• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    *gooit een lasso rond Laura en sleept haar naar het topic*

    Ik wil echt niet weten hoe lang jij nog bezig bent met die posts overzetten op Word o_o


    -

    Omaigod, I'm so bored (cat)


    -

    Als er nu iemand komt, jaag ik die meteen weer weg met mijn enthousiasme :W


    -

    Waar zijn de nachten gebleven dat we nog tot 1 uur 's avonds met elkaar zaten te RPG'en? :'D

    Soms mis ik de Hongerspelen-RPG best wel. (no_chears)


    -

    Terug! Maar nu ben jij net weg D: En ik ben nu bij Topic 23 en heb in de 140 Wordpagina's (cat)
    Und ja, ik mis die ook best wel soms af en toe 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben er nog wel *O*


    -

    Zo.. dat zijn veel wordpagina's.. :'D


    -

    Nu moet ik weer net zo lang vol gaan spammen tot je het ziet? :')

    nevermind (cat)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 23:43 ]


    -

    Yep. En nog niet op de helft, jeuhj. Stuur je laatste Leyla post eens? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was even broodjes maken :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sueno schreef:
    Oké :3

    Leyla Manta
    Ze draaide zich bijna automatisch op haar zij, legde haar arm over zijn borst en liet haar hoofd er ook op rusten.
    Haar ogen bleven dicht, ze nestelde zich dichter tegen zijn lichaam aan.


    -

    Nu wil ik ook broodjes (cat)


    -

    Hehehe :'D

    Vedran
    Mijn armen lagen om haar lichaam heen, streelden over haar huid en ik drukte een kus op haar haren.
    Nu was ik toch weer met haar in bed beland en ik wist niet zeker wat voor gevoelens ik daarbij had. Geen slechte, in ieder geval. Maar ook niet alleen lust, er was meer dan dat. Maar wat precies, kon ik nog niet plaatsen. Daarvoor was het nog niet sterk genoeg.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 23:46 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Na een paar stille, vredige minuten richtte ze zichzelf half op, steunend op haar elleboog liet ze haar vingers langs zijn gezicht glijden. Een zachte zucht ontsnapte haar, in plaats van hem aan te kijken volgde ze haar eigen vingers met haar goudbruine blik.
    'Het spijt me,' zei ze met een halfzachte stem, doelend op het feit dat ze na Elias' "bezoekje" zomaar weg was gegaan. Ze had er echt gewoon spijt van, omdat ze wist dat ze hem toch niet met rust zou kunnen laten, omdat ze hem ermee in de war had gemaakt, omdat ze Elias tegen was gekomen..


    -

    Vedran
    Ik knipperde even verdwaasd met mijn ogen. Ze had spijt? Dus... ze had bij me willen blijven?
    "Nu moet jij me toch ook eens uitleggen wat er zo bijzonder is aan mij, dat je voor mij kiest in plaats van talloze anderen die veel beter voor je zijn."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen