• Hoii
    Op school zie ik al een tijdje een knappe jongen lopen. Uit de 4e. En ik zie hem soms wel eens naar mij kijken of we hebben oogcontact op de gang. Ik kwam hem laatst dus tegen op insta en ik zit erover te twijfelen om hem te volgen. Hij ziet er goed uit, vriendelijk. Dusja..
    Zou ik gewoon een gokje wagen of gewoon niks doen?


    Know yourself

    Waarom niet?


    26 - 02 - '16

    Hoi ik zou er gewoon voor gaan er kan niks erg gebeuren! YOLO


    Ik heb vandaag voor het eerst een meter gesprongen terwijl ik eigenlijk niet durfde dus wie kan een leuke mooie jongen nu niet volgen op insta?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Lijkt me niet dat het kwaad kan, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ligt eraan in welk jaar je zelf zit, maar over het algemeen kan dat geen kwaad. If you'll never try you'll never know.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zit in de derde


    Know yourself

    Desiderio schreef:
    Ik zit in de derde


    Ohhh, nee, dan kan het prima. Als je nou een brugklasser zou zijn was het een ander verhaal, maar een jaar verschil is niet erg.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jaa :)
    ik denk dat ik hem wel ga volgen. Ik laat jullie weten hoe het is verlopen!


    Know yourself

    Desiderio schreef:
    Jaa :)
    ik denk dat ik hem wel ga volgen. Ik laat jullie weten hoe het is verlopen!

    Veel succes, hopelijk gaan jullie het goed met elkaar kunnen vinden. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hahaha dat hoop ik ook. Als er überhaupt iets gebeurt na dit..


    Know yourself

    Oke. Ik volg hem dus. (Hij heeft open profiel) Hij volgt niet terug.. terwijl ik hem gewoon fotos zie liken :/


    Know yourself

    Er is natuurlijk geen garantie dat hij je terugvolgt. Word niet te stalkerig en wacht gewoon af. (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 21:51 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Er is helaas nog steeds niks gebeurd ..


    Know yourself

    Why not


    tiptoe through the tulips...

    Desiderio schreef:
    Er is helaas nog steeds niks gebeurd ..


    Misschien ben je gewoon een van de zoveel meisjes met wie hij toevallig oogcontact maakt? Het is niet alsof jullie vrienden zijn, het is voor hem misschien helemaal niet logisch om ook maar iets te doen met jouw follow.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Misschien ben je gewoon een van de zoveel meisjes met wie hij toevallig oogcontact maakt? Het is niet alsof jullie vrienden zijn, het is voor hem misschien helemaal niet logisch om ook maar iets te doen met jouw follow.


    Daar heb je wel gelijk in. Misschien was het gewoon puur toeval steeds dat we oogcontact maken..
    achja ik ontvolg hem maar i guess


    Know yourself