Mijn naam is Sarah, ik ben 14 jaar oud, bijna 15 en ik zit nu in de 3e. Niveau wordt hier pas volgend jaar definitief bepaald dus daar kan ik niet veel over zeggen. lol
    Mijn hobby's zijn, tekenen, muziek luisteren, muziek maken, een heleboel briefen schrijven naar willekeurige landen, lezen, verhalen schrijven, zingen is ook wel leuk niet in het openbaar maar ach...,denken, denken over het leven, denken over mensen, denken over deze planeet, denken over het heelal, denken over niets, praten, praten, nóg meer praten, mensen knuffelen, bomen knuffelen, dieren knuffelen, knuffels knuffelen...
    Dit is denk ik wel genoeg tot nu toe denk ik. 8D

    Ah why not,

    Mijn naam is Stephanie maar als je me zo gaat noemen ga ik je via het internet komen doodkietelen, de naam is Em. Ik ben 15 en zit in ASO-HUMA. Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, dansen, acteren, lezen en ontwerpen. Ik heb een hekel aan grote groepen mensen. Ik heb nogal een obsessie met Harry Potter. Oh, en ik gooi overal Engelse woorden tussen omdat ik de Nederlandse niet ken :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    hahaha. iedereen mag me mailen ^^
    merelnoorman@hotmail.com
    ik zie wel wie het doet..
    ik kan uit niet kiezen uit jullie, haha

    Lildreamx schreef:
    hahaha. iedereen mag me mailen ^^
    merelnoorman@hotmail.com
    ik zie wel wie het doet..
    ik kan uit niet kiezen uit jullie, haha


    Als je niet kan kiezen ga je toch met iedereen mailen? :Y) er is echt geen limiet (hoewel meer dan 100 toch een beetje veel is :3)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Lildreamx schreef:
    hahaha. iedereen mag me mailen ^^
    merelnoorman@hotmail.com
    ik zie wel wie het doet..
    ik kan uit niet kiezen uit jullie, haha


    Ken je toevallig Daan Noorman? :x

    FCKMIMS schreef:
    (...)

    Ken je toevallig Daan Noorman? :x


    Er zijn meer hondjes die Vicky heten. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Er zijn meer hondjes die Vicky heten. (nerd)

    Zou kunnen toch?