• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Cherelle Isabeau
    'Ik heb het al eens gedaan. Het is verschrikkelijk koud, maar het springen is geweldig.'
    Eenmaal bij een plek waar ze makkelijk weer op de rotsen kon klimmen, schopten ze haar schoenen uit, om vervolgens haar jas op de grond te laten vallen. Echt niet dat ze met de enige kleren die ze bij zich had in het water ging springen, zo had ze straks tenminste nog iets dat droog was.
    Uiteindelijk stond ze enkel in haar ondergoed op de rots, kippenvel ontstond op haar lichaam. 'Klaar?'


    -

    Arianne
    Ik volgde haar voorbeeld en liet bijna al mijn kleding op het zand vallen, behalve mijn ondergoed. Het was ijskoud, maar de wind kon waaien wat hij wilde, de grijns kreeg hij niet van mijn lippen. Snel klauterde ik achter haar aan, knikte en grijnsde. 'Helemaal.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    'Mooi.'
    Haar ogen gingen weer naar het water, langzaam schuifelde ze naar voren. Haar vleugels vouwden zich helemaal in, zodat weerstand ervan zo klein mogelijk werd gemaakt.
    Ze schudde haar lange lokken uit haar gezicht, en sprong.


    -

    Arianne
    Op hetzelfde moment als Cherelle sprong ik van de rots, en een gilletje verliet mijn lippen. Niet van angst, maar van blijdschap - dit was echt geweldig! Zodra mijn benen het water raakten veranderden ze in de smaragdgroene staart, wat opnieuw een vrolijke lach aan me ontlokte. Toen keek ik opzij, mijn ogen vonden Cherelle al snel. 'Dat was echt geweldig,' lachte ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    MY BROWNIE IS PERFECT :'D

    Cherelle Isabeau
    Lachend zwom ze naar één van de rotsen, en trok zichzelf omhoog. Toen ze eenmaal zat, streek ze haar natte lokken uit haar gezicht.
    'Inderdaad,' grinnikte ze, en schudde met haar hoofd zodat het meeste water in de ronde sprong. Net zoals de vorige keer, alleen toen was ze alleen gegaan. Niemand was zo gek om mee te gaan, en het was veel leuker als iemand anders mee deed.


    -

    Arianne
    Met één slag van mijn staart was ik bij de rotsen en trok mezelf omhoog. 'Dat kan ik ook weer afstrepen,' zei ik tevreden. De staart hing grotendeels in het water, dan had ik tenminste niet zoveel last van de kou. Het zou wel een Sirene-ding zijn, water was nooit koud.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nu wil ik ook een brownie o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ghehe :'D

    Cherelle Isabeau
    Ze greep naar de kleren die achter haar lagen, en trok die aan. Met opgetrokken benen zodat ze het water niet zou raken ging ze daarna weer naast Arianna zitten, en streek haar vochtige haren naar achteren.
    'Wat staat er nog meer op?'


    -

    Arianne
    'Zo uit mijn hoofd moet ik nog verliefd worden, vechten met iemand die drie keer sterker is dan ik, heel erg dronken worden en nog een hoop dingen,' grinnikte ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    'Het eerste kan ik niet echt verhelpen, behalve je voorstellen aan wat mensen..' bedacht ze hardop, en richtte haar gezicht naar het zwakke zonnetje dat scheen.
    'Maar vooral dat laatste is geen probleem.' Ze grinnikte, en keek vanuit haar ooghoeken naar het strand.
    Om de zoveel tijd was er toch een feest, met meer dan genoeg drank en jongens.


    -

    Arianne
    De grijns op mijn gezicht werd iets breder. 'Ja, dat is niet echt moeilijk,' beaamde ik vrolijk. Een vriendin maken stond ook op de lijst, maar volgens mij zou ik die ook al kunnen afstrepen. Mooi.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:16 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    'Vanavond?'
    Als ze het zich goed kon herinneren, gaf Jason een feest in zijn huis. Of dat was volgende week, dat kon ook. Maar om dronken te worden had je alleen drank nodig.


    -

    Ik reageer iets slomer, begin ondertussen aan mijn hw - Meh, Duits...
    Arianne
    'Prima,' knikte ik. 'Is er een feest, of zo?' Ik trok de staart een stukje omhoog, die na een seconde al geen staart meer was, maar gewoon twee benen. Het was meteen ijskoud en snel trok ik mijn kleren weer aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb geen huiswerk voor morgen *O*

    Cherelle Isabau
    'Ja, van Jason.'
    Bedenkelijk leunde ze achterover, en ging vervolgens staan. 'En volgens mij komen Aimee, Bryan, Laurette, Lulu, Rodders en Ash sowieso,' noemde ze een deel van haar vriendengroep op.


    -

    Arianne
    'Niet dat ik die ken, maar het gaat om het idee,' grinnikte ik. Rustig boog ik me een beetje voorover, keek naar mijn spiegelbeeld dat door de golven verstoord en vervormd werd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.