• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Leyla Manta
    Bedenkelijk beet ze even op haar onderlip, liet haar hand uiteindelijk rusten op zijn brede borst. Haar ogen gingen even naar de zijne, schoten daarna weer weg.
    'Wie zegt dat jij niet goed bent voor mij?' wierp ze koppig tegen, en ging weer liggen. Ze nestelde zich weer tegen zijn warme lichaam aan, trok de deken iets verder omhoog waardoor hij belandde op haar taille.


    -

    Wooh, Quizlet had aanval van traagheid.

    Vedran
    Er waren zoveel redenen waarom ik niet goed genoeg voor haar zou zijn.
    Ik was te oud, een Sanguis, zij veel te breekbaar, ze moest op zoek naar iemand die van haar kon houden, onvoorwaardelijk om romantisch mee te doen en gelukkig mee te worden. Ik was niet zo'n type.
    Ze was jong en moest een jonge vent vinden.
    "Dat zeg ik."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niks van gemerkt? (cat)

    Leyla Manta
    'Nou, het slaat nergens op,' mompelde ze, terwijl ze haar gezicht verborg in de ruimte tussen zijn kaak en schouder.
    Waar kwam dit nou weer vandaan? Ging hij nou opeens de verstandige volwassene zijn en wilde hij het uitmaken omdat ze "beter verdiende"? En ookal zou Vedran niet goed voor haar zijn, dan was ze nog niet te goed voor hem. Hij was ouder en een Sanguis. Met geen van beiden had ze een probleem, dus waarom hij wel opeens?


    -

    Oh, dan ligt het aan mijn computer D: *mept computer*

    Vedran
    "Ik weet het." antwoordde ik alleen maar. Ik draaide mijn hoofd met haar mee, staarde naar haar gezicht en zag dat haar ogen niet erg vrolijk meer voor zich uit staarden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *geeft computer pijnstillertje*

    Leyla Manta
    Ze voelde zijn blik op haar gezicht, en keek toen naar hem op.
    'Waarom zeg je het dan?' vroeg ze na een paar seconden. Haar stem was inmiddels weer gezakt tot een halfzacht volume, klonk minder scherp. Ergens zou het hem waarschijnlijk wel duidelijk zijn dat ze het niet bepaald.. leuk vond dat hij dat zei.
    Had het haar gekwetst? Ze wist het niet.


    -

    Lololol.

    Vedran
    Ik kauwde even op mijn wang en dacht even diep na, met een frons tussen mijn wenkbrauwen.
    "Ik weet het niet. Het is zo, maar het is onzin. Eén helft van mij vind dat tenminste. Ik weet niet zo goed wat ik met je aanmoet, je maakt allemaal nieuwe, onbekende gevoelens in me los."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias moet zo maar even stalkerig&obsessed gaan doen als Vedran.. boodschappen doet of zo :'D

    Leyla Manta
    Bedenkelijk keek ze hem recht aan, tilde haar hand toen op en legde die op de bovenkant van zijn borst. Onbewust schoof ze iets dichter naar hem toe, waardoor hun lichamen vrijwel geheel tegen elkaar aan kwamen te liggen. Een genietende siddering ging over haar rug toen ze zijn warmte en kracht voelde. Eigenlijk kon ze nog steeds niet geloven dat iemand haar zo kon laten voelen. Niet alleen haar lichaam leek onnatuurlijk gevoelig voor hem, alles. Haar gedachten, haar emoties..
    'Leuke gevoelens?' vroeg ze twijfelend, met een lichte glimlach rond haar lippen. Langzaam liet ze die daarna over de zijne strijken, terwijl één van haar benen zich rond die van hem krulde. Haar ogen gleden dicht, voor ze het wist was die vederlichte aanraking over gegaan in een intieme kus.
    Haar armen gingen om zijn hals, trokken zijn lippen dichter tegen die van haar aan. God, wat voelde ze zich goed bij hem. En vreemd, en warm. Zou het eigenlijk weten, dat haar gevoelens net zo in de war raakten door hem?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 0:50 ]


    -

    Vedran en boodschappen, lol ik zie het al hélemaal voor me :'D
    But I haz to go D:
    Ben er heel misschien morgenavond nog wel even, maar weet ik niet zeker. Dinsdag wel weer :'D
    Slaap lekker en tot dann <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Muh, don't go.
    Maar khee dan, tot hopelijk morgen en sowieso dinsdag (wbw) <3

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 0:18 ]


    -

    Nooh, je had in de tijd dat je nu nog gewoon online bent nog een keer kunnen posten :'D


    -

    Sorry dat ik gisteren niet meer kwam, maar mijn moeder ging zeiken over school en toen kwam ze er op uit dat ik van de computer afmoest o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aesthetic --> Imperialism


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hallooo


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ellooo :'D


    -

    Er is nieuwe Hongerspelen RPG hea?
    Maar dat lijkt me eigenlijk best wel saai zonder Fayan en Saph


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.