• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Hello Val :')


    -

    Of course, Rose (:


    -

    Val, Mischa and Nairawen?


    -

    Isgoed (:
    hoewel ik wel bezig ben met leren voor mijn pw Sociaalpsychologie van dinsdag, maar daar kan ik me toch niet op concentreren, dus ik kan net zo goed ermee stoppen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kan je beter gewoon heel langzaam reageren :')

    Zullen we de volgende ochtend doen ofseu?


    -

    Nouhouuu, ik had net een heel plan in mijn hoofd over hoe ze toch nog bepaalde activiteiten in bed gingen uitvoeren. -.- Oh well, dat was toch heel gecompliceerd geweest...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ow, ik vind het best hoor (wbw) Ik wist alleen niet hoe ik moest beginnen, dus begin jij dan maar ^^


    -

    Maaaaar het duurt echt heel erg lang... Volgens mij zijn sommige mensen in het RPG echt al dagen verder, hahah. Oh well. -gaat jouw laatste post opzoeken-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Die post is niet zo belangrijk hoor. Iets over dat dat drinken vies is :'D


    -

    Dus.. *echo*


    -

    ...sorryyyy, ik schreef.

    Nairawen Falëya
    Met haar vingernagel tekende ze afwezig figuurtjes op de glas, terwijl ze zwijgend naar hem keek. Het nu lege pak drinken stond nog wat verloren midden op het aanrecht. Ze zouden die rotzooi net zo goed meteen weg kunnen gooien.
    "Dus..." verzuchtte ze, zette het glas neer en haalde een hand door haar lange, warrige haar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    :')

    Mischa Guerra
    'Ik ga naar boven. Help jezelf maar.' Hij zette het glas weg, wierp een blik op het pak dat hij toch liet staan. Het was zijn gewoonte om alles 's ochtends op te ruimen, en om de rest van de dag dan niks uit te voeren.
    Hij rekte zich even uit, wreef onwillekeurig met een hand over zijn blote borst en sjokte in de richting van de trap. Hij zou het wel merken als ze ging slapen, aangezien het matras in dezelfde kamer lag als zijn bed.


    -

    Doebel (cat)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:38 ]


    -

    Nairawen Falëya
    "Oké," antwoordde ze, en zette zich af tegen het aanrecht, zodat ze weer recht stond. Ze vouwde haar armen in haar nek en rekte zich uit voor ze achter hem aanliep, de trap op. Heel erg verheugde ze zich er niet op om op dat gruwelijk harde matras te moeten slapen, maar het was in ieder geval beter dan overnachten bij haar ouders.

    Meh, ik moet weg. D:
    Byee!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Noouh D:

    Daag <3 *sadface*

    Mischa Guerra
    Hij kwam na een paar minuten de badkamer uit, zijn tanden gepoetst en wat water in zijn gezicht gegooid. Hij was al twee dagen te lui geweest om zich te scheren, met als gevolg een vage waas van stoppels. Daar had hij morgen wel tijd voor, of gewoon niet.
    Net toen hij de deur sloot, zag hij Nairawens lange, slanke gestalte de slaapkamer inlopen. Hij liet zijn blik even over haar heen glijden, trok toen de deken omhoog en plofte met een zucht neer op het dikke, zachte matras.


    -