• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Arianna
    'Lekker,' grijnsde ik terwijl ik een van de glazen pakte. Of het voor mij bedoeld was wist ik niet, waarschijnlijk niet, maar ik had al twee slokken op voor ze de kans kreeg om iets te zeggen. Dit was eigenlijk best leuk.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:42 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *heeft stiekem net gegoogled wat een cosmopolitan is*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    Ze hadden de glazen nog niet eens half leeg, toen er een handjevol meiden naar ze toe kwam om hun naar de dansvloer te slepen. Met het cocktailglas in haar hand begon ze al snel vrolijk mee te dansen, draaiend met haar geoefende heupen en af en toe een slokje nemen van de rode vloeistof.
    Nee, feesten was geen vreemde voor haar. En voor haar vriendinnen ook niet. De jongens die in het gebouw aanwezig waren ging het echter meer om de drank, drugs en meiden.


    -

    Is echt zo lekker (cat)

    Dat had ik gisteravond gemaakt, wij hebben gewoon een cocktailshaker ^^

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:35 ]


    -

    Arianna
    Lachen en dansen, dansen en lachen en dan weer opnieuw. Dit was niet iets wat ik dagelijks deed, hoewel ik me begon af te vragen waarom niet - hier kon ik wel aan wennen. 'Momentje, ik ga mijn glas bijvullen,' riep ik grijnzend, net hard genoeg om verstaanbaar te zijn boven de dreunende bassen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:42 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    Ten teken dat ze het had gehoord tilde ze haar glas even op, waar nog een klein laagje in zat. Het was niet per sé haar bedoeling om dronken te worden die avond, dus vond ze het ook niet nodig om in een moordtempo te drinken. Maar van Arianne snapte ze het. Als je een doel had, waarom dan niet?
    Het duurde niet bijzonder lang voor ze twee stevige handen op haar heupen voelde, en net toen ze om wilde kijken om te achterhalen wie het was hoorde ze zijn stem al in haar oor mompelen. Lachend schudde ze haar hoofd, tilde Jake's handen omhoog toen die afdwaalden naar haar billen.


    -

    Arianne
    Even dacht ik na over de cocktail de Cherelle gemaakt had, maar ik kon de ingrediënten niet meer herinneren en dus gooide ik maar gewoon wodka in het glas. De alcohol maakte me licht in mijn hoofd, maar echt dronken was ik nog niet. Gaf niet, kwam nog wel. Vrolijk nam ik een slok en liep terug naar het groepje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    Zacht meezingend met de muziek stond ze inmiddels aardig intiem met Jake te dansen, zijn handen rustend op haar heupen. Opeens tilde hij haar arm op, lachend draaide ze een pirouette onder hem waarna hij haar weer naar zich toe trok.
    Haar blik viel op twee vrienden van Jake: Mitchell en Horiaco. Beiden stonden geïnteresseerd toe te kijken hoe Arianne terugliep naar het groepje.


    -

    Eten, brb.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Whee (no_chears)

    *sleept Laura naar topic*


    -

    Je suis back!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arianne
    Twee jongens keken me lichtelijk geïntereseerd aan en ik glimlachte naar ze, met een heel klein beetje flirterigheid. Ach, ik moest toch nog een vreemde zoenen. Verder besteedde ik geen aandacht aan ze, voorlopig, en ik nam rustig nog een slok en danste verder met de andere meiden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Olla :3

    Cherelle Isabeau
    Rustig pakte ze Jake's handen vast, tilde die boven haar hoofd en draaide zich om zodat hun gezichten naar elkaar gekeerd waren. Hij liet zijn lippen even langs haar kaaklijn glijden, wat hem een corrigerend tikje opleverde. Met een scheve grijns pakte hij haar heupen weer vast.
    Vanuit haar ooghoek zag ze Horiaco het groepje benaderen, hoewel ze niet kon zien naar wie hij precies ging. En de moeite om om te kijken deed ze ook niet, al helemaal toen Jason een nieuw drankje in haar handen drukte.


    -

    Ik typ steeds Arianne ipv Arianna o.o
    Arianna
    Een vrolijke glimlach speelde om mijn lippen toen de jongen naar me toe kwam. 'Hé,' grijnsde hij. 'Hoi,' antwoordde ik. 'Ik ben Horacio,' stelde hij zich voor, duidelijk wachtend om mijn naam te horen. Ik gooide mijn Italiaanse accent terug in mijn manier van praten, hoewel ik prima accentloos Engels kon. 'Arianna, leuk je te ontmoeten,' lachte ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik dacht eerst ook dat het Arianna was, en toen ging je Arianne typen :'D

    Cherelle Isabeau
    Haar handen grepen Jake's schouders vast om in evenwicht te blijven toen ze achterover leunde. Met haar voet duwde ze Horacio dichter naar Arianna toe, met een scheve grijns keek hij even naar haar om.


    -